Bekijk originele versie : >>Ik zie eruit zoals ik me voel<<
[Ben echt hondsberoerd, heb geen stem meer heb een oorontsteking en mijn amandelen zijn opgezewollen tot de size of apples:moe: en het enige wat ik kan doen is Alhamodlilaah zeggen]
Mysticalia
09-01-2007, 08:22
En toch heb je je gesleept tot je computer om dit te typen ipv uit te zieken onder je dekens :gniffel:
SweetRose
09-01-2007, 09:06
Beterschap!!
Meld je toch ziek en ga naar huis!!
Als je ziek bent, ben je ziek!!!
Dan blijven ze me telefonisch stalken:moe:, ze laten je toch niet slapen of rusten maar bellen steeds om te vragen hoe 't gaat of sturen je naar de arbo of de arbo komt bij jou IEGH!
Shereen23
09-01-2007, 09:11
beterschap hbiba.....by the way je was gisteren opeens foetsiieee.....
SweetRose
09-01-2007, 09:14
Dan blijven ze me telefonisch stalken:moe:, ze laten je toch niet slapen of rusten maar bellen steeds om te vragen hoe 't gaat of sturen je naar de arbo of de arbo komt bij jou IEGH!
gsm uitschakelen is een optie..
arbo?
was da? :maf:
@ Shereen, merci lieverd:kus: Ja msn doet soms gek op 't werk:kweetnie:
@ Sweet: Ooooh dat mag dus niet, dat deed ik bij mijn oude manager en die zei er niets van maar we hebben nu een nieuwe en die zegt dat je ten alle tijden bereikbaar moet zijn voor je werkgever:moe: En dat je jezelf moet ziekmelden en niet dat je partner het doet tenzij je in coma ligt:moe: Arbo? Instantie die controleert of je werkelijk ziek bent, dus stel je word ziek dan krijg je een brief dat je bij hen langs moet komen en hen moet vertellen wat je hebt enzo. Verschijn je niet op die afspraak dan komt hij (arbo Arts) onaangekondigd bij je thuis, om te controleren of je er werkelijk bent.
:hihi:karma?
vorige week liep je jezelf nog de heeeemel in te prijzen:hihi:
3ayanti fi rassek!;)
:hihi:karma?
vorige week liep je jezelf nog de heeeemel in te prijzen:hihi:
3ayanti fi rassek!;)
:huil:
Wist je dat toen mijn oor al kuren begon te vertonen:huil:!
:haha:!
geeft niets, je maakt antistoffen aan op dit moment
beterschap!
SweetRose
09-01-2007, 09:51
@ Sweet: Ooooh dat mag dus niet, dat deed ik bij mijn oude manager en die zei er niets van maar we hebben nu een nieuwe en die zegt dat je ten alle tijden bereikbaar moet zijn voor je werkgever:moe: En dat je jezelf moet ziekmelden en niet dat je partner het doet tenzij je in coma ligt:moe: Arbo? Instantie die controleert of je werkelijk ziek bent, dus stel je word ziek dan krijg je een brief dat je bij hen langs moet komen en hen moet vertellen wat je hebt enzo. Verschijn je niet op die afspraak dan komt hij (arbo Arts) onaangekondigd bij je thuis, om te controleren of je er werkelijk bent.
amai :maf::maf::maf:
wat ben ik blij met mijn werk :hihi:...
Ik zou zeggen..neem veel aspirines in ofzo..zodat je snel weer beter wordt :D...
Beterschap :sjans:
I :love: mijn leiddinggevende, ze zegt zelf gewoon..''Ah joh, neem een middagje vrij als je, je niet goed voelt''
:love:
I :love: mijn leiddinggevende, ze zegt zelf gewoon..''Ah joh, neem een middagje vrij als je, je niet goed voelt''
:love:
Sa3detek meid.
@ Sweetrose wees vooral blij
@ Noona Thanks
Sa3detek meid.
@ Sweetrose wees vooral blij
@ Noona Thanks
Kom anders hier werken, hetzelfde werk. :gniffel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.