Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is deze keer de agressor, ik ben de weg kwijt

rnaj
13-08-2003, 10:08

Spijtig genoeg is er weer een nieuwe gewelds spiraal in het midden oosten ontstaan. Bij iedere bom of aanval komen we verder af van een oplossing. Alleen wat ik mij afvraag is, welke partij is niet in staat geweest om met zijn poten van de wapens af te blijven. Welke partij is deze keer de agressor. De palestijnen/Hamas of Israel, naast dat beide partijen belang bij vrede hebben, hebben ze ook een belang bij het verder uitmelken van dit conflict. Uit de media hoor ik verschillende berichten. Wie kan mij helpen.

Jupiter
13-08-2003, 10:14
Origineel gepost door rnaj Spijtig genoeg is er weer een nieuwe gewelds spiraal in het midden oosten ontstaan. Bij iedere bom of aanval komen we verder af van een oplossing. Alleen wat ik mij afvraag is, welke partij is niet in staat geweest om met zijn poten van de wapens af te blijven. Welke partij is deze keer de agressor. De palestijnen/Hamas of Israel, naast dat beide partijen belang bij vrede hebben, hebben ze ook een belang bij het verder uitmelken van dit conflict. Uit de media hoor ik verschillende berichten. Wie kan mij helpen. Het Midden-Oosten is een kruispunt van 3 continenten en 3 wereldgodsdiensten en 3 taalgroepen en vele volkeren en volkjes en om het te vervolmaken ligt er ook nog de grootste olievoorraad. Binnenkort komt daar nog het probleem van het water tekort, dit zal zeker grote conflicten geven. Iemand is vergeten stoplichten te plaatsen in dat gebied en ze rijden allemaal tegen elkaar in. Elke oplossing is weer onaanvaardbaard voor de andere. En alle grootmachten willen hier invloed op uitoefenen. Rnaj, ik adviseer je om elke bericht over dit gebied te negeren en je er niet meer mee bezig te houden. Je kunt beter een leuk boek lezen of zo....

MELILLENSE
13-08-2003, 10:22
Oog om oog, tand om tand Tot er geen ogen meer zijn, tot er geen tanden meer zijn Ooit wieg van de beschaving......misschien ook sterfbed, wie weet MELILLENSE :belgie:

La_Femme_Nikita
13-08-2003, 10:23
Origineel gepost door Jupiter Het Midden-Oosten is een kruispunt van 3 continenten en 3 wereldgodsdiensten en 3 taalgroepen en vele volkeren en volkjes en om het te vervolmaken ligt er ook nog de grootste olievoorraad. Binnenkort komt daar nog het probleem van het water tekort, dit zal zeker grote conflicten geven. Iemand is vergeten stoplichten te plaatsen in dat gebied en ze rijden allemaal tegen elkaar in. Elke oplossing is weer onaanvaardbaard voor de andere. En alle grootmachten willen hier invloed op uitoefenen. Rnaj, ik adviseer je om elke bericht over dit gebied te negeren en je er niet meer mee bezig te houden. Je kunt beter een leuk boek lezen of zo.... Ik ben het met jupiter eens of een vakantie te nemen dat zal je echt goed doen!

Titania
13-08-2003, 10:25

Origineel gepost door La_Femme_Nikita Ik ben het met jupiter eens of een vakantie te nemen dat zal je echt goed doen! een vakantie naar het midden-oosten doet je zeker goed, Jupiter ;)

Jupiter
13-08-2003, 10:33
Origineel gepost door Titania een vakantie naar het midden-oosten doet je zeker goed, Jupiter ;) Dan moet je eens naar Dubai! Je weet niet wat je ziet. Die gasten zijn helemaal gek. Pure luxe.

rnaj
13-08-2003, 10:35
Rnaj, ik adviseer je om elke bericht over dit gebied te negeren en je er niet meer mee bezig te houden. Je kunt beter een leuk boek lezen of zo.... Jupiter, raadt je me nu aan om mijn lidmaatschap van marokko.nl op te zeggen?

grendel
13-08-2003, 10:36
Origineel gepost door Jupiter Dan moet je eens naar Dubai! Je weet niet wat je ziet. Die gasten zijn helemaal gek. Pure luxe. En dat ligt toch stukken dichterbij het "haardvuur",.. maar op dit forum maken ze zich meer druk. Strange :D

grendel
13-08-2003, 10:39
Origineel gepost door rnaj Spijtig genoeg is er weer een nieuwe gewelds spiraal in het midden oosten ontstaan. Bij iedere bom of aanval komen we verder af van een oplossing. Alleen wat ik mij afvraag is, welke partij is niet in staat geweest om met zijn poten van de wapens af te blijven. Welke partij is deze keer de agressor. De palestijnen/Hamas of Israel, naast dat beide partijen belang bij vrede hebben, hebben ze ook een belang bij het verder uitmelken van dit conflict. Uit de media hoor ik verschillende berichten. Wie kan mij helpen. De aanslagen waren een vergelding voor de aanval van Israel van afgelopen vrijdag,.. dus dan komt er straks weer een vergelding,... en dan weer, en dan weer, en dan weer, en weer.............................................. ..........,

Jupiter
13-08-2003, 10:40
Origineel gepost door rnaj Jupiter, raadt je me nu aan om mijn lidmaatschap van marokko.nl op te zeggen? Ik raad je aan om het Midden-Oosten te laten voor wat het is en tijdens je werk niet op marokko.nl te komen....... :D

La_Femme_Nikita
13-08-2003, 10:49
Origineel gepost door Jupiter Dan moet je eens naar Dubai! Je weet niet wat je ziet. Die gasten zijn helemaal gek. Pure luxe. Donders ben je er dan weleens geweest?

Jupiter
13-08-2003, 10:53
Origineel gepost door La_Femme_Nikita Donders ben je er dan weleens geweest? Ik ben er 1 keer geweest. Je moet het zelf gaan zien. (Er wonen ook veel Marokkanen daar. Waar niet eigenlijk.... :D )

Jupiter
13-08-2003, 10:59
Origineel gepost door buddy :D Mare naar dubai wil ik wel mee, ik ben helaas alleen nog maar een paar keer op het vliegveld geweest en dat vond ik al bijzonder indrukwekkend, ik heb gehoord dat de stad vele malen indrukwekkender is. Het is gewoon niet te geloven als je daar die hotels ziet. En die Burj Al Arab dan: de enige 7 sterren hotel ter wereld. Ze zijn nu ook bezig met een project dat "The Palm" heet. Een Villawijk midden op zee.