Bekijk originele versie : ...'Samen Sporten'...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
SweetRose
11-01-2007, 09:43
Is het een goed idee van me om aan m'n man voor te stelle om samen te gaan sporten in een sportschool?
Wij beiden hebben hetzelfde probleem...
We beginne allebei een klein buikje te krijgen :hihi: en ik vind dat niet leuk :( ..
Als ik zou vragen om het alleen te doen weet ik toch dat het niet mag (je weet wel arrifie :moe:. )
Dus zou k hem dan moete meenemen...
Zijn er nog koppeltjes die samen sporten? :D
mijn man zou graag mee gaan als ie niet an 4 avonden in de week weg gaat voor zijn VOETBAL (jegg jegg jeggg!)
maar ik zou het zeker doen samen, is gezelliger ook. ik zie vaak stelletjes op de sportschool
Ghatar_tangawia
11-01-2007, 09:54
Lijkt mij wel een leuk idee! Mijn man en ik doen momenteel helemaal niet aan sport..
SweetRose
11-01-2007, 09:57
Okeej dan das fijn om te weten :D:D
ik denk wel da k het ga doen :o
maar kvraag me af hoeveel zoiets kost :rolleyes:
ergens had k geleze da et iets van een € 400 per zes maanden per man was :maf:
vind k wel overdreve veel hooor
en thuissporten kan k ni..heb k al geprobeeeeerd!!! :jammer:...
nu hope dat tie ermee akkoord gaat :D:D
SweetRose
11-01-2007, 10:01
Lijkt mij wel een leuk idee! Mijn man en ik doen momenteel helemaal niet aan sport..
aangezien mijn man mij ni alleen wilt laten, zou k 'm wel moeten meenemen :hihi:...
zo spendere wij nog meer tijd met elkaaar :maf2:...
de enigste sport die ik doe is de trappe die k elke dag moet doen om naar t tweede verdiep van mijn appartement te stappen :haha:..
en voor de rest, zit k ganse dag op mijn luie ass :moe:..
sport is ook gezond hoor :goedzo:
Ghatar_tangawia
11-01-2007, 10:09
aangezien mijn man mij ni alleen wilt laten, zou k 'm wel moeten meenemen :hihi:...
zo spendere wij nog meer tijd met elkaaar :maf2:...
de enigste sport die ik doe is de trappe die k elke dag moet doen om naar t tweede verdiep van mijn appartement te stappen :haha:..
en voor de rest, zit k ganse dag op mijn luie ass :moe:..
sport is ook gezond hoor :goedzo:
Waarom zou hij je niet alleen laten gaan? Ik vind dat een beetje raar. Als jullie elkaar vertrouwen is daar toch niets mis mee?
Mijn man is ook ariffie ;)
Maar leuk dat je ermee komt. Want volgens mij begint mijn man ook een buikje te krijgen.. en ik wil graag voor mijn conitie gaan sporten. Ben echt een luilak.. na het eten blijf ik met een volle maag de hele avond voor de tv hangen.. en eet ik nog meer lekkere dingen (chips, chocola enz.):likje:
sommige sportcholen hebben een partnerkorting, vraag daarnaar
Ghatar_tangawia
11-01-2007, 10:36
sommige sportcholen hebben een partnerkorting, vraag daarnaar
Zal ik doen! Ik ga er misschien echt werk van maken.. ff een maandje uitproberen. Ik weet nu al dat mijn man er niet op staat te springen.. die zegt dan wel.. ik oefen thuis wel op dat buikspierapparaat!!! :hihi:
Is het een goed idee van me om aan m'n man voor te stelle om samen te gaan sporten in een sportschool?
We beginne allebei een klein buikje te krijgen :hihi: en ik vind dat niet leuk :( ..
Als ik zou vragen om het alleen te doen weet ik toch dat het niet mag (je weet wel arrifie :moe:. )
Raar dat je niet van je man alleen mag sporten...... Vertrouwen is de basis van een goede relatie......
chemicha
11-01-2007, 10:58
volgens mij bedoelt ze meer iets als - haar man is liever iedere moment van dag bij haar en niet omdat hij haar niet vertrouwt maar gewoonweg omdat hij dit misschien leuk vindt.
SweetRose
11-01-2007, 11:45
ghatar
ik ga het ook eerst een maandje uitproberen :D
tis eigenlijk nog beter dat we samen gaan sporten...
ik en mijn man wille altijd als de beste uitkomen wat natuurlijk in mijn voordeel kan zijn want bv. als we zitte te lopen op de loopband gaan we wedstrijdje houden..en normaal gezien geef ik heeel snel op maar als ik mijn man bezig zal zien weet ik zeker dat ik er nog langer op ga blijven lopen :hihi:...
Maar leuk dat je ermee komt. Want volgens mij begint mijn man ook een buikje te krijgen.. en ik wil graag voor mijn conitie gaan sporten. Ben echt een luilak.. na het eten blijf ik met een volle maag de hele avond voor de tv hangen.. en eet ik nog meer lekkere dingen (chips, chocola enz.)
daar herken ik mezelf wel in :hihi:
eten en dan tot slaaptijd voor den tv hangen :moe:...en vanalles wat ongezond is naar binnen werken :jammer:...
:regie: twordt tijd dat we er iets aan gaan doen
vroeger was ik zo energievol en zo actief
maar sinds k getrouwd ben ben k zo'n luilak tot en met :moe:...
ik ben futloos :moe:
Ghatar_tangawia
11-01-2007, 12:40
ghatar
ik ga het ook eerst een maandje uitproberen :D
tis eigenlijk nog beter dat we samen gaan sporten...
ik en mijn man wille altijd als de beste uitkomen wat natuurlijk in mijn voordeel kan zijn want bv. als we zitte te lopen op de loopband gaan we wedstrijdje houden..en normaal gezien geef ik heeel snel op maar als ik mijn man bezig zal zien weet ik zeker dat ik er nog langer op ga blijven lopen :hihi:...
daar herken ik mezelf wel in :hihi:
eten en dan tot slaaptijd voor den tv hangen :moe:...en vanalles wat ongezond is naar binnen werken :jammer:...
:regie: twordt tijd dat we er iets aan gaan doen
vroeger was ik zo energievol en zo actief
maar sinds k getrouwd ben ben k zo'n luilak tot en met :moe:...
ik ben futloos :moe:
Jah sinds ik getrouwd ben.. ben ik ook luier geworden en mijn man ook!
Niemand die aan onze kop zeurt, veel snacken.. bestelen enzz En de hele avond door snoepen voor de tv! :hihi:
KLopt! Ik ga er ook werk van maken.. voorkomen dat ik aankom is beter dan genezen!!
Mysticalia
11-01-2007, 12:47
Ik zit al maanden aan de kop van mn man te zagen om te gaan lopen, maar hij wilt niet :moe:
hij zegt ook al maanden dat hij zich ging inschrijvne om te sporten maar heeft het ... ra ra... nog niet gedaan :moe:
wil ook aan sport doen ,maar na werk ben ik moe (lui :o ) en weekend té druk (lui :o )
help :huil:
Maar ik vraag me af he, gaan de Hijaabdragende dames sporten in een "gemengde"sportschool met hun echtgenoot ??????
Mysticalia
11-01-2007, 13:01
Maar ik vraag me af he, gaan de Hijaabdragende dames sporten in een "gemengde"sportschool met hun echtgenoot ??????
echt niet. ik zet daar geen stap binnen. heb thuis een aantal toestellen :rolleyes:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.