Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat vinden jullie ervan......

shehrezade
07-01-2007, 17:44

wat vinden jullie ervan.... (Ik ben nog geen trouwplannen komt nog wel insha'alllah...) Soms denk ik dat ik geen bruiloft wil gaan doen, zonde van mijn geld, van dat geld kan ik bijv. mooiere dingen van kopen of doen?? Wie denkt daar nog meer zo over OF wil je een kleine bruiloft geven of normaal.. maar aan de andere kant iedereen kijkt naar mijn bruiloft uit, :o alleen ik moet nog een man hebben... maar ik wil ook van mijn dagen genieten... ik ga toch wel een bruiloft doen, maar soms... ja als ik kijk hoe duur alles is :maf2: echt om gek van te worden... geef jullie meningen, wie denken ook zo of anders?????? :sjans: kus shehrezade

zoetsnoepje
07-01-2007, 18:14
Het kost wel veel geld, maar het zou wel de mooiste dag van je leven moeten worden he :) En dan ben je voor één dagje een 'echt' prinsesje en sta je in het middelpunt van de belangstelling.. Maar ik zou nu ook niet overdrijven, je moet tenslotte nog geld overhouden voor het leven na je huwelijksdagen zelf :hihi:

shehrezade
07-01-2007, 18:16
Het kost wel veel geld, maar het zou wel de mooiste dag van je leven moeten worden he :) En dan ben je voor één dagje een 'echt' prinsesje en sta je in het middelpunt van de belangstelling.. Maar ik zou nu ook niet overdrijven, je moet tenslotte nog geld overhouden voor het leven na je huwelijksdagen zelf :hihi: wollah hiela... ja wollah ik kan eigenlijk niet denken om geen bruiloft te doen, :o wollah iedereen kijkt gewoon naar onze dagen uit...dus uhhh ja we moeten wel...:kus: ;)

KleinJuffie
07-01-2007, 18:19
ik heb ook een dubbel gevoel. Van mij hoeft het niet zo, maar mijn ouders gaan me killen!

Tem7aft
07-01-2007, 18:20

Je kan een bescheiden, maar leuke bruiloft houden ;) Bv: ipv een ziana , een kapster/visagiste en je eigen jurken kopen. Bruidsjurk HUREN ipv kopen. Ipv een band, doe je een dj of anasheedgroepje. Ipv catering, doe je een kokkin. Bescheiden zaal... Etc, etc, etc :)

Fatima_24
07-01-2007, 18:25
Ik trouw inshaállah maar 1x in mn leven. Ik wil wel een grote feest hebben :) ik geef max. 20.000 euro uit en misschien meer.

shehrezade
07-01-2007, 19:45
Ik trouw inshaállah maar 1x in mn leven. Ik wil wel een grote feest hebben :) ik geef max. 20.000 euro uit en misschien meer. :eek: zoveel ??? wat betaal jij dan, want vroeger moest de man alles betalen, maar tegenwoordig kan dat niet! betaal je dan zelf ook wat? en wat betaal je dan prcies als ik vragen mag... ik hoor wel eens dat de bruid dan de negaffa betaald???

shehrezade
07-01-2007, 19:47
Je kan een bescheiden, maar leuke bruiloft houden ;) Bv: ipv een ziana , een kapster/visagiste en je eigen jurken kopen. Bruidsjurk HUREN ipv kopen. Ipv een band, doe je een dj of anasheedgroepje. Ipv catering, doe je een kokkin. Bescheiden zaal... Etc, etc, etc :) ja maar die jurken zijn ook duur. dan kan je beter het huren, en ze blijven dan toch maar in de kast... ik wil toch geen bruidsjurk kopen.. zonde... een dj wil ik dan hoef geen band... liever een catering, ik heb zat kokkinnen in de familie ;) maar ik wil ook dat ze ervan genieten van mijn dagje en we hebben zoveel mensen alleen van mijn kant tel ik ongveer 250 mensen heel veel vrienden, familie, en kenissen.... :wow:

Fatima_24
07-01-2007, 19:53
:eek: zoveel ??? wat betaal jij dan, want vroeger moest de man alles betalen, maar tegenwoordig kan dat niet! betaal je dan zelf ook wat? en wat betaal je dan prcies als ik vragen mag... ik hoor wel eens dat de bruid dan de negaffa betaald??? Ik betaal wel negaffa en bedankjes en uitnodigingskaarten en wat ik nodig heb op henna dag en eventueel zaal.. Rest mag hij betalen :D

shehrezade
07-01-2007, 19:55
Ik betaal wel negaffa en bedankjes en uitnodigingskaarten en wat ik nodig heb op henna dag en eventueel zaal.. Rest mag hij betalen :D ah oke... als je nou geen geld hebt??

Fatima_24
07-01-2007, 19:57
ah oke... als je nou geen geld hebt?? Bedoel je mijn kant of zijn kant?;)

shehrezade
07-01-2007, 19:59
Bedoel je mijn kant of zijn kant?;) nee jij

Fatima_24
07-01-2007, 20:08
nee jij Als ik geen geld had zou ik ook niet zoveel eisen.;) Maar tegenwoordig werkt de man en vrouw beiden.

shehrezade
09-01-2007, 09:59
Als ik geen geld had zou ik ook niet zoveel eisen.;) Maar tegenwoordig werkt de man en vrouw beiden. dat is wel zo ja... dus je maakt in preciepe afspraken wie wat betaald...:maf2:

shehrezade
09-01-2007, 10:00

:regie: up up mensen:banana: