Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voel jij je meer

hanibal
08-07-2002, 01:31

Voel jij je meer........

Shaday
08-07-2002, 09:31
Ik voel me om eerlijk te zeggen meer nederlands! Jammer genoeg ken ik geen arabisch, thuis praten we altijd nederlands (mijn moeder is nederlands). Maar ik hecht wel veul waarde aan mijn roots. Dat zal ik altijd blijven doen en ook aan mijn kinderen doorgeven!

soussiasaida
08-07-2002, 11:00
Ik voel me niet meer, niet minder en niet te min. Ik voel me goed! ;)

Shenya
08-07-2002, 13:36
Selaam allemaal Ik voel me 100% soussia zeker wel ook al ben ik een halfbloedje... Veel liefst Shenya

Atlasleeuw
08-07-2002, 14:43

hé leeuwenhart rustig aan hé :D :D

Atlasleeuw
08-07-2002, 14:50
Ja ik heb 'r ook al eens eerder mijn complimenten gegeven :cool:

Atlasleeuw
08-07-2002, 14:54
Je moest er eens een foto van jezelf laten zien, ze valt als een blok voor je .....:hihi:............ ;)

FatimZahra
08-07-2002, 14:59
Ik geen van allen nou eigenlijk wel op en top Riffia maar ik voel me eerst een moslima dan volgt de rest dus RIFFIA maar ik voel me niet meer of minder dan de ander....elmohim das een ander verhaal... :) Oke volkje thallaw ma3a salama :zwaai:

Atlasleeuw
08-07-2002, 15:29
Grapjas !!!!!!!!!!! :giechel: :giechel: :giechel:

Cina
08-07-2002, 15:54
Origineel gepost door Leeuwenhart he meid.....wou effe iets zeggen over je ondertekening.....! Je moet je hoofd zien als een soort emmer met een gat (onderaan de emmer)! En leren moet je gelijkstellen aan water......(van levensbelang) Het water zal er steeds van immer afvloeien via de lek, als je niet constant water in de emmer doet, dan zal je uiteindelijk met een lege emmer zitten. Maar als je de kraan constant open laat, dan zal je met een volle emmer zitten, ook al vloeit er wat uit die emmer..... Maar let wel op, dat je de kraan niet al te veel open zet, anders gaat de emmer overlopen..... ;)   Ik voel me op dit moment een lege of een te volle emmer, daar ben ik nog niet over uit....

Cina
08-07-2002, 15:59
Origineel gepost door Leeuwenhart dan moet je de kraan dicht doen...... als het tijdelijk niet beter zal gaan, dan weet je dat het een lege emmer is.... Maar onthoudt 1 ding goed......af en toe is een lege meer beter dan een volle emmer........maar evenwicht is altijd het beste....   Wijze woorden :goedzo: