Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : blijf de hele dag thuis!

Pagina's : [1] 2

socialedienst
12-08-2003, 13:35

ik heb gezworen vandaag nergens te gaan..... mijn zusje wou er meteen een weddenschap van maken, maar ik ga zzeker winnen :D dat wil zeggen dat ik dus de hele dag (b7al shi wijf) thuis blijf...en jullie ga lastig vallen.. wed je mee?

Lella_EL_Habiba
12-08-2003, 13:37
b7al shi wijf... :watte?:

BerberLayD
12-08-2003, 13:37
b7al shie wijf:ego: waar sloeg die op? nee ik wed nie...:ego:

socialedienst
12-08-2003, 13:39
hahahahhha....oh ja.....nu al irritatie..... ik verander m in: b7al shi 3aila mziewna of: b7al shi 3roesa is de iritatie gehalte gezakt??? zo niet...moet oe tertak :D

BerberLayD
12-08-2003, 13:40

:maf: ik praat geen arabisch maar weet wel wat b7al is:ego: ok..als je dat nog 1keer durft te zeggeb :auw: en je vrouwtje ook:stout:

farah77
12-08-2003, 13:40
Wij VROUWEN wensen niet aangesproken te worden met WIJF!! So een beetje respect ok!!!........MENEER!!;)

farah77
12-08-2003, 13:41
Origineel gepost door solcialedienst hahahahhha....oh ja.....nu al irritatie..... ik verander m in: b7al shi 3aila mziewna of: b7al shi 3roesa is de iritatie gehalte gezakt??? zo niet...moet oe tertak :D :goedzo:................ ;)

socialedienst
12-08-2003, 13:42
Origineel gepost door BerberLayD :maf: ik praat geen arabisch maar weet wel wat b7al is:ego: ok..als je dat nog 1keer durft te zeggeb :auw: en je vrouwtje ook:stout: hey hey...ff goeie vrienden....maar laat me vrouwa erbuiten.... ik sta niet in voor haar daden...ik waarschuw alleen dat je haar niet op je af wil :jammer:

Kingofmaroc
12-08-2003, 13:48
Origineel gepost door farah77 Wij VROUWEN wensen niet aangesproken te worden met WIJF!! So een beetje respect ok!!!........MENEER!!;) praat maar verder in je zelf oke :D ....

BerberLayD
12-08-2003, 13:50
Origineel gepost door solcialedienst hey hey...ff goeie vrienden....maar laat me vrouwa erbuiten.... ik sta niet in voor haar daden...ik waarschuw alleen dat je haar niet op je af wil :jammer: :lol: zo bedoel ik het niet ..ik bedoel: is je vrouw dan ook een 'wijf' snappie;) :rolleyes: zo erg ben ik niet..ik vermoord geen meisjes...alleen jongens:bril:

farah77
12-08-2003, 13:52
Origineel gepost door Kingofmaroc praat maar verder in je zelf oke :D .... Thanks MENEER!!! :p

mimia
12-08-2003, 13:56
Origineel gepost door BerberLayD :lol: zo bedoel ik het niet ..ik bedoel: is je vrouw dan ook een 'wijf' snappie;) :rolleyes: zo erg ben ik niet..ik vermoord geen meisjes...alleen jongens:bril: hahahaha :lol: kom we gaan m samen afmaken! :kwaad: tegen mij zegt ie ook altijd wijf......of anders chick :maf: oke dit is t plan, we beginnen bij zijn mooie nieuwe M3 :hihi: en daarna pakken we zijn zusje.... nu hebben we zijn meest dierbare dingen gehad....en vallen we hem persoonlijk aan.... wat denk ie wel! :ego:

BerberLayD
12-08-2003, 14:03
Origineel gepost door mimia hahahaha :lol: kom we gaan m samen afmaken! :kwaad: tegen mij zegt ie ook altijd wijf......of anders chick :maf: oke dit is t plan, we beginnen bij zijn mooie nieuwe M3 :hihi: en daarna pakken we zijn zusje.... nu hebben we zijn meest dierbare dingen gehad....en vallen we hem persoonlijk aan.... wat denk ie wel! :ego: :giechel: ja toggg:wijs: what about the wedding :eek: ..nee die wil ik nie verpesten want ik wil BRIDESMAID zijnnnnnnnn:huil:

socialedienst
12-08-2003, 14:05
Origineel gepost door BerberLayD :giechel: ja toggg:wijs: what about the wedding :eek: ..nee die wil ik nie verpesten want ik wil BRIDESMAID zijnnnnnnnn:huil: als je niet ff aardig doet tegen mij....kom je nergens!! :( organised crime mensen.....zeg tegen dat wijf dat ze normaal doet en van me BM afblijft or else.....makayen walloe...

BerberLayD
12-08-2003, 14:09

Origineel gepost door solcialedienst als je niet ff aardig doet tegen mij....kom je nergens!! :( organised crime mensen.....zeg tegen dat wijf dat ze normaal doet en van me BM afblijft or else.....makayen walloe... wat wijf:ego: waga wij zijn wijfen (totdat je PER ONGELUK een megakras op je m3 vind met de sleutel van mijn huis:ego: :hihi: ) en JA dankjwel..watvoor kleur ga je doen mimia? dan doe ik die lkleur ook aan:D ik geef jullie wel de dadels en melk en ringen:Iluvu: oeeeeeeeehhhhh..:D

Pagina's : [1] 2