Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : K.U.T racist

tariffst
13-08-2003, 11:05

Hallo allemaal, Mijn zus is gister weggestuurd door een Nederlandse vrouw omdat ze een hoofddoek draagt en omdat ze een Marokkaan is. Ze werkt bij de thuiszorg. Iedereen daar is gek op haar. Ze is gewoon echt een lieverd! Ze heeft nooit commentaar gehad van niemand, Mensen bij wie ze thuis werkt willen altijd dat zij terugkomt. Totdat ze gister bij een klote klere tering s.l.e.t van een heks kwam. Ze belde aan en die vrouw vertrouwde haar niet en wou haar niet binnenlaten. Vervolgens belde ze de thuiszorg, en zei dat er een meisje voor haar deur stond, en dat ‘dat buitenlandse meisje met een hoofddoek ’ beweerde dat ze bij de thuiszorg werkte. Nou echt mijn zus mocht niet eens binnenkomen. Vervolgens kwam ze terug en zei ze dat ze niet wil dat een buitenlander haar huis mag inkomen. Tfoe die afgelebberde ***WIJF! Mijn zus was vet boos! :verdomme: Maar ze heeft geen ruzie gezocht. Ik wil zo graag een baksteen door de ruit van die bitsch gooien, maar het mag niet van mijn zus.:auw: :stomp: Het is toch belachelijk dat ze niet eens de moeite wil nemen om mijn zus te kennen. Maar nu krijgt dat kreng lekker geen thuiszorg meer, lekker voor d’r XXXtariffst

Lady_moi
13-08-2003, 11:07
tleven is nie eerlijk eh :)

tariffst
13-08-2003, 11:11
nee, het is zeker niet eerlijk. Wat zouden jullie eigenlijk doen?

Lady_moi
13-08-2003, 11:15
wraak nemen zou ik al zekers nie doen want dan ga ik ook in de fout :) gewoon niks doen en ander werk zoeken er zijn vast wel andere mensen die da nie erg vinden een meiske met hoofdoek :)

tariffst
13-08-2003, 11:18

Origineel gepost door Miss_Magrebia Je kan die vrouw (ik neem aan dat het een oude vrouw is!) niets kwalijk nemen, nee het is niet goed wat ze doet, maar er is zoveel negativiteit, over hoofdoeken, buitenlanders etc etc, ze is oud en weet misschien niet wat ze nou wel of niet moet geloven. ik wil het niet goed praten, maar ze is oud en oudere mensen zijn nou eenmaal iets sneller achterdochtiger!! Nee, sorry daar ben ik het niet met je mee eens. Ten eerste is ze ongeveer 40. De thuiszorg heeft er met haar over gehad, en het schijnt zo te zijn dat ze gewoon hoofdoekjes en moslims niet kan uitstaan en dat zegt ze ook gewoon zo. En mijn zus heeft bij veel oudere Nederlandse vrouwen gewerkt, ze zijn echt gek op haar!

Lady_moi
13-08-2003, 11:20
iwa ja ze is gewoon een racist safe :)

tariffst
13-08-2003, 11:23
Origineel gepost door SlaatNergens0p ze mag mij komen helpen. en waar woont zij die kl0te racist ? ik zal haar in elkaar timmeren hahahaha, Ik wou dat ik wist waar ze woont, maar mijn zus wil het niet zeggen, omdat ze denkt dat ik echt een baksteen door de ruit ga gooien.

tariffst
13-08-2003, 11:32
Origineel gepost door Miss_Magrebia Oh ik dacht dat ze iets in de 70 was ofzo, maar het ligt niet aan je zus. misschien heeft ze in het verleden welleens iets meegemaakt met buitenlanders? ja dat kan iederdaad wel, ik weet dat niet. Maar dan hoeft ze nog niet elke marokkaan over 1 kam te scheren.

tariffst
13-08-2003, 11:46
Origineel gepost door Miss_Magrebia nee dat ook weer niet maar dat gebeurd nou eenmaal wel ----> dus geen bakstenen door ramen daan gooien :bril: want dan geef je haar gelijk, dan ben je echt een K.utmarokaan :hihi: hihihihi, je hebt wel gelijk inderdaad. Nee, ik beloof dat ik geen bakstenen door haar ruit zal gooien

tariffst
13-08-2003, 11:58
Origineel gepost door Jorginho Een grove schande. Echter: ik ken verhalen van Marokkanen die de geliefde van hun dochter niet binnenlieten omdat ie of geen Marokkaan of geen moslim was. Dat is net zo smerig (en nee: dat is mij niet gebeurd hoor). Ook valt me hier op dat meer dan eens zeer discriminerend gepraat wordt over negers en nederlanders. Ook al een schande. Ik vind dat je naar de persoon moet kijken en niet naar de achtergrond van die persoon noch geloof noch ras noch wat dan ook. Erg voor je zus, ik zou echt een aanklacht wegens discriminatie indienen want dit kan echt niet!!! Ben het helemaal met je mee eens. Ook irriteer ik me ook wezenloos dat er hier inderdaad word gediscrimeerd. Zelfs SOMMIGE berbers en arabieren maken hier ruzie over wie er beter is en van wie Marokko nou echt is. STUPID!!!. Mijn vriendenkring bestaat uit Nederlanders, marokkanen ( berbers arabieren) turken noem maar op. Dus ik kan absoluut niet zeggen dat alle Nederlanders racisten zijn.

Najmatje
13-08-2003, 13:27
Echt een troet is die vrouw:jammer: :kwaad: