Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alweer Terreur in zwembaden !!!!!

Pagina's : [1] 2 3

mokromike
13-08-2003, 12:26

Arrestaties na illegaal nachtzwemmen De Papiermolen in Groningen In Groningen zijn afgelopen nacht schermutselingen uitgebroken toen enkele tientallen jongeren illegaal een duik wilden nemen in openluchtzwembad De Papiermolen. En dat op de dag dat De Papiermolen het feit vierde dat er dit seizoen tot nu toe 100.000 bezoekers zijn gekomen. Deze 100.000 passeerden overdag de kassa’s. Maar De Papiermolen blijkt ’s nachts ook in trek bij stappers die nog even willen (naak)zwemmen. Het nachtzwemmen was de afgelopen weken zeer populair onder de Groningse jeugd. De politie stond het oogluikend toe, (zouden ze dat in het geval van Marokkanen ook hebben gedaan ?) maar verzocht de jongeren wel consequent het terrein te verlaten. Dinsdagnacht gaf de grote groep geen gehoor aan een oproep van de politie, die de jongeren tot drie keer toe verzocht huiswaarts te keren. Hierna werden vijf arrestaties verricht. Als reactie gooide een aantal baldadige jongeren in de buurt een aantal ruiten in. De politie dreef de groep vervolgens een aantal maal uiteen. Het bleef daarna nog enige tijd onrustig in de wijk rond het zwembad. bron: http://www.gic.nl/ ------------------------------------------------------ rellen, inbraak, vernielingen, huisvredebreuk, ......... Enig idee hoe de LANDELIJKE dagbladen en televisie hier op zouden zitten als dit in A'dam door Marokkanen zou zijn gepleegd ? Vraag je dan ook maar niet af hoe lokale en landelijke politici hierop gerageerd zouden hebben.

saida_marokko
13-08-2003, 12:40
Dan zijn het rotallochtonen en niet jongeren..:)

sword
13-08-2003, 12:52
Origineel gepost door mokromike Arrestaties na illegaal nachtzwemmen De Papiermolen in Groningen In Groningen zijn afgelopen nacht schermutselingen uitgebroken toen enkele tientallen jongeren illegaal een duik wilden nemen in openluchtzwembad De Papiermolen. En dat op de dag dat De Papiermolen het feit vierde dat er dit seizoen tot nu toe 100.000 bezoekers zijn gekomen. Deze 100.000 passeerden overdag de kassa’s. Maar De Papiermolen blijkt ’s nachts ook in trek bij stappers die nog even willen (naak)zwemmen. Het nachtzwemmen was de afgelopen weken zeer populair onder de Groningse jeugd. De politie stond het oogluikend toe, (zouden ze dat in het geval van Marokkanen ook hebben gedaan ?) maar verzocht de jongeren wel consequent het terrein te verlaten. Dinsdagnacht gaf de grote groep geen gehoor aan een oproep van de politie, die de jongeren tot drie keer toe verzocht huiswaarts te keren. Hierna werden vijf arrestaties verricht. Als reactie gooide een aantal baldadige jongeren in de buurt een aantal ruiten in. De politie dreef de groep vervolgens een aantal maal uiteen. Het bleef daarna nog enige tijd onrustig in de wijk rond het zwembad. bron: http://www.gic.nl/ ------------------------------------------------------ rellen, inbraak, vernielingen, huisvredebreuk, ......... Enig idee hoe de LANDELIJKE dagbladen en televisie hier op zouden zitten als dit in A'dam door Marokkanen zou zijn gepleegd ? Vraag je dan ook maar niet af hoe lokale en landelijke politici hierop gerageerd zouden hebben. dit zou dan nogmaals de spreekwoordelijke druppel zijn die de hollandse kaasklompen doet overlopen !!! :zwaai: Sword

