Bekijk originele versie : Echtscheiding
Salaam alaikom,
Wie kan mij aub helpen? Ik heb een paar jaar geleden een grote fout gemaakt. Ik ben in Marokko getrouwd met iemand die ik niet wilde.
Die persoon gebruikt mij alleen maar om aan een verblijfsvergunning te komen. Ik ben nog steeds maagd, we wonen niet samen en ook van de bruidsschat heb ik geen cent gezien.
Ik heb aangegeven te willen gaan scheiden, maar hij zegt dat hij nooit zal instemmen met een scheiding.
Nou wil ik graag de scheiding aanvragen, maar weet niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken. Ik heb al gebeld met consulaten maar die kunnen me niet verder helpen, of althans ze willen me niet helpen. Ze zeggen dat ik het maar in Marokko moet gaan uitzoeken.
Ik sta er zo’n beetje alleen voor en Allah is de enige waarop ik vertrouw. Van mijn familie hoef ik geen steun te verwachten.Zij zullen mij niet helpen.
Weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken? Hoe kan ik toch zonder zijn toestemming zo snel mogelijk de islamitische scheiding krijgen.
Weet iemand of er ook advocatenbureau's zijn die zich bezighouden met islamitische scheidingen?
Kan iemand mij helpen? Ik hoop het, want dit wens ik niemand toe.Mailen kan naar
prinses_22@hotmail.com
Alvast bedankt.
Beslama.
BeautifulLady
13-08-2003, 12:38
Origineel gepost door Jorginho
Jezelf bont en blauw slaan en dan hem aanklagen. Dat zag ik op tv en die vrouw mocht scheiden. Doe het keer op keer.
Erg dat je familie je niet steunt...je bent toch hun vlees en bloed!!! Snap ik niks van...
:rolleyes: :rolleyes:
gore george...de puta..
ga jij maar es bosbranden blussen.....en bemoeie je niet met andere culturen waar je geen ene moer van snapt...
prinses...
ik stuur jou wel een mailtje....
HoneyBee
13-08-2003, 13:21
Beste Prinses,
Kijk wel uit met 1 ding, vooral als je het in Marokko gaat regelen. Ze zijn allemaal uit op geld. Iedereen zal je van alles beloven, dat ze je zullen helpen, en dat ze alles tot op de puntjes uit gaan zoeken, maar ondertussen vreten ze alleen maar je geld, dus pas heel goed op met wie je in zee gaat.
Veel succes
Ik denk dat het heel moeilijk wordt meid!! Marokko is een mannenland ze gaan jou echt geen gelijk geven en moet je zeker geen rechtvaardigheden van hun verwcahten...mannen hebben daar de macht...ik wil je niet teleurstellen of zo maar geloof me als hij jouw vrijheid niet wil terug geven dan wordt het heel zwaar..in de Islam mag een vrouw niet zelf scheiden en om scheiding vragen alleen in zeer beperkte gevallen en in jou geval is het niet zo...maar ja je weet maar nooit, geld doet in marokko wonderen maar het ergste is dat je familie niet achter je staat dan is het dubbel zwaar..probeer eerst hun steun te winnen!!
sterkte en succes meid!
Liefs,
Chadiaa
hafidaxxx
31-08-2003, 22:40
Origineel gepost door bentayeb1981
Salaam alaikom,
Wie kan mij aub helpen? Ik heb een paar jaar geleden een grote fout gemaakt. Ik ben in Marokko getrouwd met iemand die ik niet wilde.
Die persoon gebruikt mij alleen maar om aan een verblijfsvergunning te komen. Ik ben nog steeds maagd, we wonen niet samen en ook van de bruidsschat heb ik geen cent gezien.
Ik heb aangegeven te willen gaan scheiden, maar hij zegt dat hij nooit zal instemmen met een scheiding.
Nou wil ik graag de scheiding aanvragen, maar weet niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken. Ik heb al gebeld met consulaten maar die kunnen me niet verder helpen, of althans ze willen me niet helpen. Ze zeggen dat ik het maar in Marokko moet gaan uitzoeken.
Ik sta er zo’n beetje alleen voor en Allah is de enige waarop ik vertrouw. Van mijn familie hoef ik geen steun te verwachten.Zij zullen mij niet helpen.
Weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken? Hoe kan ik toch zonder zijn toestemming zo snel mogelijk de islamitische scheiding krijgen.
Weet iemand of er ook advocatenbureau's zijn die zich bezighouden met islamitische scheidingen?
Kan iemand mij helpen? Ik hoop het, want dit wens ik niemand toe.Mailen kan naar
prinses_22@hotmail.com
Alvast bedankt.
Beslama
Ik heb je een pmtje gestuurd, laat wat van je horen...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.