Bekijk originele versie : Voor de bruidjes!!
Kaftan2006
07-01-2007, 14:26
Ik benvan plan iets te ontwerpen voor bruidjes. Ik heb er ook héél vaak vraag naar gekregen. Dus denk dat het daar tijd voor is. Nou wil ik dan natuurlijk ook de as bruidjes om hun mening vragen. Like; Mag het een beetje bloot zijn? etc etc
Omdat ik natuurlijk niet weet hoe mannen denken die gaan trouwen dus drop allemaal hier jullie meningen!!
Help Caftan out!
Dus even voor de duidelijkheid: Ik wil geen negefa worden of wat dan ook! Ik verzorg alleen de kleding dan!
Jullie kunnen mij natuurlijk ook mailen naar Info@Caftan1001.com
Ahlem_19_84
07-01-2007, 16:13
Neej niet bloot!
Ik zou het bijzonder vinden wanneer er in NL wat meer aandacht zou gaan naar de hijab bruid. Ik denk (weet wel zeker) dat je daar hele mooie dingen voor kunt maken. Maar dan niet dat overdreven gedoe...
Ik denk bijvoorbeeld aan dat hindi/sari stof. Deze stof is vaak zo uniek dat je die niet nog hoeft te bewerken. De hijab bijpassend natuurlijk en daaroverheen zo'n (doorschijnende sari). Zoiets alleen dan met een simpele hijab (zonder die sieraden):
http://img526.imageshack.us/my.php?image=kajol4ih1.jpg
Zo'n jurk kan dan overigens ook door meisjes zonder hijab gebruikt worden.
Ahlem_19_84
07-01-2007, 16:15
Ik snap overigens niet wat je bedoeld met mannen ;)
anisaleila
07-01-2007, 17:05
nee liefst iets in traditionele vorm van de takshita....dus niet iets met te veel poespas zoals je nu vaak ziet frutsels en dingen..... niet iets waar een mega hoepel voor nodig is.....elegant sleepje....maar wel modern :) leuke kleurtjes...niet standaard en dan t wel iets aparts heeft...net anders dan normaal
en svp niet bloot naar mijn mening...:) zo kan iedereen het dragen zowel met of zonder hijaab :)
succes!
Kaftan2006
07-01-2007, 23:35
Wat ik met mannen bedoel is je as man. Ik heb begrepen dat zij ook zo hun eisen hebben en dat begrijp ik ook.
Verder vind ik het top dat jullie beide jullie mening hebben gegeven en ik wil idd ook iets taqliedi ontwerpen. Wat echt Marokkaans is en waar je echt in zilt stralen inca allah!
Meer meningen aub!
missy_meknesia
07-01-2007, 23:40
Wat ik met mannen bedoel is je as man. Ik heb begrepen dat zij ook zo hun eisen hebben en dat begrijp ik ook.
Verder vind ik het top dat jullie beide jullie mening hebben gegeven en ik wil idd ook iets taqliedi ontwerpen. Wat echt Marokkaans is en waar je echt in zilt stralen inca allah!
Meer meningen aub!
Sjiga, je weet al wat ik wil maken. Mijn mening hoef ik niet te geven.
Fatima_24
07-01-2007, 23:50
Mooie bedekte bruidstakshita.. :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.