Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Konvooi VS in IRAK in hinderlaag gelopen

Pagina's : [1] 2

sword
13-08-2003, 11:58

Konvooi VS in Irak in hinderlaag Een konvooi Amerikaanse legervoertuigen is in het noorden van Irak, bij de stad Mosul, in een hinderlaag gereden. De wagens werden beschoten met granaten. Er zouden verscheidene voertuigen zijn geraakt en er zouden gewonden zijn gevallen. Dat melden ooggetuigen. Gisteren werd een Amerikaanse militair gedood en raakten er twee gewond bij een bomaanslag op een ander konvooi, ten westen van Bagdad. Sinds het einde van de oorlog tegen Saddam Hoessein zijn al 58 Amerikanen gedood door het Iraakse verzet. :zwaai: Sword

grendel
13-08-2003, 12:00
Origineel gepost door sword Konvooi VS in Irak in hinderlaag Een konvooi Amerikaanse legervoertuigen is in het noorden van Irak, bij de stad Mosul, in een hinderlaag gereden. De wagens werden beschoten met granaten. Er zouden verscheidene voertuigen zijn geraakt en er zouden gewonden zijn gevallen. Dat melden ooggetuigen. Gisteren werd een Amerikaanse militair gedood en raakten er twee gewond bij een bomaanslag op een ander konvooi, ten westen van Bagdad. Sinds het einde van de oorlog tegen Saddam Hoessein zijn al 58 Amerikanen gedood door het Iraakse verzet. :zwaai: Sword Gefeliciteerd ;)

sword
13-08-2003, 12:07
Origineel gepost door grendel Gefeliciteerd ;) Erg hé :D

grendel
13-08-2003, 12:12
Origineel gepost door sword Erg hé :D Zoals ik al eerder zei: de mens heeft er miljoenen jaren over gedaan om elkaar uiteindelijk af te slachten..... ;) :D

grendel
13-08-2003, 12:13

Origineel gepost door buddy Politiek is dit misschien lastig maar strategisch niet. Geen idee hoe veel er nu zitten maar enkele duizenden, dit wordt door het leger gewoon als slijtage van het bataljon gezien. Militairen die de gevaarlijke klusjes krijgen zijn toch van een kleurtje die ze "back home" niet zo missen. 2e Vietnam ? Dat worden leuke verkiezingen in Amerika :D

saida_marokko
13-08-2003, 12:14
Nou echt....

grendel
13-08-2003, 12:30
Origineel gepost door buddy Nou nou, 2e Vietnam. We hebben het over 1 tot 3 doden per dag. De noord Vietnamezen deden wat grondiger hun werk, veel grondiger. ...wat niet is kan nog komen,.. en Amerikanen houden niet van body bags,.. :D vooral niet tijdens verkiezingen,.. past niet in het sprookje, .... :D

sword
13-08-2003, 12:37
Origineel gepost door buddy Nou nou, 2e Vietnam. We hebben het over 1 tot 3 doden per dag. De noord Vietnamezen deden wat grondiger hun werk, veel grondiger. Het iraakse verzet moet zijn "drive" nog vinden hé, even geduld a.u.b :zwaai: Sword

sword
13-08-2003, 12:40
Origineel gepost door grendel Zoals ik al eerder zei: de mens heeft er miljoenen jaren over gedaan om elkaar uiteindelijk af te slachten..... en zijn hersens af te grendelen;) :D

sword
13-08-2003, 13:01
Origineel gepost door vikker Tuurlijk, en dit onder de leiding van Saddam de barmachtige? Als de Amerikanen en Britten met zen allen uit Irak vertrekken..nu..dan ga je wat meer kunnen wuiven....om al die doden die onderling gaan vallen. Of dacht je nou echt dat het vertrek van de (bezetter) de situatie in het land zal verbeteren? O ja...was ik vergeten, men verwacht 10.000.000 toeristen...ik zie ze al staan aanschuiven. :D Laat het geld van de toeristen maar komen..helaas zal ik er niet bij zijn. Ik weet interessanter vakantiebestemmingen. je bent er dan ook niet echt gewenst hé vikkertje, ga jij maar naar een pedofielen-paradijsje op vakantie, daar beschouwen ze jouw soort nog steeds als barmhartig, uit economische noodzaak natuurlijk!!! :zwaai: sword

rnaj
13-08-2003, 14:42
Origineel gepost door grendel ...wat niet is kan nog komen,.. en Amerikanen houden niet van body bags,.. :D vooral niet tijdens verkiezingen,.. past niet in het sprookje, .... :D Ieder nadeel hebt z'n voordeel :rolleyes: Bron :Een beroemd nederlandse voetballer

grendel
13-08-2003, 14:52
Origineel gepost door rnaj En Johan heeft altijd gelijk ook al heeft ie ongelijk, dan nog heeft ie gelijk.... ;)

saida_marokko
13-08-2003, 15:20
Origineel gepost door vikker Ventje toch, wat kom je nu weer met pedofilie aanzwaaien, ben jij soms ammahoeloes broertje, ben je vroeger ooit verkracht door een stoute meneer. Probeer eens bij de zaak te blijven inplaats van zulke kinderlijke praat te verkopen. Maar ik heb gezien dat je een supporter hebt met een grote duim..en ze heeft niet alleen een grote duim. Dag ukkie. :zwaai: Ben blij dat ik niet in jou schoenen sta.. ... jij mist zita he die jou elke dag een portie gaf.. waarvan je kwartiertjes stil was!! ezel..

sword
13-08-2003, 15:26
Origineel gepost door vikker Ventje toch, wat kom je nu weer met pedofilie aanzwaaien, ben jij soms ammahoeloes broertje, ben je vroeger ooit verkracht door een stoute meneer. Probeer eens bij de zaak te blijven inplaats van zulke kinderlijke praat te verkopen. Maar ik heb gezien dat je een supporter hebt met een grote duim..en ze heeft niet alleen een grote duim. Dag ukkie. :zwaai: Vikkertje toch baby, je gaat toch niet emotioneel worden hé? Kan je het niet verdragen dat je in de zeik wordt gezet, ochaarme toch, probeer dan zelf ook eens BIJ DE ZAAK te blijven !!! klaarblijkelijk heb je vroeger als ukkie iets stouts meegemaakt met een grote meneer, heeft Sinterklaas je soms verkracht? en is hij sindsdien altijd jouw grootste supporter gebleven vanwege de kinderlijke praat die je blijft verkopen! :zwaai: Sword

Pagina's : [1] 2