Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie naait er gordijnen?

beppie_truus
11-01-2007, 02:52

Onderwerp zegt het al ik ben op zoek naar iemand die gordijnen kan naaien het liefst in de omgeving van den haag;)

miss_burberry
11-01-2007, 05:54
Ikkuh.. En voor jou helemaal gratis.. :hihi: Ik bel je later honey, ga nu werken :sjans:

tempted_2_touch
11-01-2007, 10:47
bij de roobol en kwantum kan je ze ook naaien gratis als je stof bij ze koopt wordt ook nog eens netter gedaan dan iemand die het zelf doet (mijn ervaring)

beppie_truus
11-01-2007, 13:04
bij de roobol en kwantum kan je ze ook naaien gratis als je stof bij ze koopt wordt ook nog eens netter gedaan dan iemand die het zelf doet (mijn ervaring) Ik heb ze bij een andere winkel gekocht en daar vragen ze €8,00 per meter om er gewoon simpele gordijnen van te maken:( Ik wil geen bogen of tierelantijntjes:( gewoon heel veel plooien en een band met haken:D

beppie_truus
11-01-2007, 13:05

Ikkuh.. En voor jou helemaal gratis.. :hihi: Ik bel je later honey, ga nu werken :sjans: jij :eek: woehahahahahahahaha dan krijg ik een echt kunst werk:hihi: het lijkt op alles behalve gordijnen:hihi:

mohammmeddd
11-01-2007, 13:26
Topic hoort hier niet :o hahahaha je krijgt van mij heirbij een berisping met een waarde van 20 punten die nooit komen te vervallen. Volgende keer een ban. :D

tempted_2_touch
11-01-2007, 14:18
Ik heb ze bij een andere winkel gekocht en daar vragen ze €8,00 per meter om er gewoon simpele gordijnen van te maken:( Ik wil geen bogen of tierelantijntjes:( gewoon heel veel plooien en een band met haken:D nou wat jammer zeg.. voor hoeveel heb je de gordijnen gekocht per meter dan ben wel benieuwd omdat ze 8,- vragen voor het naaien...

_Missbruidje_
11-01-2007, 14:27
Hey meid Ik ken een hele goeie naaister voor je maar wel in amsterdam noord. ze doet echt alles. gordijnen,takchitas maken,mijn bruidsjurken innemen enz.... wallah ze is topie. ze heeft ook een eigen winkeltje in marokko tanger. wil je haar nummer? pm me dan ook voor de andere meiden die haar nummer willen kunnen mijn allemaal een pm sturen.