Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames uit België, kom es ff!!

blauwe_hemel
07-01-2007, 19:40

[Kennen jullie soms een ervaren naaister? Tis dringend dus reageren aub :hadj: En Moderater, laten staan aub, dit heeft ook met de marokkaanse vrouw te maken :o ]

OemNusayba
07-01-2007, 21:32
Ik ken er geen, deze reactie is om jouw topic te uppen ... : )

cuisinetje
07-01-2007, 21:37
ik ben ook allang op zoek naar iemand..............maar walloe. Vorige week zei iemand me nog dat er een winkel was op de rue de brabant die met een naaister samenwerkt..........je moet niet perse stof kopen bij hun, ze hebben een boek met modellen enzo en daaruit kies je hetgene je zelf wilt................ Ben zelf nog niet geweest...........maar ga deze week, ga er achter horen. Groetjes

OemNusayba
07-01-2007, 21:51
ik ben ook allang op zoek naar iemand..............maar walloe. Vorige week zei iemand me nog dat er een winkel was op de rue de brabant die met een naaister samenwerkt..........je moet niet perse stof kopen bij hun, ze hebben een boek met modellen enzo en daaruit kies je hetgene je zelf wilt................ Ben zelf nog niet geweest...........maar ga deze week, ga er achter horen. Groetjes Een naaister in Rabat? Als het die is, dan heb ik daar al ervaring mee. Heb daar twee jaar geleden een jurk laten naaien, maar hij trok eerlijk gezegd op niks.

cuisinetje
07-01-2007, 21:53

Een naaister in Rabat? Als het die is, dan heb ik daar al ervaring mee. Heb daar twee jaar geleden een jurk laten naaien, maar hij trok eerlijk gezegd op niks. Bedoel je die op de hoek, een blonde? die bedoel ik dus niet... Dit zou een man zijn.......... ga inschallah deze week en breng dan verslag uit..........prijzen en modellen..... Groetjes

blauwe_hemel
07-01-2007, 22:54
Bedoel je die op de hoek, een blonde? die bedoel ik dus niet... Dit zou een man zijn.......... ga inschallah deze week en breng dan verslag uit..........prijzen en modellen..... Groetjes Heb je het over Bachir want die is nogal gekend?

blauwe_hemel
07-01-2007, 22:55
Een naaister in Rabat? Als het die is, dan heb ik daar al ervaring mee. Heb daar twee jaar geleden een jurk laten naaien, maar hij trok eerlijk gezegd op niks. Over welke naaister heb jij het uit Rue de Brabant?

OemNusayba
08-01-2007, 12:51
Over welke naaister heb jij het uit Rue de Brabant? Heb daar 4 jaar geleden een jurk laten naaien, heb me vergist. Het is een man die met een naaister van Rabat werkt. Je stof, model, afmetingen etc worden naar Rabat gestuurd en meestal na 2 maanden kan je terug gaan naar die winkel in rue de brabant om je jurk op te halen. De winkel bevindt zich in het midden van rue de brabant (huisnr heb ik niet) en je ziet bij hem ook decor voor bruiloften, grote mbager etc ...

blauwe_hemel
08-01-2007, 18:12
Heb daar 4 jaar geleden een jurk laten naaien, heb me vergist. Het is een man die met een naaister van Rabat werkt. Je stof, model, afmetingen etc worden naar Rabat gestuurd en meestal na 2 maanden kan je terug gaan naar die winkel in rue de brabant om je jurk op te halen. De winkel bevindt zich in het midden van rue de brabant (huisnr heb ik niet) en je ziet bij hem ook decor voor bruiloften, grote mbager etc ... Heet hij Bachir? Want bij hem duurt het idd iets van een 2 maanden, en zijn winkel is ergens in het midden gelegen. IK had hem in gedachte om daar iets te laten naaien, maar nu twijfel ik weer :jammer:

cuisinetje
08-01-2007, 18:14
De winkel die ik beodel heet ook meubelen van Richbond zegt mijn zus....... Ken die man niet want ben er nog niet geweest dames..............:hihi:

blauwe_hemel
08-01-2007, 18:23
De winkel die ik beodel heet ook meubelen van Richbond zegt mijn zus....... Ken die man niet want ben er nog niet geweest dames..............:hihi: Aparte winkel :hihi:

cuisinetje
08-01-2007, 18:35
Aparte winkel :hihi: :hihi: mgarba

OemNusayba
08-01-2007, 19:02
Heet hij Bachir? Want bij hem duurt het idd iets van een 2 maanden, en zijn winkel is ergens in het midden gelegen. IK had hem in gedachte om daar iets te laten naaien, maar nu twijfel ik weer :jammer: Ik heb je niet willen doen twijfelen, maar was echt zwaar teleurgesteld toen ik m'n jurk zag. We spreken hier wel van 4 jaar geleden, en misschien is hij wel beter geworden of had ik toen gewoon pech.