Bekijk originele versie : Waaraan erger je, als je op vakantie bent in ........
_MaJesTeiT_
08-07-2002, 01:00
Waaraan erger je als je op vakantie bent in Marokko?
Noer3inetie
09-03-2003, 17:35
de warmte onderweg... de wc's onderweg enz enz
Origineel gepost door flour
En die irritante mensen die 'smorgens vroeg "olijven, brood, bleekmiddel" schreeuwen. Zo kom je ook niet aan je rust :boos:
:D ja dat is ook irritant
Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.
Ghatar_tangawia
09-03-2003, 17:45
De schooiers.... :kwaad:
En de opstoppingen in het verkeer vreselijk zeg!!!
Die mensen kunnen niet rijden zeg...ahahaha :D
ik erger aan het feit dat onze auto altijd volgepropt zit als we ergens naar toe gaan ...kan geeneens normaal ademhalen.
Ghatar_tangawia
09-03-2003, 17:52
Het verkeer vind ik juist het leukste. De straat oversteken is een doodsoorzaak in Marokko. Het is net alsof je in een achtbaan zit, heen en weer.
Vin je dat leuk??? Ben je gek ofzo??? Ik word gek...
Sorry maar ik wil wel weer levend terug naar nederland.... :D
Oeps..als ik dood ga blijf ik daar natuurlijk :rolleyes:
busbeest
09-03-2003, 17:54
ik vind het eten juist één van de mooiste aspecten van Marokko.
Ik geef de stelling een draai en vraag jullie nu wat jullie het leuke vinden aan Marokko?
en deze topic kreeg toen helemaal geen reacties :D
Ghatar_tangawia
09-03-2003, 17:57
Ik vind dat echt senstioneel. In een taxi met 10 andere mensen terwijl de chauffeur fietsers auto's brommers koetsen en voetgangers probeert te passeren. Ik heb de tijd van mijn leven dan :D
Yep ik ook.....maar ik wil LEUKE dingen gaan doen niet naar ze lopen staren dat kan ik vanuit de balkon (sta7) ook... :D
IK erger me aan NIX als ik in Egypte ben, Egypt is gewoon CoOoOoOoOoOoOoOoOl :bril:
00karima00
09-03-2003, 18:03
Origineel gepost door Saida
Waaraan erger je als je op vakantie bent in Marokko?
ik erg me aan de jongensss tfoeeeeeeee soms kunnen ze gewoon niet ophouden!!!!!!!........:verdomme:
vrouwen die bedelen en je de volgende dag gewoon met man en kinderen tegenkomt in de supermarkt met een vollllle boodschappenkar (echt gezien)
Trebendo
09-03-2003, 21:04
Ik erger me aan die kanker FRANSEN :boos::boos:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.