Bekijk originele versie : Doodstraf in Nederland...!!
La_Femme_Nikita
12-08-2003, 11:57
Wie is er voor?
Ikke wel, niet dat Nederland dat ooit zou doen maar stel...!! :D
Doodstraf is immoreel.
Moord ook.
Willemien
12-08-2003, 12:00
Origineel gepost door La_Femme_Nikita
Wie is er voor?
.. wie wil je dood hebben dan ... wat moeten ze gedaan hebben..
Tegen.
Je zal bijvoorbeeld maar iemand ter dood brengen die bij nader inzien onschuldig blijkt.
Overigens valt dat 'niet dat Nederland dat ooit zou doen', misschien nog wel mee. Ongeveer de helft van de Nederlanders is voor. Maar dat wil nog niet zeggen dat de partijen waarop die mensen stemmen ook voor zijn. Ik meen dat alleen SGP en LPF voor invoering van de doodstraf zijn.
nasima30
12-08-2003, 12:01
Wie is er voor?
Oog om oog, tand om tand.
Origineel gepost door tonk
Tegen.
Je zal bijvoorbeeld maar iemand ter dood brengen die bij nader inzien onschuldig blijkt.
Overigens valt dat 'niet dat Nederland dat ooit zou doen', misschien nog wel mee. Ongeveer de helft van de Nederlanders is voor. Maar dat wil nog niet zeggen dat de partijen waarop die mensen stemmen ook voor zijn. Ik meen dat alleen SGP en LPF voor invoering van de doodstraf zijn.
De SGP is immoreel.
De LPF ook.
Origineel gepost door Bazba
De SGP is immoreel.
De LPF ook.
maak daar maar alle partijen van.......een politicus (in Nederland) is een beroeps en zit voornamelijk voor de eigen carierre in de politiek.
Origineel gepost door nasima30
Oog om oog, tand om tand.
Leuk zo'n citaat uit de Bijbel. Je weet ook dat het daar betekent dat je nooit zwaarder mag straffen dan het delict. Betekent dus nog niet dat je iemand die een moord pleegt moet doden.
La_Femme_Nikita
12-08-2003, 12:15
Ik ben voor de elektrische stoel, voor moordenaars en verkrachters!!
nasima30
12-08-2003, 12:19
Origineel gepost door Bazba
Leuk zo'n citaat uit de Bijbel. Je weet ook dat het daar betekent dat je nooit zwaarder mag straffen dan het delict. Betekent dus nog niet dat je iemand die een moord pleegt moet doden.
Nope wist ik niet, weer wat geleerd vandaag.
Heb de Bijbel nooit gelezen.
Wie is er voor?
Ikke wel, niet dat Nederland dat ooit zou doen maar stel...!![:D
Tegen.....
Ik ben voor de elektrische stoel, voor moordenaars en verkrachters!!
Tegen, zelfs al zijn het moordenaars, verkrachters e.d....het is te makkelijk om ze dan maar de elektrische stoel te geven, en het probleem zou dan opgelost zijn...NIET dus, verban ze naar een eiland, geef hen levenslang, maar dan ook ECHT levenslang zeker in het geval van verkrachting of serie-moorden...laat ze leven, zodat men weet wat de concequentie als je doet aan dit soort praktijken...wat mij betreft mag de schandpaal weer in ere worden gezet...midden op de markt, elke zaterdag en woensdag...
De kogel voor messentrekkers
Origineel gepost door sahira
Tegen, zelfs al zijn het moordenaars, verkrachters e.d....het is te makkelijk om ze dan maar de elektrische stoel te geven, en het probleem zou dan opgelost zijn...NIET dus, verban ze naar een eiland, geef hen levenslang, maar dan ook ECHT levenslang zeker in het geval van verkrachting of serie-moorden...laat ze leven, zodat men weet wat de concequentie als je doet aan dit soort praktijken...wat mij betreft mag de schandpaal weer in ere worden gezet...midden op de markt, elke zaterdag en woensdag...
en dan met rot fruit en bedorven eieren gooien.... DAT zal ze leren!
Jihaaaaaaa
(ben alleen niet zo goed in gooien, mooi moment om het te leren!)
Origineel gepost door an3sdej
De kogel voor messentrekkers
..............dus ook voor jou,
als je vrouw wordt verkracht en jij pakt je mesje,
je steekt,...
de verkeerde persoon, toevallig , kan gebeuren....... :D
die gaat dood,...
de familie van de andere advocaat wiens leven jij hebt beeindigd
heeft meer poen, dus een betere advocaat,...
jij bent de l.ul,....
ook al was het een ongeluk, ............ :D
remember,...jij hebt niet zoveel poen,...
...........
nog steeds voor de doodstraf Andre ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.