Bekijk originele versie : Bruidsbolero van kant naaien?????
Dag dames,
Weet iemand waar ik dit kan laten maken???
aminatamazight
07-01-2007, 21:07
Dag dames,
Weet iemand waar ik dit kan laten maken???
hoi,
je kan het bij me laten maken:D
zie mijn topic
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1074199
ok bedankt, heb net een reactie erop gezet! kan je mij misschien je telefoonnummer pmen, ik wil dan namelijk een keer langskomen om je ongeveer te vertellen hoe ik het wil! dank je wel
aminatamazight
07-01-2007, 21:36
ok bedankt, heb net een reactie erop gezet! kan je mij misschien je telefoonnummer pmen, ik wil dan namelijk een keer langskomen om je ongeveer te vertellen hoe ik het wil! dank je wel
geen dank[`0645093812];)
myselfandI
07-01-2007, 23:07
Hoi ! Amazigh ik wil ook!
Ik heb me bruidsjurk besteld, samen met een sjaal en daar wil ik een bolero uit maken en jij hebt mooie voorbeelden. Het komt begin april binnen en op 9 juni ga ik inshallah trouwen. Waar kom je vandaan? En wat zijn de vermaakkosten? Hoop een redelijke prijs.
aminatamazight
08-01-2007, 22:14
Hoi ! Amazigh ik wil ook!
Ik heb me bruidsjurk besteld, samen met een sjaal en daar wil ik een bolero uit maken en jij hebt mooie voorbeelden. Het komt begin april binnen en op 9 juni ga ik inshallah trouwen. Waar kom je vandaan? En wat zijn de vermaakkosten? Hoop een redelijke prijs.
icha allah
als je jurk binnen heb kun je langs komen en kunnen we als rustig bespreken
Rdam-zuid;)
veel geluk dames met voor bereiden van jullie bruiloft en allah ikmel gegir inchallah
selamoulikom
Benisaidgirl
23-04-2007, 22:07
leuk man wist niet dat het kon bolero laten maken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.