Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : modehoofddoeken

Pagina's : [1] 2 3

LZN
12-08-2003, 23:47

mensen wat vinden jullie van meiden die 'z ehma" hub hoofddoeken gebruiken als mode ik bedoel een hoofddoek dient toch als verberging van de schoonheid van het gezicht en niet juist om nadruk te geven op het gezicht. dus geen hoofddoek gebruiken als dotje het lijkt net op een piraat.

roebla
13-08-2003, 00:12
Amiiiin :)

soennia83
13-08-2003, 00:17
Assalaam alaikom warahmatollah! Helemaal met je eens agie fi dien! Allah ihvedna osafi Je nick zegt het al, Ballack!!!!!!!!!!! waslaam mu3alikom warahmatollah

islamietje114
13-08-2003, 02:56
a wallahila het is waar!!! het is echt een zware schande...weetje wat ik niet begrijp? a gaan ze hoofddoek doen van die sjaaltjes en dan zie je prachtige oorbellen!! ik zeg je eerlijk die meiden hebben mooie hoor;) maar dat is tog geen stijl?? en dan gezicht VOL make-up oeff ye agressie wekt dat op bij mij....vooral in utrecht zitten er veeeeeel van dat soort typjes allah ie koen fel 3awen. damn man die mensen hebben niet door dat Dag des Oordeels vlak voor de deur staat....ik bid voor jullie meisjes...allah jehdie ma glak

Prrrt
13-08-2003, 09:23

Ze lijken net gypsies man.

amiratangawija
13-08-2003, 10:57
asalamoe halajkoum wa rahmatoelah wa barakatoe, Met alle respect hoor... maar zijn jullie vergeten dat jullie nu de rol van Allah subhana wa tahalla overnemen????? juist ja beoordelen!!!! zijn jullie dan vergeten dat hij de enige beoordeler is???? Zullen we daarom het beoordelen en kritiek leveren op elkaar aan hem overlaten?? Nogmaals ik zoek geen ruzie, maar laat iedereen lekker doen waar hij of zij zin in heeft ik bedoel ieder wordt voor zichzelf gestraft niet voor een ander groetjes van Amira

omaisa
13-08-2003, 11:41
wallahila ik ben het helemaal met jullie eens ik weet dat ze dat in marokko deden als ze gaan schoonmaken of zo en tegnwoordig is dat heel normaal ik vind dat zo lelijk het is afschuwelijk gewoon

shafia
13-08-2003, 12:29
Salaam eleykoem wr wb ik vind het heel raar dat jullie zo over je eigen zusters praten je weet nooit wat er in haar hart speeld ik ben een nederlandse moslima mijn ouders en heel mijn familie waren tegen hoofddoek daarom ben ik begonnen met een knotje om de stap voor hen makkelijker te maken ik heb dat knotje twee maanden gedragen en nu draag ik Alhemdoelilah een jaar mijn hoofdoek. mijn hals en alles bedekt. dus oordel niet zo snel wie weet is dit voor haar de stap en draagt ze naar een maand de goede hijab en dan zijn jullie een zonde begaan door te oordelen en te rodddelen. moge Allah swt deze fitnah weer houden voor ons amien walikom salaam

tariffst
13-08-2003, 13:06
Rot toch op met jullie achtelijke topic, rodeelende trutjes. hebben jullie niks te doen dan over andere mensen lopen roddelen. Het is toch aan hen hoe ze hun hoofddoek dragen ik walg van jullie Voor jullie commentaar gaan geven, nee ik draag geen hoofddoek

nadoria_33
13-08-2003, 15:07
Origineel gepost door shafia Salaam eleykoem wr wb ik vind het heel raar dat jullie zo over je eigen zusters praten je weet nooit wat er in haar hart speeld ik ben een nederlandse moslima mijn ouders en heel mijn familie waren tegen hoofddoek daarom ben ik begonnen met een knotje om de stap voor hen makkelijker te maken ik heb dat knotje twee maanden gedragen en nu draag ik Alhemdoelilah een jaar mijn hoofdoek. mijn hals en alles bedekt. dus oordel niet zo snel wie weet is dit voor haar de stap en draagt ze naar een maand de goede hijab en dan zijn jullie een zonde begaan door te oordelen en te rodddelen. moge Allah swt deze fitnah weer houden voor ons amien walikom salaam IK VIND TOG DAT ZIJ GELIJK HEEFT SHAFIA TBARKALLAH 3LIEK IK VIND JE EGT EEN GOEDE MEID!!!!!!!

Mievrouw
13-08-2003, 16:29
Origineel gepost door tariffst Rot toch op met jullie achtelijke topic, rodeelende trutjes. hebben jullie niks te doen dan over andere mensen lopen roddelen. Het is toch aan hen hoe ze hun hoofddoek dragen ik walg van jullie Voor jullie commentaar gaan geven, nee ik draag geen hoofddoek Ofnie je hebt zeker gelijk..

MISSY_NADIA
13-08-2003, 19:50
LAAT IEDEREEN IN Z'N WAARDE! WIE ZIJN WIJ NOU OM TE OORDELEN!

NadorGurly
13-08-2003, 20:51
:jammer: shafia :goedzo: TBARKALLAH 3LIEK

cousina_rifia
13-08-2003, 21:26
iedereen draagt toch voor zich zelf een hoofdoek. ewa laat hun zelf weten hoe ze het willen dragen. wat loopt iedereen nog commentaar te geven over hoe ze het dragen. wat jullie nu doen heet roddelen, en roddelen is haram

wiam
13-08-2003, 23:56

Origineel gepost door amiratangawija asalamoe halajkoum wa rahmatoelah wa barakatoe, Met alle respect hoor... maar zijn jullie vergeten dat jullie nu de rol van Allah subhana wa tahalla overnemen????? juist ja beoordelen!!!! zijn jullie dan vergeten dat hij de enige beoordeler is???? Zullen we daarom het beoordelen en kritiek leveren op elkaar aan hem overlaten?? Nogmaals ik zoek geen ruzie, maar laat iedereen lekker doen waar hij of zij zin in heeft ik bedoel ieder wordt voor zichzelf gestraft niet voor een ander groetjes van Amira Ik denk niet dat men hier aan het beoordelen is maar gewoon zijn/haar mening geeft....of mag dat ook al niet :confused: ????? Iedereen heeft het recht om zijn mening te geven...dus laat iedereen dat ook doen??? Ik vind het ook belachelijk dat veel meiden een ''modehoofddoek'' dragen om zichzelf in goed daglicht te zetten!! Als je een hoofddoek draagt draag 'm dan ook goed en ga niet met je geloof zitten spelen!!

Pagina's : [1] 2 3