Bekijk originele versie : zomer couse couse
iki_mocro
11-08-2003, 19:06
mmmmmmmmmmm.............lekker joh................couse couse met karnemelk...............
:D
heb het in marokko een keer gedronken:D
of gemaalen mais met karnemelk:D
is allemaal heeel gezond hoor:D daar woorden marokkanen sterk van kijk maar naar jullie ouders vergelijk haar maar met de buurvrouw die loopt al zeker met een loopwagen...jah die heeft pap gegeten...:rolleyes:
=emsoem=
nour_el_3oejoen
11-08-2003, 19:48
ik vind het soms wel lekker.....
Hmmmmmmmmmmm................couse couse met karnemelk
Je mag me daarvoor zelfs om half drie ´s middags wakkermaken :hihi:
nour_el_3oejoen
11-08-2003, 19:55
Origineel gepost door A_K_A
Hmmmmmmmmmmm................couse couse met karnemelk
Je mag me daarvoor zelfs om half drie ´s middags wakkermaken :hihi:
half drie smiddags..:lol:................ps...laat je zus achter de pc..:kwaad:.....................:stout:....ik meen het...
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
half drie smiddags..:lol:................ps...laat je zus achter de pc..:kwaad:.....................:stout:....ik meen het...
Ze is aan het studeren.....trouwens als ze wou had ze me bij mn haren weggetrokken bij de pc. :rolleyes:
nour_el_3oejoen
11-08-2003, 19:58
Ze is aan het studeren.....trouwens als ze wou had ze me bij mn haren weggetrokken bij de pc. :rolleyes:
oke dan ga ik haar bellen....als je me ook wilt spreken is et goed..:D
oke dan ga ik haar bellen....als je me ook wilt spreken is et goed..:D
Heeft ze het je niet verteld?............mij ontbreekt de mogenlijkheid tot spraak met ieder lid van het vrouwelijk geslacht. :maf: (die kreeg je nog terug)
nour_el_3oejoen
11-08-2003, 20:05
Heeft ze het je niet verteld?............mij ontbreekt de mogenlijkheid tot spraak met ieder lid van het vrouwelijk geslacht. :maf: (die kreeg je nog terug)
meneer de kans van je leven heb je voorbij laten gaan...ik wil met je praten en jij zit tandenstokers te tellen...:kwaad:............................ :p
meneer de kans van je leven heb je voorbij laten gaan...ik wil met je praten en jij zit tandenstokers te tellen...:kwaad:............................ :p
Jah maar je moet weten.....die verzameling is mn leven.... :maf3:
ik doe melk inplaats van karnemelk
dat is nog lekkerder :verliefd:
missroses_nadia
11-08-2003, 20:14
ja indd met warme melk is het lekker maar karnemelk is zo zuur :o
iki_mocro
11-08-2003, 21:37
met warme melk?
Heerlijk daar kan je me voor wakker maken..................heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeerlijk
iki_mocro
11-08-2003, 21:42
mmmmmmmmmmm..............ik ben dus niet de enige!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.