ze3maze3ma
12-08-2003, 15:49
ik mis je... ik mis jou lieve stem jou gezelligheid jij was er altijd voor me.. als ik verdrietig was,maakte jij mij altijd blij als ik niemand had om mee spelen speelde jij altijd met mij jij haalde me iederedag van school jij hielp mij me om te schrijven waar ik zo slecht in was jij zei tegen mij : je kunt het! je steunde mij..jij was net een tweede mama voor mij tot op een dag....een afschuwelijke dag een dag dat ik sliep en dat iemand belde... ik wist niet wie dat was..ik hoorde mama huilen iedereen kwam naar beneden ik hoorde jullie allemaal huilen ik was bang..ik ging ook naar beneden. ik zocht jou..ik kon jou nergends vinden.. we gingen allemaal weg we reden naar de ziekenhuis ik wist niet wat er aan de hand was.we kwamen in een groot kamer ik zag jou ik wou naar je toe rennen maar papa die had me vast je zat in allemaal slangen..ik was bang toen hoorde ik jou mijn naam roepen ik liep rustig naar je toe ik had je hand vast en fluisterde : je kunt het! jij lachte naar me en zei..: ik blijf altijd van je houden.............. toen was je er niet meer...ik was kapot. en zei... ik blijf ook van jou houden lieve zus...................