Bekijk originele versie : al magreb part 1
socialedienst
13-08-2003, 17:56
Mijn zusje had een akkefietje met mijn moeder, waarna ze in huilen uitbarstte. Ze liep naar buiten en stond aan de deur te huilen in de warme marokkaanse zon in een drukke marokkaanse straat in Tanger.
Ik kwam net de auto uit en zie mijn zusje leunend tegen de witte muur huilen......TRANEN stromen over r gezicht en ik als 'grote broer' ga haar meteen troosten......Huilend vertelt ze me wat er was gebeurt (ben t alweer vergeten) en ze blijft huilen.
Ik sla mijn armen om r heen en kus haar een aantal keer.
WEL TE BEGRIJPEN op r hoofd, wang, neus....weet ik veel...moehiem, gewoon troost.....ze was zo zielig....
ik kijk ff op naar de overkant terwijl ik haar nog steeds niet los laat en wat zie ik??
3 jongens staan ons aan te staren.....2 vrouwen uit verschillende ramen kijken ons aan......tot overmaat van ramp loopt er een ouwe man langs en zegt....la 7aouwla wala koeata illa bila7.....:jammer:
ik schrik.....volgens mij werden we ff verkeerd begrepen :eek:
berbertje00
13-08-2003, 17:58
Origineel gepost door solcialedienst
Mijn zusje had een akkefietje met mijn moeder, waarna ze in huilen uitbarstte. Ze liep naar buiten en stond aan de deur te huilen in de warme marokkaanse zon in een drukke marokkaanse straat in Tanger.
Ik kwam net de auto uit en zie mijn zusje leunend tegen de witte muur huilen......TRANEN stromen over r gezicht en ik als 'grote broer' ga haar meteen troosten......Huilend vertelt ze me wat er was gebeurt (ben t alweer vergeten) en ze blijft huilen.
WEL TE BEGRIJPEN op r hoofd, wang, neus....weet ik veel...moehiem, gewoon troost.....ze was zo zielig....
ik kijk ff op naar de overkant terwijl ik haar nog steeds niet los laat en wat zie ik??
3 jongens staan ons aan te staren.....2 vrouwen uit verschillende ramen kijken ons aan......tot overmaat van ramp loopt er een ouwe man langs en zegt....la 7aouwla wala koeata illa bila7.....:jammer:
Errug :hihi:
Sjabakkia
13-08-2003, 17:59
HAHHAHHAHA, ik zou echt lachen.....
Waren het Marokkanen die naar jullie aan het staren waren?? Vast wel...
Ciao..
Najmatje
13-08-2003, 18:45
errug hoor:hihi: :cool:
socialedienst
13-08-2003, 18:55
Origineel gepost door snakeswannabite
dis echt grappig......k heb nog noooooooooooooooit een broer zijn zusje zo intiem zien troosten......hoe oud is ze eigenlijk???
ze is 19 :)
is nog nix :o je moest eens weten hoe we elkaar elke dag groeten.....daar heb ik pas t meeste commentaar over gehad.
:(
socialedienst
13-08-2003, 20:42
Origineel gepost door Angel_eyz
Ben jij zo close met je zusje (wel lief)
Pff mijn broer zou zeggen, wat heb je nu weer gedaan om zo te huilen............en zou fijn doorlopen!!!
Wuaaaaaah wacht maar er zal vast en zeker een roddel onstaan.........of die zal er nu vast wel zijn :p
ernstigste roddels :hihi:
ma ja...laat ze maar :(
socialedienst
13-08-2003, 20:48
Origineel gepost door Angel_eyz
Tja komen zo ook weer de dag door.............wees blij je staat tenminste in het middelpunt :D
ze hebben een keer mijn verloofde verteld dat ik vreemd ging en dat ze me op heterdaad kon betrappen. Nou dat had ze inderdaad gedaan...
lag met mijn zusje te slapen op het strand (we waren in slaap gevallen)
:maf: stonden ze voor ***...
Najmatje
14-08-2003, 23:50
ze hebben een keer mijn verloofde verteld dat ik vreemd ging en dat ze me op heterdaad kon betrappen. Nou dat had ze inderdaad gedaan...
lag met mijn zusje te slapen op het strand (we waren in slaap gevallen)
:maf: stonden ze voor ***...
haha das faya voor hun:hihi::maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.