Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wil ook jij er mooi uit zien???

MoCrOcHiCa
10-01-2007, 18:28

het is vandaag de bruidloft van je neef/nicht/broer/zus/vriendin noem maar op en je bent overal zo druk mee bezig geweest, en dan denk je shiiiiiit.. mijn haar dan, en mijn make -up.. HELP is het dan niet geweldig dat iemand aanwezig is, voor t haar en de make-up van de mensen die dit wensen Ik ondervond dit op de bruidloft van mijn neef 2 weken geleden... en toen schoot een meisje me te hulp dat ik op deze dag heb leren kennen... toevallig was ze een vriendin van de familie, en was ze aanwezig om voor de meiden die dit wenste de kapsels en make-up in orde te maken. een super lieve aardige meid, die mijn ooh zo dun futloos haar om heeft kunnen toveren tot een super leuk kapsel, ook mijn make up was :goedzo: :goedzo: al zeg ik het zelf... ik heb net de foto's gezien en ben dik te vreden...hihihihi Visagiste Hanane uit mechelen , via deze weg alsnog een bedankje.... Mwuaaaah.. Warda

Tem7aft
10-01-2007, 18:44
Wat leuk om te lezen :D

terifest
11-01-2007, 20:49
hoe duur is zij..

assiake
23-01-2007, 12:11
aah leuk en heb je haar nummer wil ook opgemaakt worden en ben ook van mechelen alvast bedankt ps het is dringend graag reactie dank je wel