Bekijk originele versie : Intelligente moslima's gezocht!
Klik (http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?threadid=211885)
Wie durft ? :hihi: :hihi:
Moslima27
10-01-2007, 12:19
nou nee dank je de koekoek:moe: ik ben wel inteligent:ego: maar ik ga mezelf niet op tv bewijzen.
je kan deze ook op het internet doen
Moslima27
10-01-2007, 12:21
Mietje :o
dat heeft niks met mietje te maken:moe: ik heb er geen zin in dat ik met mijn kop op tv kom.op internet zou ik het wel doen:moe:
power_girl
10-01-2007, 12:21
ewaa safi..!!
Dit is je kans om jezelf te bewijzen (als moslima). :hihi:
nasima30
10-01-2007, 12:24
T.o. wie moeten moslima's zich bewijzen?
power_girl
ik hoef me voor niemand te bewijzen!!! al helemaal niet voor de media..:moe:
Moslima27
vertel eens voor wie moet ik mij bewijzen?
Tegen over al die Hollanders die ooit een moslima hebben gediscrimineerd :o.
Doe het voor jullie zusters :o, laat maar eens zien dat moslima's niet dom zijn :hihi:
En wie weet doorbreken jullie wel een cirkel en zullen moslims serieus genomen worden bij selectie voor stages etc :eek:
power_girl
10-01-2007, 12:28
Doe het voor jullie zusters :o, laat maar eens zien dat moslima's niet dom zijn :hihi:
En wie weet doorbreken jullie wel een cirkel en zullen moslims serieus genomen worden bij selectie voor stages etc :eek:
dan moeten hun maar mee doen..hun hebben een IQ van 0,0
nasima30
10-01-2007, 12:30
Ieder moet dat voor zich doen. Ik voel me ook niet verantwoordelijk voor wat andere Marokkanen doen en ik hoef die ook niet te verdedigen.
Ik ben ook nooit afgewezen ergens, dus heb dat probleem niet. Ben een ras 200% Rifijnse! (wordt mij wel vaak gezegd: jij bent zeker Arabisch? Mijn antwoord is dan: nee ben een berggeit, ook berggeiten ronden een universitaire opleiding af). Ze hebben dan gelijk niks meer te zeggen. Ik hoef me alleen t.o.v. mezelf te bewijzen.
:maf:
200% Riffijnse? Hoe weet jij nou dat je geen Arabische invloeden hebt in de familie :maf:.
Je kan je beter richten op je religie, daar heb je meer aan denk ik.
Sibel_flower
10-01-2007, 12:35
Ohhhh dat is grappig alleen zou ik dat nooit never durven..
Waneer komt het op tv eigenlijk??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.