missRoosendaal
09-01-2007, 12:27
Salaam,
Ik had een vraagje,
Ik heb afgelopen jaar een vrouw leren kennen in lhoceima, ze is analfabeet, maar nu wil ik haar een paar spulletjes per post opsturen.. Ze heeft me wel een adres gegeven maar geen postcode, weet iemand misschien wat de postcodes daar zijn en waar ik het naar kan opsturen, een postkantoor ofzo, het is in molay arkoeb ofzoiets...
Ik zal diegene heel erg dankbaar zijn..
Wa salaam..
Pleeborstel
09-01-2007, 13:22
Salaam,
Ik had een vraagje,
Ik heb afgelopen jaar een vrouw leren kennen in lhoceima, ze is analfabeet, maar nu wil ik haar een paar spulletjes per post opsturen.. Ze heeft me wel een adres gegeven maar geen postcode, weet iemand misschien wat de postcodes daar zijn en waar ik het naar kan opsturen, een postkantoor ofzo, het is in molay arkoeb ofzoiets...
Ik zal diegene heel erg dankbaar zijn..
Wa salaam..
Er zijn wel postcodes in Marokko, alleen worden die zelden gebruikt in correspondentie. Dat is ook niet vreemd, want veel straten in de grote steden hebben er niet eens een naam of de postbode komt daar niet.
Voor Hoceima is de postcode 32000, meer kon ik er niet over vinden.
Succes ermee.
oegt_001
15-01-2007, 16:38
uhmm ik gebruik altijd wel een postcode maar wanneer je een straatnaam hebt en een huisnummer zal zeker genoeg zijn denk ik
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.