Bekijk originele versie : *Glimmende neus?*
MissBrunette
08-01-2007, 17:34
Ik heb dus best last van een glimmende neus, vooral in de loop van de dag begint het een beetje te glimmen. Ik vind het echt heeeeel vervelend. Dus ik vroeg mij af of meerdere mensen dit hebben en wat je er tegen kan doen. Ik verzorg mijn huid best goed, dus af en toe stomen, scrubben, maskertje, noem het maar op! :hihi:
Wie heeft voor mij 'n oplossing?!!
MissBrunette
08-01-2007, 17:49
Wees behulpzaam.
lady_Cinderella
08-01-2007, 18:34
ik ken het heb het namelijk ook maar dan op me wangen
Ik heb dus best last van een glimmende neus, vooral in de loop van de dag begint het een beetje te glimmen. Ik vind het echt heeeeel vervelend. Dus ik vroeg mij af of meerdere mensen dit hebben en wat je er tegen kan doen. Ik verzorg mijn huid best goed, dus af en toe stomen, scrubben, maskertje, noem het maar op! :hihi:
Wie heeft voor mij 'n oplossing?!!
Als je foundation gebruikt gebruk dan eentje dat met water is gemengd en niet met olie.. precies hetzelfde met cremes.. :o
Ja ik heb daar erg last van. Vroeger gebruikte ik nivea, dat maakte het erger. Nu gebruik ik een creme voor de gemengde huid, waardoor je t-zones niet glimmen. En het helpt. Je kan zelf kiezen welke creme, en welke merk zolang het vooral is bedoeld voor de t-zone.
Verder gebruik ik ook een foundation die een matterende effect geeft. Dus dat helpt ook nog.
latinalatifa
08-01-2007, 19:03
bling bling :cool:
MissBrunette
09-01-2007, 16:46
Oke, ik heb dus al een dagcreme die dat tegengaat ( helpt beetje).
Foundation doe ik liever niet dus dat is geen optie voor mij.
Anything else? :o
MissBrunette
09-01-2007, 16:46
bling bling :cool:
:lol: Ja, ik heb geen sieraden meer nodig is wel handig.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.