Ouidath
11-08-2003, 17:40
Liefde: Mijn hart, mijn hart die heb jij gebroken. Nog nooit heb ik zo´n pijn gevoeld. Het is niet op papier te zetten. Jij, jij maakte me altijd blij. Jij was absoluut de enige voor mij! Mijn hart heb ik jou gegeven inclusief mijn hele leven. Je lieve woorden blijven me altijd bij je zei: Lieverd ik sta altijd aan je zij, en je bent de enige voor mij. Ik geloofde je mijn kleine hartendief. Jou heb ik altijd lief.Ondanks alle pijn en alle tranen die ik om jou heb vergiet. Jou vergeten doe ik absoluut NIET! Daarvoor heb ik teveel op moeten geven namelijk mijn hele leven.Soms denk ik nog aan jou. Aan je lieve woorden en je zogenaamde trouw. Ik schrijf dit met tranen in mijn ogen. Jij hebt me gewoon keihard voorgelogen! Toch hou ik van jou. Alleen jij niet van mij maar van je vrouw. Die 3 lange maanden weet je nog? Ik hoorde niets van je. Vanbinnen ging ik helemaal dood. Ondertussen hield jij je zoontje op schoot. Je familie kwalijk nemen doe ik niet. Nee lieverd ik, ik heb mijn tranen vergiet. Zo dom en stom als ik maar kon zijn. En jij jij genoot van mijn pijn. Ach it wasn´t ment to be. Mijn leven is nu een hel. Ik lach van buiten maar huil van binnen. Ik draag een masker overdag. Maar s´nachts als ik alleen ben gaat ie af. Ik verdien dit gewoon. Heb er zelf om gevraagd. Soms denk ik aan de dood. En wens ik vurig dat ie dichterbij komt. Hoevaak stond ik wel niet op het punt om mezelf van het leven te beroven? Ik wil zo graag verlost zijn van al mijn pijn. Waarom Ya Rabi moet mijn leven zo zijn? El Hamdoelilah is wat ik zeg al heb ik nog zo veel pech. El Hamdoelilah nog een keer al doet het nog zo een zeer. Ik weet Allah is groot en machtig en zonder hem is het leven lastig. Hele wijze woorden. Ooooh lieverd ik ga je proberen te vergeten en zal proberen verder te leven. Ik moet en zal verder gaan. Verder met mijn bestaan. Het was het Lot, inderdaad het Lot ligt in de handen van God. Ik zal tot hem bidden en vragen mij te vergeven. Zo zal ik doorgaan tot het eind van mijn leven. Het woord liefde bestaat voor mij niet meer. Het doet me teveel zeer. Ben bijna klaar en de tranen blijven maar komen. Ze zijn als een rivier aan het stromen. Houden van bestaat niet meer, dat zeg ik nu keer op keer. Ik ga nu proberen af te ronden. En hoop dat Allah(swt) mij vergeeft voor al mijn zonden. Merken jullie nu een beetje verschil? Mijn liefde was dood en kil. Ik hou van jullie met heel mijn hart. Broeder & Zusterliefde is belangerijk in het leven, vooral om naar je doel te streven. Neem mij als voorbeeld en leer van mijn fouten. Als een of andere sukkel in je buurt komt zeg dan OPZOUTEN!!!! Love all of you Ouidath[/I] Of het waar is...................... daar mogen jullie zelf uitkomen:)