Bekijk originele versie : Atlas-bleu
Is er soms iemand onder de dames die met deze maatschappij naar Marokko gegaan is? Ik zou graag informatie hebben, daar het een low-coast maatschappij is, houden ze zich aan vluchtschema's enzv.:confused:
bollebuik
10-01-2007, 23:07
dat is een marokkaanse maatschappij en zij hebben geen bureau in europa, énkel in brussel een callcenter maar daar heb je niets aan. je kan dus enkel via internet boeken en voor klachten kan je hen hier niet opzoeken.
ik ben dit jaar terug gekomen met Atlas bleu... ik had volle pond betaald voor RAM maar de terugkomst was toch echt met een vlucht van Atlas blue... RAM zal de winst wel in eigen zak gestopt hebben!
Vluchtschema vanuit Nador was waardeloos... uren vertraging, zeer slechte service aan boord....! Marokkanen en organisatie is al een ramp op zich..maar over atlas bleu en RAM ben ik al helemaal niet te spreken.
ik ben dit jaar terug gekomen met Atlas bleu... ik had volle pond betaald voor RAM maar de terugkomst was toch echt met een vlucht van Atlas blue... RAM zal de winst wel in eigen zak gestopt hebben!
Vluchtschema vanuit Nador was waardeloos... uren vertraging, zeer slechte service aan boord....! Marokkanen en organisatie is al een ramp op zich..maar over atlas bleu en RAM ben ik al helemaal niet te spreken.
Wij hebben dit jaar met Transavia gevlogen, de vluchten naar Marrakech gingen nog door naar Agadir, en terug moesten we van marrakech naar Agadir, dat plus de vertraging kostte ons ongeveer 2 h, we moesten met de hele handbagage van het vliegtuig af want dat moest gepoetst worden, weer terug door de controle was een heel gedoe hoor.
Ik vroeg het omdat AB een voordelige prijs maakt, is ongeveer helft minder.
Bedankt voor jullie reakties.:kus:
hannan2000
11-01-2007, 10:38
Ik ben afgelopen zomer vanuit Alhoceima teruggekomen met Atlas-Blue terwijl ik een duur retourtje had betaald om met RAM te vliegen :moe:. Maar goed, alles is wel gewoon goed verlopen. Het vliegtuig was gewoon op tijd. De service was hetzelfde als RAM...oftwel geen service :moe:
Ik ben afgelopen zomer vanuit Alhoceima teruggekomen met Atlas-Blue terwijl ik een duur retourtje had betaald om met RAM te vliegen :moe:. Maar goed, alles is wel gewoon goed verlopen. Het vliegtuig was gewoon op tijd. De service was hetzelfde als RAM...oftwel geen service :moe:
Ik heb ook het volle bedrag betaald voor RAMP.. heen ben ik wel met RAMP geweest, terug met Atlas Blow. bij mij was er wel ellende :moe: zowel heen als terugreis!
heb de douanier nog gevraagd om een aantekening in me paspoort te maken voor de komende 10 jaar geen marokko... maar hij keek me zo aan :moe:
_DeWareJacob_
11-01-2007, 11:45
Wat een verwende tuthola's zijn jullie.. Driekwart van de Marokkanen doen er twee dagen over met de auto en jullie klagen al als jullie 2 uurtjes vertraging hebben!! Wat dacht je van de boot daar mag je hopen dat hij gewoon komt opdagen :gniffel:
_DeWareJacob_
11-01-2007, 11:46
Ik heb ook het volle bedrag betaald voor RAMP.. heen ben ik wel met RAMP geweest, terug met Atlas Blow. bij mij was er wel ellende :moe: zowel heen als terugreis!
heb de douanier nog gevraagd om een aantekening in me paspoort te maken voor de komende 10 jaar geen marokko... maar hij keek me zo aan :moe:
Wees blij dat hij je geen bitch slap heeft verkocht :D
miss_mocrolady5
11-01-2007, 11:48
Jahdat klopt,ik vindt de vliegtuigen van marokko juist goeie vliegtuigen,maar ik ga gewoon lekker met de auto en indd als je op de boot moet wachten dan wordt je soms gwn parra!!
Wat een verwende tuthola's zijn jullie.. Driekwart van de Marokkanen doen er twee dagen over met de auto en jullie klagen al als jullie 2 uurtjes vertraging hebben!! Wat dacht je van de boot daar mag je hopen dat hij gewoon komt opdagen :gniffel:
Verwend :moe:
Ik was 7 jaar niet naar marokko geweest... en nu snap ik ook alweer waarom!
Ik heb 24 uur vertraging heen gehad en toen ik eindelijk weg kon uit dat land had ik nog eens dezelfde vertraging....., mensen hebben plichten hier etc. kan me niet veroorloven om fucking 24 uur vertraging te hebben door die klote mensen daarzo!!!!
Wees blij dat hij je geen bitch slap heeft verkocht :D
Losers zijn het... bitch slap. :haha: .. hij had het te druk met naar strakke broekjes kijken van langskomende jonge meiden... Hoerenlopers dat het zijn!
Weet je ik denk dat het met alle low-coast maatschappijen altijd wel iets zal zijn, wil je echte service en timing kan je beter met een lijnvlucht gelijk klm gaan, maar ja dat kruipt ook in je geldbeugel, ik ga alleszins nog eens goed nadenken en prijzen vergelijken eer ik boek.
Bedankt meiden voor jullie info
Heb dan toch maar besproken bij Atlas Bleu van een keer weet ik het, als het me niet aanstaat boek ik volgende keer bij een andere maatschappij, weet er iemand onder jullie wat ik nu met dat paier moet doen , naar de ticketbalie gaan of hoe werkt dat, iemand uitleg soms?
Moet je bij hun ook je terugvlucht bevestigen of gaat dat automatisch, vroeger moesten we altijd opbellen om een bevestiging.
Groetjes
xxxnaimaxxx
15-01-2007, 22:59
ik ben afgelopen jaar met atlasblue gevlogen.. totaal geen problemen mee .. alles strik op tijd alhamdoulillah.
marocloubna
15-01-2007, 23:14
Ik ben vorig jaar met Jetairfly naar Marokko gevlogen.
Heb Alhamdoulilah geen slechte ervaring gehad.......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.