Bekijk originele versie : Ik ga een hooddoek dragen!!!!
liefmeisje1984
08-01-2007, 02:50
Heyy hallo
Ik ga inssaallah een hooddoek dragen ik ben nu al 6.5 jaar getrouwd en ik ben er nu klaar voor mijn man vind het geweldig. Wat mij al die tijd heeft tegen gehouden is mensen om mij heen mij werk hoe ze gaan reageren maar nu ga ik het gewoon dragen! Ik heb het gevoel dat ik er nu klaar voor ben hahahha. Wie herkend dit? en wie is pas een hoofddoek gaan dragen? en hoe voelde het??
Heel groetejes van mij:)
Ik ben ook sinds een maand begonnen met dragen...alleen hoofddoek zeg maar nog geen hijaab. Ga binnenkort insha'allah trouwen en vond t tyd. Het ging vanzelf en het voelde alsof ik m al jaren droeg. Suc6!
love_you
08-01-2007, 03:12
mashaAllah echt goed van jullie.
moge Allah jullie zegenen:goedzo:
liefmeisje1984
08-01-2007, 03:18
dank jullie wel meiden
Heyy hallo
Ik ga inssaallah een hooddoek dragen ik ben nu al 6.5 jaar getrouwd en ik ben er nu klaar voor mijn man vind het geweldig. Wat mij al die tijd heeft tegen gehouden is mensen om mij heen mij werk hoe ze gaan reageren maar nu ga ik het gewoon dragen! Ik heb het gevoel dat ik er nu klaar voor ben hahahha. Wie herkend dit? en wie is pas een hoofddoek gaan dragen? en hoe voelde het??
MashAllah ben trots op je:goedzo:
Ik ben ook sinds een maand begonnen met dragen...alleen hoofddoek zeg maar nog geen hijaab. Ga binnenkort insha'allah trouwen en vond t tyd. Het ging vanzelf en het voelde alsof ik m al jaren droeg. Suc6!
Inshallah zal je correct de hijaab dragen :goedzo:
Heyy hallo
Masha Allah moge Allah jou belonen!
Oumleila
08-01-2007, 10:39
Moge Allah je standvastig maken
Masha Allah oeghti. Is zo,n mooie ervaring masha Allah
letiziaaaaa
08-01-2007, 11:19
Masha'Allah.
LellaMarrakchia
08-01-2007, 11:24
tebarkelah 3lik heel goed van je :goedzo:
ik draag hem nu sinds de zomer en in het begin voelde het alsof iedereen me aankeek. ik had ook zo'n gevoel van NU wil ik het gaan dragen, was ook echt een opluchting toen ik hem droeg.
DessertRose15
08-01-2007, 11:37
goed hoor....! Inchallah zullen wij allen volgen!
oem_mujahid2
08-01-2007, 12:03
Mashallah wat goed!!! Moge allah swt het makkelijk voor jou en alle moslima's maken ameen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.