Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn Nl Vriendin Praat Altijd Over Jongens!!!!!

hayat17
12-08-2003, 20:42

mijn nederlandse vriednin als ze bij mij komt dan oraat ze altijd over jongens echt standaard onderwerp bij haar dan belt ze aan en wielieee dan wordt ik weer helemaal para soms heb ik echt geen zin om die jongenspraatjes van haar ana te horen echt triest ze mag wel eens over jongens praten dat vind ik echt neit erg maar zei praat continue over jongens en dan zegt ze ik ehb die weeer leren kenenn en dan die weer steeds weer een andere jongens jwie van de dames heeft hier ook last van

Lady_moi
12-08-2003, 20:43
mijn beste vriendin is ook ze maaaaaar zij is marokaans :) ze praat constant over jongens altijd boys boys boys ze maakt mij zot :maf:

babyboy
12-08-2003, 20:43
dan praat je toch mee :D :ego:

Nadia_
12-08-2003, 20:44
Ja ik heb ook een vriendin die ook zo is :jammer: Soms praat ik mee :D maar soms is het wel irri :hammer: Ze is trouwens Marokkaans

mgarba_4ever

Geef der JOMPO

iki_mocro
Ik heb dat ook met nederlandse meiden............. de hele tijd dat geouwehoer over Boyz....... ''ja en ik heb die gepakt en die van achteren"

Lady_moi
12-08-2003, 20:47
sowwwww leuke vriendinnen dat jullie zijn :) mijn beste vriendin praat er echt veeeeeeel over maar ik luister naar haar, want ze is mijn beste vriendin al word ik het soms zat, ik blijf luisteren omdat ik weet dat zij er vaak voor me is en ik oook voor haar, ze is mijn beste vriendin en das iets speciaals het gata om vriendschap dus als ge wilt dat een vriendschap slaagt moet ge veel geduld hebben :)

hayat17
12-08-2003, 21:10
hahah en ik dacht nog ik ben de engiste die , die gezeik moet ana horen maar dat is dus niet zo... maar eerst was mijn vriendin zo niet weet je en nu is ze echt geobssedeerd door jongens geraakt net of haar leven alleen om jongens draait alatiefff er zijn ook andere dingen in het leven dan alleen jongens vind ik dan ik vind het paar keer echt niet erg dna geef ik haar wel wat tips weet je maar steeds die shit over jongens dat gaat dan op een gegeven moment echt niet leuk worden en dan praat ze nog over jonmgens waar mijn broertje bij staat en ook over seks jaah sorryy hoor maar hou een beetje rekening dna vind ik mijn broertje hayat jij hetb echt ene gekke vriendin die dnekt alleen maar aan jongens wojouww zegt die dan haha