Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Acupunctuur...wie gelooft hierin..of heeft ervaringen mee

camjo
12-08-2003, 23:27

http://www.superzooi.nl/3991/pictures/acupuncture.gif En werkt dat écht..ik ben gewoon nieuwsgierig...als het écht helpt..waarom dan niet proberen..

camjo
12-08-2003, 23:42
Origineel gepost door GangstaLovin :giechel: Waarom lach je...betekent het dat het helpt :D

La_Femme_Nikita
13-08-2003, 08:27
Origineel gepost door Mohammed Justice http://www.superzooi.nl/3991/pictures/acupuncture.gif En werkt dat écht..ik ben gewoon nieuwsgierig...als het écht helpt..waarom dan niet proberen.. Ik weet alleen dat het tot de alternatieve geneeswijze valt!

sheima23
13-08-2003, 08:49
Ik heb een ned. vriendin die erg ziek is en die doet het ook. Ze zegt dat het een positieve effect heeft op haar. Ze heeft een spierziekte en is dus erg moe, maar door de accunpunctuur heeft ze minder last van haar vermoeidheid dus wie weet....

MELILLENSE
13-08-2003, 09:58

OPGELET Voor de zwangere forumleden OPGELET CONTRA INDICATIES Eigenlijk bestaat er slechts één contra-indicatie voor acupunctuur namelijk zwangerschap; het gebruik van een aantal punten is streng verboden tijdens deze periode, aangezien dit abortus te weeg kan brengen. Verder zijn er relatieve contra-indicaties zoals het plaatsen van naalden in de aangedane gebieden bij de Sudeckse dystrofie; na zware lichamelijke arbeid, uitputting of honger; en bij angst voor de behandeling; Langdurig cortisonengebruik zoals prednison bij astma patiënten kan acupunctuur ineffectief maken omdat het reactiepatroon van de patiënt wordt geblokkeerd. Uit Nederlandse Artsen Acupunctuur Vereniging www.acupunctuur.com

rnaj
13-08-2003, 10:51
Origineel gepost door Corrie Acepunctuur werkt, dat is zonder twijvel, zelfs de reguliere geneeskunde erkent acepunctuur(met tegenzin!!!). Een mens heeft energiebanen die door hem heen lopen, dit is niet iets vaags, ik zal proberen om het uit te leggen... Wij mensen lopen op "elektrischiteit", om ons heen zit een magnetisch veld, in ons zitten vele magnetische velden en "elektrische" banen. Als er wat mis is met ons lichaam dan heeft dat zijn reflectie op die magnetische straling en de elektrische banen. Als bv een orgaan ziek is dan veranderd zijn trillingsnivo, oftewel zijn magnetische veld veranderd. Dit trillingsnivo kan je weer terug krijgen op het goede nivo door oa de elek. banen te stimuleren, of de organen direct. Zo komt genezing tot stand. Tot zover snap ik het, maar welke rol speelt acupunctuur daar in. of wat is dat de invloed van acepunctuur op het magnetisch veld.

rnaj
13-08-2003, 11:11
Bedankt, weer wat geleerd op marokko.nl