Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nemen jullie Meisje van Marokko,En Dames Nemen Jullie Jongen Van Marokko...

Morokhen
12-08-2003, 14:54

Hoi Hoi.... :zwaai: :zwaai: -Dames Nemen jullie een jongen uit Marokko naar Nederland om te trouwen en al die Rewina.... -Heren Nemen jullie een meisje uit Marokko naar Nederland om te trouwen en al die Rewina.... OF TROUWEN JULLIE LIEVER MET EEN MAROKKAANSE MEISJE/JONGENS UIT NEDERLAND.......................??? :confused: P.S. Ik zelf uit gewoon uit Nederland want als ik een jongen neem uit Marokko maak ik papieren en dat wil ik niet...alleen als hij echt bewijsd dat hij van me houd.... (ben wa7ed geen domme belg :belgie: ..... :giechel: )

Tweetylove
12-08-2003, 14:59
IK NEEM LIEVER EEN JONGE UIT NEDERLAND IEMAND DIE MIJ MANIER VAN DOEN KAN BEGRIJPEN!

Morokhen
12-08-2003, 15:00
Angel_eyz hahaa jij bent fattoe maar er zijn wel sommige Marokkaanse jongens uit marokko....die erg zijn en die rijk zijn...ik bedoel een kennis van ons uit Marokko kan zo naar Nederland komen want ze heeft zat geld.........Er zijn zulke Boys in Marokko die Spang zijn toch lady's???

Hebielaaa
12-08-2003, 15:32
Origineel gepost door Morokhen Hoi Hoi.... :zwaai: :zwaai: -Dames Nemen jullie een jongen uit Marokko naar Nederland om te trouwen en al die Rewina.... -Heren Nemen jullie een meisje uit Marokko naar Nederland om te trouwen en al die Rewina.... OF TROUWEN JULLIE LIEVER MET EEN MAROKKAANSE MEISJE/JONGENS UIT NEDERLAND.......................??? :confused: P.S. Ik zelf uit gewoon uit Nederland want als ik een jongen neem uit Marokko maak ik papieren en dat wil ik niet...alleen als hij echt bewijsd dat hij van me houd.... (ben wa7ed geen domme belg :belgie: ..... :giechel: ) Ela domme opmerking van u ''(ben wa7ed geen domme belg :belgie: '' Ik wil niks zeggen hoor maar de meeste meisjes van Belgie zijn ook niet dom om een jongen te nemen van Marokko Laat iedereen is in zijn waarde ja!

Morokhen
12-08-2003, 15:34

Wat praat je stront A EZEL ik heb het over DE BELGEN DIE ECHTE BELGEN ZIJN NIET MAROKKAANS BELG....WANT HUN ZIJN MOOI JA>....HEB IK DIT JAAR GEZIEN WOOWWWW

Hebielaaa
12-08-2003, 15:35
ey wow rustig je moet niet ineens uitschelden!! en ok zet er dan bij dat het gewoon de belgen zijn uit belgie en niet de marokaanse belgen!!

Morokhen
12-08-2003, 15:36
haahhaa okay a hebielaaa..... ;)

Morokhen
12-08-2003, 15:40
hhahahahahahaha is te faya he

Hebielaaa
12-08-2003, 15:40
ik bedoel toen ik het las dacht ik dat je wij marokanen bedoelde uit Marokko Maar ale ik was dus verkeerd sorry en antw op u vraag : geen enkele haar op men hoofd denkt eraan om met een Marokaan uit een Marokko te trouwen niet omdat ze slechter zijn integendeel je hebt er daar ook wel die niet uitgaan op de papieren maar die vind je wel amper :) maar tocj jamais zou ik dat doen teveel temera met die papieren enz

Morokhen
12-08-2003, 15:41
nee man......:D