Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waargebeurd.....

Pagina's : [1] 2

LZN
12-08-2003, 16:55

een goede vriendin van mij had een serieuse realtie van 3 jaar.... die jongen was om haar hand komen vragen en ze zouden trouwen... voordat ze elkaghit hebben getekend zijn ze met elkaar naar bed geweest en nu is ze alleen..... :jammer: die jongen kleede zich aan en ging weg zonder nog iets van zichzelf te hebben laten horen :( klootzak :zweep:.

Lella_EL_Habiba
12-08-2003, 16:59
meskiena... en hij is zeker een klootzak :kwaad:

Faris
12-08-2003, 19:40
Laat dat een lesje voor meiden die een haramrelatie willen beginnen.Ik hoor steeds meer van deze soort verhalen op marokko.nl. De meeste meiden zijn koppig,als je zegt tegen hun dat een relatie haram is,dan worden ze kwaad en denken ze dat je ouderwets bent.

Tsjalouta
12-08-2003, 19:43
dom wijf :jammer:

Solid
12-08-2003, 19:44

pech gehad :hihi: PS: een schone milieu begint bij jezelf

iki_mocro
12-08-2003, 19:45
dat meisje had zeker haar grijze cellen verloren........

Lady_moi
12-08-2003, 19:47
weet ge wat ik nu denk? :) yaaaaaaaa hmaraaaaaaa spreid NOOOOOOOOOIT maar dan ook NOOOOOOOOOOOOOOOOIT u benen voor een jongen als ge er nog nie mee getrouwd zijt NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT want een jongen gaat NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT weigeren :jammer: damn das echt jammer haar eer haar trots echt jammer :jammer: oja zeg haar dat ze god ook om vergeving kan vragen :)

Nadia_
12-08-2003, 19:49
Zielig voor haar :( Maar ik vind dat ze eigenlijk moest wachten dan zou dat niet gebeurd zijn. Maar die jongen is ook een aap :jammer:

casawia16
12-08-2003, 19:50
Origineel gepost door Lady_moi weet ge wat ik nu denk? :) yaaaaaaaa hmaraaaaaaa spreid NOOOOOOOOOIT maar dan ook NOOOOOOOOOOOOOOOOIT u benen voor een jongen als ge er nog nie mee getrouwd zijt NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT want een jongen gaat NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT weigeren :jammer: damn das echt jammer haar eer haar trots echt jammer :jammer: oja zeg haar dat ze god ook om vergeving kan vragen :) :goedzo:

casawia16
12-08-2003, 19:52
maar w8 eens effe......ze kent m drie jaartjes.....en als je iemand drie jaartjes kent en jullie zijn al verloofd dan weet je ook echt bijna alles over die persoon....kan ze m nu niet opzoeken ????

Nadia_
12-08-2003, 19:52
Origineel gepost door lemia_lemia Ik ken ook een meisje die had een relatie en zij ging ook met die jongen naar bed en zij raakte zwanger,hij is gelijk met haar getrouwd dat noem ik een echt man Als hij helemaal niet met haar naar bed was gegaan dan was hij pas ECHT een man :)

Lady_moi
12-08-2003, 19:59
echt dom damn :jammer: wie gaaaaat er in de fout eeeeeeeeeh?wie krijgt er de fout als ze nie bloeid he???????????????? JAAAAAAAAA DE MEISKE ZIJ KRIJGT DE SCHULD en what about the guy??? jaaaah hij trouwt dan gewoon met een deftige maagd PUNTTTT

Nadia_
12-08-2003, 20:02
Origineel gepost door lemia_lemia Iedereen kan fouten maken, maar wat die varken deed:jammer: Ja het is wel goed dat hij be3da met haar getrouwd is :goedzo:

samira1979
12-08-2003, 20:11
Ik vind het wel zielig voor dat meisje, maar ik keur het niet goed dat ze met hem naar bed is geweest. Ze heeft drie jaar kunnen wachten, dus ze had nog wel effe kunnen wachten. Nu heeft ze EN haar maagdelijkheid verloren EN haar geliefde. De meeste jongens willen hun vriendin testen. Ik ben zelf ook verloofd geweest en had ook een huwelijkscontract. Mijn ex wilde ook met mij naar bed, maar heb het niet gedaan. Toen het uitging zei hij: " Ik baal ervan dat ik je niet heb gedwongen, dan was je bij me gebleven. Jongens kunnen klootzakken zijn, maar meisjes moeten ook hun hersenen gebruiken. Jongens willen altijd testen. Groetjes

MissBlaBla
13-09-2003, 12:43

Een vriendin van mij is ook zoiets overkomen. Maar net iets anders, toen ze een relatie met hem had hadden ze ook geslachtsgemeenschap. Ik heb dat niet goedgekeurd en heb haar er ook voor gewaarschuwd. Dat hij aan het spelen was en dat zij blind was. Na een jaar is hij met haar getrouwd. Toen dacht ik bij mezelf, dat is een man van z'n woord. Je hoort verschillende verhalen, het loopt vaak slecht af maar echte mannen bestaan ECHT wel. Natuurlijk is voorkomen beter dan genezen en kun je beter niet zover komen, maar als het je overkomen is zal de wereld echt niet vergaan. Vraag Allah om je te vergeven, leer van je fout en doe het niet weer. Ze komt echt wel een man tegen die haar accepteert zoals ze is. Want die zijn er zeer zeker ;) BlaBla

Pagina's : [1] 2