Bekijk originele versie : maagzuur
missynoenoet
06-01-2007, 20:53
hoi damens
weten jullie meschien een middeltje ofzo dat helpt tegen maagzuur
ik wordt er namelijk gek van en het doet ook nogeens pijn die vieze branderige gevoel van binnen :maf:
ik hoop dat jullie iets meer daar van weten :goedzo:
groetjes noenoetje :banana:
Melk is goed tegen maag zuur. Probeer het eens.
Allahiesjafiek :kus:
missynoenoet
06-01-2007, 21:29
Melk is goed tegen maag zuur. Probeer het eens.
Allahiesjafiek :kus:
lieve sgat het helpt nie ik wordt er echt gek van ik weet ook nie of ik rennie in mag nemen omdat ik zwanger ben weet iemand dat????
Wat vervelend meid, nee ik zou het niet weten of het mag. Allaho a'lam. :kweetnie:
Incha allah zullen er vrouwen reageren die het weten
missynoenoet
06-01-2007, 21:35
Wat vervelend meid, nee ik zou het niet weten of het mag. Allaho a'lam. :kweetnie:
Incha allah zullen er vrouwen reageren die het weten
incha allah soekran zina :goedzo: :kus:
celine_4ever
06-01-2007, 21:35
Je mag rennie gebruiken volgens mij...
Ik had ook erg last van maagzuur en ik had begrepen van de dokter dat het wel mocht...
incha allah soekran zina :goedzo: :kus:
la soukr 'ala wajib :kus:
Chadiedja
06-01-2007, 21:44
Toen ik zwanger was slikte ik echt elke week wel 1 pakje rennie's weg haha, hielp bij mij goed en het mag met de zwangerschap
hoi damens
ik wordt er namelijk gek van en het doet ook nogeens pijn die vieze branderige gevoel van binnen :maf:
Nog maar 6 weekjes en dan heb je je kleintje in je armen inschaAlah..
worteltjes schijnen ook te helpen, Beterschap:kus:
Toevallig heb ik het doosje hier voor me...
Gebruik tijdens zwangerschap: "Rennie kan voor zover bekend veilig worden gebruikt tijdens de zwangerschap"...
Succes sis!
je kunt ook bij de huisarts langs voor medicijnen, heb ik ook gedaan, die helpen namelijk beter dan de rennie
Monica_Lewinsky
07-01-2007, 00:05
karnemelk drinkt mijn moeder altijd :)
2roosjes
07-01-2007, 00:19
Niet te veel rouwkosten eten, ook na iets warms(thee of koffie) drinken, niet meeten iets koudes drinken, dat schijnt niet goed te zijn voor je maag. Bij de Apotheek heb je veel tabeljes, je kan daar ook informeren.
bnioukilya
07-01-2007, 00:32
hoi damens
Melk.
chahidaatje
07-01-2007, 00:37
Tips als je last hebt van maagzuur!!!
Lauwe melk of vanillevla staan bekend om hun zuurbrandremmende werking. Ook kamillethee of appelazijn – opgelost in water – kan het ongemak verlichten.
Het kauwen op rauwe amandelen is een beproefd huismiddel tegen zuurbranden. Ook het kauwen op havervlokken of droog brood biedt sommige vrouwen verlichting.
Gebruik niet te veel kauwgom. Door de extra lucht wordt de maag gevuld.
zorg ervoor dat kleding niet in de taille knelt (geen te strakke kleding dus)
vermijd spanningen en stress zoveel mogelijk.
Zorg voor voldoende beweging, dat stimuleert de spijsvertering en de stoelgang
leg tijdens het slapen je hoofd iets hoger, bijvoorbeeld door het hoofdeinde van het bed omhoog te doen of een extra kussen te gebruiken. Je kunt ook klossen onder het hoofdeinde zetten.
Probeer op je linkerzij te slapen.
Vermijd bukken, dan stroomt het zuur gemakkelijk in de slokdarm. Moet je toch bukken, ga dan rustig door je knieën, in plaats van voorover te buigen.
En Rennie mag je gebruiken tijdens de zwangerschap zowel als kauw-tablet als in vloeibare vorm.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.