saida_marokko
13-08-2003, 13:42
of je zal maar vikker wezen.. die zich altijd van de domme houd.. pleur een end op man!! Het is toch overduidelijk dat dit soort gebeurtenissen in een wijkkrant worden geplaats en zelfs die plaats niet eens halen!! En jah hoor als er een buitenlander bij was dan was het ROT ALLOCHTONEN JONGEREN VEROORZAKEN WEEEEEEEEER TERREUR IN ZWEMBADEN... he kom mij niks vertellen over cops oke!! en houd dat domme gezwam voortaan voor je want INDRUK maak je toch niet!!! HET SPIJT ME ZEER MENSEN DAT VIKKER WEER HIER DE BOEL KOMT VERZIEKEN IK ZAL HEM WEL WEER ZIJN HALSBANDJE OM DOEN EN TERUG IN ZIJN HOK DUWEN.. ZODRA IK HEM TE PAKKEN KRIJG!!!:D JA VIKKER GRAP VAN DE DAG;)

rnaj
13-08-2003, 13:47

mokromike., Heeft de AEL eigenlijk al een officieel statement afgelegd. Ik reed gisteren door rood, heb geen boete gekregen. wat zou der gebeurd zijn als ik marokkaan zou zijn geweest.

rnaj
13-08-2003, 14:07
Origineel gepost door rnaj mokromike., Heeft de AEL eigenlijk al een officieel statement afgelegd. Ik reed gisteren door rood, heb geen boete gekregen. wat zou der gebeurd zijn als ik marokkaan zou zijn geweest. Of was het een berber en geen arabier en is daarom een reactie van de AEL niet noodzakelijk Reed gisteravond zwart in de tram, weer niet gepakt. Wat zou der zijn gebeurd als ik een marokkaan zou zijn geweest.

rnaj
13-08-2003, 14:11
Vikker bedankt, heb het meteen verbeterd. Ik wil namelijk niet dat iemand zich gestigmatiseerd of gediscimineerd zou voelen

saida_marokko
13-08-2003, 14:18
Pfff.. abra weer hoor.. ik weet dat het in alle grote bladen heeft gestaan.. het is iets wat ik zelf ook al gelezen heb!! Alleen de meeste dingen worden niet vermeld.. wat een EZEL ben je toch ook he... vikker toch maak je zorgen om mij NERGENS VOOR NODIG IK RED ME WEL IN DEZE MAATSCHAPPIJ!!!

saida_marokko
13-08-2003, 14:27
Hier in utrecht..laatst nog met eigen ogen gezien me vader stond er ook al verbaast over te kijken.. een NEderland hij mishandelde zijn kind gewoon op straat!!!! HIj heeft dat kindje TOTO geslagen zowat.. en iedereen deed alsof het gewoon was.. en nergens meer ooit wat van gehoord.. 2maanden daarvoor zag een man zijn kind met een jongen heftige vrijpartij voeren achter een schuurtje.. hij is van marokkaanse afkomst dit dat zus zo.. ja hoor niet eens een dag later kwam het al weer te slaan marokaan slaat kind dochter.. politie te pas en hele poespas.. vikkertje.. zo goed? Moet ik nog meer incidenten vertellen of heb je genoeg voor de rest van je leven gehoord van mij??

saida_marokko
13-08-2003, 14:29
we dwalen af van het onderwerp!!!

saida_marokko
13-08-2003, 14:36
Origineel gepost door saida_marokko Buddy t.eringlomperd we dwalen af van het onderwerp!!!

ibtisamc
13-08-2003, 18:11
Origineel gepost door vikker Ach..laat het kind, het is een schreeuwlelijk. Kan je toch niet erg vinden.....ze roept dikwijls alvorens na te denken. Datheeft ze niet van een vreemde vikker!!

saida_marokko
15-08-2003, 00:04
Nee volgens mij.. vroeg jij mij om te schelden:D ;)

an3sdej
15-08-2003, 01:06
Hiermee werden in ieder geval geen onschuldige derden gemolesteerd, uitgescholden of aangerand. Waarmee ik het niet goedkeur!

saida_marokko
15-08-2003, 02:30

Origineel gepost door buddy Ok, doe volgende keer maar weer "gewoon" met vloeken... Vreemd kind ben je ??? wat is dit dan...:) leg uit graag.....

Pagina's : [1] 2 3