Bekijk originele versie : De henna-dag ( FILMPJE )
Droevige_Meid
08-01-2007, 23:55
http://www.youtube.com/watch?v=etajWj9qaxs
Felicity
09-01-2007, 00:13
Moest er bijna van :traan1: het klinkt zo zielig :hihi:
Ik vind zoiets echt :Iluvu:
roemaisa78
09-01-2007, 00:15
hij is echt heel mooi. ik krijg er gewoon kippevel van. jammer dat we niet meer veel zien op henna dagen.
alleen weet ik niet of degene die op dit filmpje staan dit wel waarderen dat ze op youtube staan. het lijkt wel of het heel lang geleden is opgenomen in marokko.
maar ik vind het wel heel erg leuk
meisje_99
09-01-2007, 00:18
nice, zijn er nog meer?
heeft iemand toevalig nog meer filmpjes dat met wedding te maken heeft?
hij is echt heel mooi. ik krijg er gewoon kippevel van. jammer dat we niet meer veel zien op henna dagen.
alleen weet ik niet of degene die op dit filmpje staan dit wel waarderen dat ze op youtube staan. het lijkt wel of het heel lang geleden is opgenomen in marokko.
maar ik vind het wel heel erg leuk
als ik het goed heb, is dat milouda el housima en haar groep lang geleden ik.
wardaroosje
09-01-2007, 10:23
Oh prachtig
ik heb ook nog zulke filmpjes thuis van mijn tantes en neef
Ik moet er elke keer een:traan1: bij laten
Echt prachtig.........Krijg er elke keer kippevel van
Toch heeft dit soort henna feestjes veel... ik krijg nu spijt dat ik het niet op die manier heb laten doen... :traan1:
brrrr kippevel...
Groetjes
Fat
meknesia23
09-01-2007, 11:26
kreeg er kippenvel van echt mooi
imaane911
09-01-2007, 11:31
:love:
kan iemand mij hier meer over vertellen....
waar dienen die eieren voor en wat wordt er allemaal gezegd??
uit welk gebied is dit eigenlijk??
wardaroosje
09-01-2007, 11:33
Dit is van omgeving Al Hoceima
En de eieren dienen voor vruchtbaarheid.
Doenya25
09-01-2007, 11:36
Dit is van omgeving Al Hoceima
En de eieren dienen voor vruchtbaarheid.
Klopt.
Het doet me denken aan mijn henna dag...... :huil: En aan mijn beste vriendin die de henna bij me deed......En mijn yemma die er bij zat, haar verdriet in haar ogen zal ik nooit vergeten ik mis jeeeeeeeeeeeeeeeeee yemma!!!... :huil:
wardaroosje
09-01-2007, 11:38
Klopt.
Het doet me denken aan mijn henna dag...... :huil: En aan mijn beste vriendin die de henna bij me deed......En mijn yemma die er bij zat, haar verdriet in haar ogen zal ik nooit vergeten ik mis jeeeeeeeeeeeeeeeeee yemma!!!... :huil:
Ik heb 3 jaar geleden henna bij mijn tante gedaan. Door de tranen zag ik niet eens waar ik de henna deed. Het was zo emotioneel
En afgelopen jaar heb ik het bij mijn neef gedaan en die zaten allemaal grappen te maken(Hij en mijn broer)
dordje22
09-01-2007, 11:39
mij henna dag ging ook op deze manier het was gewoon prachtig, heb ook tradionele henna gedaan. terwijl ik altijd heb gezegd ik ga dat nooit doen, toen ik het aan iedereen zei wat ik ging doen verklaarde zij mij voor gek. maar achteraf vonden zij het ook heel mooi. ik had mij henna heel licht gelaten.
kindly_mom
09-01-2007, 11:40
hemdolilah was ik wel zo slim geweest om mijn henna dag op de traditionele manier te doen (iets wat mijn moeder wilde) dus ook met mijn handen vol van henna :maf: en voeten vol van henna :maf: :hihi:
mijn moeder was echt trots op me , ze wist dat ik henna haaaaaaaaaat!
het was een moment om nooooooit te vergeten, nu ik dit zie :traan1:
het was echt een moment waar ik zoooooo dichtbij was met de mensen die ik echt LIEF heb! mijn mama, zussen, nichtjes.... :traan1:
Doenya25
09-01-2007, 11:41
Ik heb 3 jaar geleden henna bij mijn tante gedaan. Door de tranen zag ik niet eens waar ik de henna deed. Het was zo emotioneel
En afgelopen jaar heb ik het bij mijn neef gedaan en die zaten allemaal grappen te maken(Hij en mijn broer)
Het is altijd zo'n emotionele toestand... maar ik zou het voor geen goud willen missen als ik op een henna dag word uitgenodigd... :)
Zo mooi......... :love:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.