Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vruchtbaarheid

gurliej
09-01-2007, 01:19

hoi misschien raare vraag maar hoe kan je weten of je vruchtbaar bent?:o ik wordt echt zelde ongesteld en als ik het word is het weinig ben er echt bang:traan1: wie weet het?

Sweet_Hayat
09-01-2007, 10:24
hoi misschien raare vraag maar hoe kan je weten of je vruchtbaar bent?:o ik wordt echt zelde ongesteld en als ik het word is het weinig ben er echt bang:traan1: wie weet het? Salaam, Je kan niet weten of je vruchtbaar word totdat je zwanger bent, dan weet je het pas, het kan niet getest worden... Veel vrouwen zijn bang dat ze onvruchtbaar zijn... Ik zou wel met je probleem naar de dokter gaan als je zelden ongesteld bent, misschien heb je iets waardoor je misschien onvruchtbaar kan worden... Voor de zekerheid zou ik het gewoon even laten onderzoeken, want het is niet gezond als je zelden ongesteld word... en het is wel je lichaam en daar moet je voorzichtig mee zijn....;) Succes Meid!! Mocht je vragen hebben kan je ze altijd aan me stellen!!

diamantje20
09-01-2007, 15:52
hoi misschien raare vraag maar hoe kan je weten of je vruchtbaar bent?:o ik wordt echt zelde ongesteld en als ik het word is het weinig ben er echt bang:traan1: wie weet het? ben je toevallig al naar de dokter gegaan...en wat heeft hij/zij gezegt... Ik ben namelijk ook heel onregelmatig...eerst was het 2 maanden neit enso...nu zit ik op 4 a 5 maanden:(

samibella
09-01-2007, 18:45
onregelmatig ongesteld worden is normaal.ik had dezelfde probleem een paar jaar geleden maar later werd ik zwanger dus was ik van alle angst af. Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

gurliej
10-01-2007, 00:14

Salaam, Je kan niet weten of je vruchtbaar word totdat je zwanger bent, dan weet je het pas, het kan niet getest worden... Veel vrouwen zijn bang dat ze onvruchtbaar zijn... Ik zou wel met je probleem naar de dokter gaan als je zelden ongesteld bent, misschien heb je iets waardoor je misschien onvruchtbaar kan worden... Voor de zekerheid zou ik het gewoon even laten onderzoeken, want het is niet gezond als je zelden ongesteld word... en het is wel je lichaam en daar moet je voorzichtig mee zijn....;) Succes Meid!! Mocht je vragen hebben kan je ze altijd aan me stellen!! Dank je wel schat is echt lief van je... ik dacht altijd dat je kon laten testen