Bekijk originele versie : aub..pleas... ik word gek help me!!!!!!!
gordijntje
08-07-2002, 19:06
salaam broeders en zusters
mensen ik heb een vraagje ik ben nieuw hier........
kijk... ik ken een jongen...met wie ik graag mijn leven zou willen delen..hamdoulilah hij bidt.. hij rookt niet en drinkt niet....het is een goede jongen.. ik ken hem nu al 8 maanden..
mijn ouders zijn opvakantie en ben bij mijn tante gebleven..... en om juridishe problemen.... (prive)
moet hij zo snel mogelijk trouwen..
en daar hebben wij het over gehad....
en ik wil graag met hem trouwen..en het is wederzijds.....
heb mijn ouders ebeld.. mijn vader zegt nee is nee en mijn moeder weet het allemaal niet.... mijn vader blijft bij nee...wat er ook gebeuren mag...
maar asjeblieft mensen ik wil zooo graag met hem door... wat er ook gebeuren mag....
wat moet ik doen pleassssssssssssss help mij... geef mij advies....
moet ik doorgaan..of moet ik ermee stoppen....
wat moet ik doen pleas...... hjelp me....
moet het snel weten...want ik word echt gekkk!!!!!!!!
dank jullie wel voor jullie reacties alvast...dank jullie wel........
gordijntje
08-07-2002, 19:09
aub pleassee help me.................
eeen anoniempje..die helemaal gek word
ZEKER EEN PROBLEEM
SORRY ZUSTER KAN JE NIET HELPEN ALLEEN STERKTE TOEWENSEN ALLAH I 3WEN
gordijntje
08-07-2002, 19:14
dank jewel daudia... heb ik zeker nodig
gordijntje
08-07-2002, 19:31
pleas........... helpp me.............
alleen een kort simpel antwoord is genoeg...het is toch geen moeite...
die paar woordjes kunnen veel voor me betekenen!!!!!!!!!!!!!!!!
loubna170
08-07-2002, 19:36
als ik jou was zou ik gewoon stiekem met hem trouwen
en als je ouders weer terug zijn ga jij lekker goed met ze spreken
anders weet ik het ook niet
veel en veel sterkte toegewenst
van loubna
salaam..
gordijntje...
dat is heel erg voor je... ik kan me voorstellen. dat het heel moeilijk is.. wel jammer dat je niet zoveel reacties hebt gekregen..terwijl ie wel vaak is bekeke.......
jaa..wat moet je doen dats moeilijk als je echt van em houdt moet je proberen je ouders over te halen
en gewoon alles ervoor steken..zodat het goed kotmt....
veel succes en inchallah...zal allah je erbij helpen...bid en heb geduld lieverd.....
xx
yasmina_amal
08-07-2002, 19:51
he salaam.... aah wat erg voor je...
ik zal je zeggen veellll succes... ik stuur je wel een berichtje.......
enne emshoom...mischien houdt ze wel zooveel van die gene.....
allah wa a3lam.....
ik denk dat jij een keuze moet maken....of je vriend of je ouders...maar insallah hoef je geen keuze te maken....en trouw je met je vriend...je ouders zijn nu in marokko...en ik denk dus dat ze jou nog geen officiele toestemming kunnen geven....ik vind dat je er rustig over moet praten met jou ouders zodra ze terug in nederland zijn.....dus moet je vriend maar ff geduld hebben...je moet je ouders geweoon ervan zien te overtuigen dat je jouw leven alleen met hem wil delen en met niemand anders.....haal desnoods een imam erbij, misschien dat hij hun ervan kan overtuigen....je beschrijft dat je vriend een goede jongen en dat zal zeker het geval zijn....dus dan moet je ook zeggen dat het een goede jongen is enzo...gewoon sbar meid totdat je ouders weer in nederland zijn...zodat jouw vriend jou ook officieel om jou hand kan vragen...meid insallah zal alles goed komen!!
gordijntje
08-07-2002, 19:56
dank jullie wel allemaal..lalla zinna je bent een schat shokran...en eshoom.. ik begrijp wat je bedoelt.... het is moeilijk.... ik kan niuet 1...2....3 stopzetten..en alles de tijd geven...iwaa...juridishh...het is een beetje privee...maar ik weet wel wat er allemaal aan de hand is...dus daarover hoef ik me geen zorge te maken...
maar dank jullie wel allemaal
Origineel gepost door gordijntje
dank jullie wel allemaal..lalla zinna je bent een schat shokran...en eshoom.. ik begrijp wat je bedoelt.... het is moeilijk.... ik kan niuet 1...2....3 stopzetten..en alles de tijd geven...iwaa...juridishh...het is een beetje privee...maar ik weet wel wat er allemaal aan de hand is...dus daarover hoef ik me geen zorge te maken...
maar dank jullie wel allemaal
GORDIJNTJE, ik help je met plezier, en als ik je verder nog moet helpen kun je mij ook prive mailen!!
Atlasleeuw
08-07-2002, 19:58
Origineel gepost door gordijntje
salaam broeders en zusters
mensen ik heb een vraagje ik ben nieuw hier........
kijk... ik ken een jongen...met wie ik graag mijn leven zou willen delen..hamdoulilah hij bidt.. hij rookt niet en drinkt niet....het is een goede jongen.. ik ken hem nu al 8 maanden..
mijn ouders zijn opvakantie en ben bij mijn tante gebleven..... en om juridishe problemen.... (prive)
moet hij zo snel mogelijk trouwen..
en daar hebben wij het over gehad....
en ik wil graag met hem trouwen..en het is wederzijds.....
heb mijn ouders ebeld.. mijn vader zegt nee is nee en mijn moeder weet het allemaal niet.... mijn vader blijft bij nee...wat er ook gebeuren mag...
maar asjeblieft mensen ik wil zooo graag met hem door... wat er ook gebeuren mag....
wat moet ik doen pleassssssssssssss help mij... geef mij advies....
moet ik doorgaan..of moet ik ermee stoppen....
wat moet ik doen pleas...... hjelp me....
moet het snel weten...want ik word echt gekkk!!!!!!!!
dank jullie wel voor jullie reacties alvast...dank jullie wel........
Wat bedoel je met JURIDISCHE PROBLEMEN? wees eens wat duidelijker. en waarom wil je pa niet dat je met hem trouwt?
gordijntje
08-07-2002, 20:05
er zijn wat dingen aan de hand.. en alleen als hij getrouwd is al is het maar 3 weekies getrouwd.... dan is het opgelost...maar dats niet de reden om te trouwen.,..de reden is omdat we van elkaar houden.....
en jaahh mn paa.... mischien heeft ie wel iemand anders op het oog wie weet??????? allah wa a3lam....
en hij wil niet mensen...die van zijn oorsprong komen..hij vindt ze gevaarlijke mensen
thnx lalla zina...inchallah dank jewel voor jehulp
Origineel gepost door Emshoom
hij moet zo snel mogelijk trouwen? juridische redenen?????
verdacht zou ik zeggen, walk a way girl, als het te SNEL moet gebeuren komt het niet goed, geloof me maar!
Emshoom heeft gelijk..
Als het wederzijdse liefde is..kunnen jullie zeker wat wachten..tot de ouders terug van verlof komen..
Of is het de bedoeling nu rap rap te trouwen voor dat de ouders terugkomen..als dat zo is..is dit een crimineel plan..
En is de jongen bezig jou te gebruiken voor zijn vieze plan..
NO..NO..en nog eens NO
Dit is geen liefde..dit is doen alsof voor de eigen belang..voor de eigen belang..voor de eigen belang
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.