Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sollicitatiegesprek?!

Fert0ta
08-01-2007, 20:04

Salaam 3likoum dames, Met wat voor dingen kan ik indruk maken bij sollicitatie gesprek (stage)? P.s: verwijder deze topic aub niet..ik heb hem hier geplaatst omdat er hier actief wordt gepost.. Alvast bedankt :kus:

saida_na
08-01-2007, 21:56
Salaam 3likoum dames, Met wat voor dingen kan ik indruk maken bij sollicitatie gesprek (stage)? P.s: verwijder deze topic aub niet..ik heb hem hier geplaatst omdat er hier actief wordt gepost.. Alvast bedankt :kus: Afhankelijk van de soort stage: afstudeeropdracht of een meeloopstage. Een vraag krijg je zeker: waarom onze bedrijf of waarom deze opdracht / functie. Maak ze goed duidelijk waarom je persen die opdracht/functie wilt. OVertuig ze, verkoop je zelf bij wijze van spreken. Heb ik ook gedaan en door mijn overtuigingskracht ben ik geselecteerd uit de vele anderen. zie ook : www.intermediar.nl succes en laat ons weten hoe het ging

Fert0ta
08-01-2007, 23:07
Afhankelijk van de soort stage: afstudeeropdracht of een meeloopstage. Een vraag krijg je zeker: waarom onze bedrijf of waarom deze opdracht / functie. Maak ze goed duidelijk waarom je persen die opdracht/functie wilt. OVertuig ze, verkoop je zelf bij wijze van spreken. Heb ik ook gedaan en door mijn overtuigingskracht ben ik geselecteerd uit de vele anderen. zie ook : www.intermediar.nl succes en laat ons weten hoe het ging Bedankt :kus: Het is dus een sollicitatiegesprek bij het CWI..maar wat voor argumenten kan k gebruiken..waarom ik daar stage wil lopen?

saida_na
09-01-2007, 20:24
Bedankt :kus: Het is dus een sollicitatiegesprek bij het CWI..maar wat voor argumenten kan k gebruiken..waarom ik daar stage wil lopen? Kijk op de site van CWI, bekijk hun hoofdoelstelling, hun missie, en hun visie en probeer deze te verwerken in je argumentatie. Probeer daar ene koppeling te maken. Als je er niet uit komt mail me maar kan ik je verder als je wilt. Succes

ikbendeBESTE
09-01-2007, 20:36

1) kom geinteresseerd over, dus stel zelf ook vragen 2) wees op tijd, dit is écht belangrijk 3) weet GOED wat er op je cv staat! 4) lees goed op de site/vacature hoe de cultuur en structuur van het bedrijf in elkaar zitten. als je nog meer vragen hebt, hoor ik het wel..

tante_Es
09-01-2007, 21:05
en..wees vooral jezelf. je hebt zelf kwaliteiten genoeg en die moet je benadrukken.

Fert0ta
10-01-2007, 18:52
Harstikke bedankt allemaal :kus: :goedzo:

awe
10-01-2007, 19:42
En ze gaan misschien vragen; Waarom moeten we jou kiezen/ aannemen?? Antwoord is dan natuurlijk, dat je de beste bent!!!! :kus:

imaane911
10-01-2007, 20:21
En ze gaan misschien vragen; Waarom moeten we jou kiezen/ aannemen?? Antwoord is dan natuurlijk, dat je de beste bent!!!! :kus: :hihi:

Marisah
10-01-2007, 20:34
Zet op papier het antwoord van de meest gestelde vragen, dus waarom solliciteer je voor deze functie, welke ervaring heb je, wat zijn je sterke punten en je zwakke punten. Zodat je kort en krachtig kan antwoorden en je niet eerst zwaaaaar moet nadenken. Zorg dat je vaak een link maakt naar je werkervaring, dus als ze zeggen je zal hier de telefoon op moeten nemen en klanten moeten doorverwijzen. Dan zeg jij ja, dat lijkt me juist zo leuk, die wisselende contacten. Ik mijn vorige baan heb ik dat ook gedaan en ik ... etc. dus concrete voorbeelden. Niet zeggen ik ben pro-actief, maar ik probeer altijd vooruit te denken, zoals in die en die situatie...

Fert0ta
11-01-2007, 18:55
Ik heb mn sollicitatie gesprek gehad..gelukkig had ik me goed voorbereid..hij zei dat ik het wel goed deed voor me eerste keer..en nu afwachten tot maandag of ik het wordt..Harstikke bedankt voor jullie hulp..willen jullie een dua voor me doen..djazakallahoe gairan..k hoop echt dat ik deze plek krijg insha'allah..alles met de wil van allah subhana wa ta3ala natuurlijk