Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De gouden kooi van dwvdv

Pagina's : [1] 2

gandora
07-01-2007, 15:17

Ik kijk er af en toe na en dacht erbij dat sommige wel op de leden van de goude kooi lijken. dit is mijn vb Anastacia=tangia19 nena=ikbennadine net zo'n bitch :hihi: Nathanael=twijfel tussen najibsri of oum majahid (allebei meervoudige persoonlijkheden) bart =5150 Brian=inerzaf Huub=faris Ilona=saadia Silvia=gandora(de enige die niet zo meeloopt ):o :hihi:

imaane911
07-01-2007, 15:20
wie is ook al weer wie?? plaats eens foto's voor het gemak :o

tangia19
07-01-2007, 16:02
ik volg het niet :hihi: dus plaats foto's :haha:

badparel
07-01-2007, 16:03
Wejauw vergelijk jij jezelf met zo een smiecht als Sylvia? :eek: Ik vind haar zo vies, ik weet niet waarom :maf:

Miss_Magrebia
07-01-2007, 16:03

Gare programme, mooi huis :haha:

-Bubbels-
07-01-2007, 16:07
dat is toch net als bigg brother.. ik kijk dat domme gedoe niet

badparel
07-01-2007, 16:08
Gare programme, mooi huis :haha: Het huis is zeker :love: Wejauw en die woede die Brian in zich heeft :maf: Ik lach me kapot als hij weer zo een aanval heeft :hihi:

imana_x
07-01-2007, 16:10
Wejauw vergelijk jij jezelf met zo een smiecht als Sylvia? :eek: Ik vind haar zo vies, ik weet niet waarom :maf: :haha: Vond haar wel zielig de keer dat ze in discussie ging met nataniel over de punten verdeling :o natasia (surinaamse) kon haar wel wurgen. Ja ik volg het, rond die tijdstip is er niks op tv :nerd:

badparel
07-01-2007, 16:11
:haha: Vond haar wel zielig de keer dat ze in discussie ging met nataniel over de punten verdeling :o natasia (surinaamse) kon haar wel wurgen. Ja ik volg het, rond die tijdstip is er niks op tv :nerd: Update!Ik heb het al een paar dagen niet gezien!De laatste aflevering die ik had gezien was rond kerst en toen had Brian wijn op Nena's mooie witte jurk gegooid :hihi:

saadia29
07-01-2007, 16:19
Ik ken het alleen van de media, en alleen die gestoorde Surinaamse die haar kinderen achterliet, en heb ook een fragment gezien dat ze haar man ten huwelijk wilde vragen, my god, wat een mens!!!!Alles voor het geld en de roem!! Oh wee als dat Ilona is, ik killllllll je Gandora, zeker wil je vergeldinsgactie door de droomkoppel topic :haha:

imana_x
07-01-2007, 16:20
Zal je even een verslagje doen badparel ;) Agelopen vrijdag, kregen ze post en mochten de bewoners iemand kiezen die de punten mocht verdelen onder elkaar, ik geloof 300 punten ofzo. En toen zei iedereen, nataniel mag de punten verdelen en toen zei sylvia NEE ik wil delen, waarom mag ik niet een keer. En toen ging natasia schreeuwen :rolleyes: en de rest wilde ook niet dat sylvia ging verdelen en huub de kwal nam het op voor sylvia. Maar uiteindelijk zei sylvia is goed doe maar. Huub kreeg uiteindelijk 0 punten en syliva 3 en de rest hoge punten. De zwarte diva kreeg het hoogste punten. Brian bestelde bloemen voor nena na hun ruzie, maar nena vertrouwt hem niet zo, maar was wel blij met de bloemen en toen noemde natasia haar ondankbare kreng :hihi: En oh ja natasia kreeg via de post te lezen dat haar vriend een vriendin heeft in suriname en daar is ze nu pissig en boos om. :o, :nerd:

badparel
07-01-2007, 16:27
Ik ken het alleen van de media, en alleen die gestoorde Surinaamse die haar kinderen achterliet, en heb ook een fragment gezien dat ze haar man ten huwelijk wilde vragen, my god, wat een mens!!!!Alles voor het geld en de roem!! Oh wee als dat Ilona is, ik killllllll je Gandora, zeker wil je vergeldinsgactie door de droomkoppel topic :haha: Hahha ik zag ook een filmpje van die zwarte diva dr zoontje die gedag zei tegen Gordon,dat kind is geeneens tien ofzo en hij begroette Gordon met: Hallo Homo!:haha: Zal je even een verslagje doen badparel ;) Agelopen vrijdag, kregen ze post en mochten de bewoners iemand kiezen die de punten mocht verdelen onder elkaar, ik geloof 300 punten ofzo. En toen zei iedereen, nataniel mag de punten verdelen en toen zei sylvia NEE ik wil delen, waarom mag ik niet een keer. En toen ging natasia schreeuwen :rolleyes: en de rest wilde ook niet dat sylvia ging verdelen en huub de kwal nam het op voor sylvia. Maar uiteindelijk zei sylvia is goed doe maar. Huub kreeg uiteindelijk 0 punten en syliva 3 en de rest hoge punten. De zwarte diva kreeg het hoogste punten. Brian bestelde bloemen voor nena na hun ruzie, maar nena vertrouwt hem niet zo, maar was wel blij met de bloemen en toen noemde natasia haar ondankbare kreng :hihi: En oh ja natasia kreeg via de post te lezen dat haar vriend een vriendin heeft in suriname en daar is ze nu pissig en boos om. :o, :nerd: Thanks :kus: Ik ga vanavond maar weer kijken :hihi:

gandora
07-01-2007, 16:57
hahah nee saadia die ilona is die blanke met zwarte krullen.

latifa_soussia
07-01-2007, 19:13
Bart is :wow: Echt hot hoor :o Natasja is zwaar irritant met haar stem, erger als die van The Nanny...:moe:

obl3
07-01-2007, 19:17

Anastacia :lol :lol: Het is natasja hoor :haha: Ik ben echt verslaafd aan Gouden Kooi, te spannend voor woorden. Elke dag weer rwiena :hihi:.

Pagina's : [1] 2