Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Allochtonen zorgen alweer voor overlast .

Pagina's : [1] 2

LZN
11-08-2003, 17:08

http://www.knack.be/Belga/BelgaNieuws.asp?ArticleID=44004&SectionID=5 Directie Halve Maan weigert groep allochtonenjongeren Bron: Belga 11/8/2003 14:10 DIEST 11/08 (BELGA) = De directie van het provinciaal domein Halve Maan in Diest heeft maandagmorgen tijdens een vergadering met politie, personeel en de privé-bewakingsfirma die actief is in dit domein beslist een welbepaald groepje allochtone jongeren uit het Brusselse de toegang te weigeren, mochten zij in de loop van de dag of in de nabije toekomst komen opdagen. Aanleiding is een incident dat zich zondag in de vooravond voordeed. "Er doen zich sinds midden vorige week elke dag problemen voor met een groepje allochtone jongeren. Toen de redder zondag een van hen terugfloot omdat hij in het zwembad een regel overtrad, begon deze aan de hoge redderstoel te schudden en te trekken wat de redder in gevaar bracht. Een bewaker met hond greep onmiddellijk in waarna een 200-tal allochtonen samentroepte. Politie en bewakers hebben gelukkig de gemoederen kunnen bedaren. De politie heeft een persoon uit het Brusselse administratief opgepakt", aldus directrice Ria Schepmans. Omdat dergelijke problemen zich al enkele dagen voordoen en de jongeren zondag dreigend waarschuwden dat ze maandag zouden terugkeren, is besloten hen de toegang te weigeren. (DWM) Belga () Een tijd geleden was het probleem terug te vinden in Het Ster in Sint Niklaas...nu weer hier...en tevens in Antwerpen in De Molen waar een redder zelfs werd aangevallen door hen en zwaar toegtakeld Gevolg, onze openbare openluchtzwembaden moeten bescherming krijgen van de politie...tegen deze allochtonen Dit dank zij deze rotallochtonen. ..

saida_marokko
11-08-2003, 17:22
germe toch

an3sdej
11-08-2003, 17:22
In Nederland komt dat al niet eens meer in het nieuws, of wordt de etniciteit niet eens meer genoemd. Mag ook niet van de Marokkanen, alleen als er een Marokkaanse messentrekker doodgeschoten wordt mag de etniciteit wel bekend worden, het liefst zo groot mogelijk voorop de Telegraaf, want dan kan men weer om het hardst roepen dat het discriminatie was.

sword
11-08-2003, 17:25
Origineel gepost door vikker http://www.knack.be/Belga/BelgaNieuws.asp?ArticleID=44004&SectionID=5 Directie Halve Maan weigert groep allochtonenjongeren Bron: Belga 11/8/2003 14:10 DIEST 11/08 (BELGA) = De directie van het provinciaal domein Halve Maan in Diest heeft maandagmorgen tijdens een vergadering met politie, personeel en de privé-bewakingsfirma die actief is in dit domein beslist een welbepaald groepje allochtone jongeren uit het Brusselse de toegang te weigeren, mochten zij in de loop van de dag of in de nabije toekomst komen opdagen. Aanleiding is een incident dat zich zondag in de vooravond voordeed. "Er doen zich sinds midden vorige week elke dag problemen voor met een groepje allochtone jongeren. Toen de redder zondag een van hen terugfloot omdat hij in het zwembad een regel overtrad, begon deze aan de hoge redderstoel te schudden en te trekken wat de redder in gevaar bracht. Een bewaker met hond greep onmiddellijk in waarna een 200-tal allochtonen samentroepte. Politie en bewakers hebben gelukkig de gemoederen kunnen bedaren. De politie heeft een persoon uit het Brusselse administratief opgepakt", aldus directrice Ria Schepmans. Omdat dergelijke problemen zich al enkele dagen voordoen en de jongeren zondag dreigend waarschuwden dat ze maandag zouden terugkeren, is besloten hen de toegang te weigeren. (DWM) Belga () Een tijd geleden was het probleem terug te vinden in Het Ster in Sint Niklaas...nu weer hier...en tevens in Antwerpen in De Molen waar een redder zelfs werd aangevallen door hen en zwaar toegtakeld Gevolg, onze openbare openluchtzwembaden moeten bescherming krijgen van de politie...tegen deze allochtonen Dit dank zij deze rotallochtonen. . Een marokkaanse badmeester zou wonderen doen, een marokkaanse bewakingsagent zou wonderen doen, een marokkaanse schepen voor allochtone zaken zou wonderen doen, maar nee, we blijven lekker zwaar door discrimineren op alle domeinen, arbeid, sport, scholen,............... en als er na 30 jaar discriminatatie "plots" problemen ontstaan met allochtone jongeren dan geven we ze toch gewoon de schuld van alles wat mis gaat in ons hypocriete samenleving!!! Sword

Willemien
11-08-2003, 17:31

Origineel gepost door an3sdej In Nederland komt dat al niet eens meer in het nieuws, of wordt de etniciteit niet eens meer genoemd. Mag ook niet van de Marokkanen, alleen als er een Marokkaanse messentrekker doodgeschoten wordt mag de etniciteit wel bekend worden, het liefst zo groot mogelijk voorop de Telegraaf, want dan kan men weer om het hardst roepen dat het discriminatie was. En als jij nou een marokkaan was geweest die zijn kinderen voorbeeldig had opgevoed .. dan erger je je toch ook, ten eerste: - aan je mede-marokkanen in het zwembad die er een zootje van maken en ten tweede - aan de telegraaf of welke krant dan ook, die roepen dat "de allochtonen" het weer gedaan hebben in het zwembad. Het probleem is niet dat iemand marokkaan, turk of weet ik veel wat is, in het zwembad. Het probleem is dat iemand zich niet gedraagd. Dus dat zou ook als eerste genoemd moeten worden in zo'n artikel, en pas als tweede eventueel, dat het probleem zich vaker voordoet bij jongeren met een bepaalde culturele achtergrond.

Willemien
11-08-2003, 18:28
Origineel gepost door AFANAISA Zulk soort hallo, tegen wie heb jij het. Heb je mij in een zwembad gezien en waarom zou ik een zwembad onveilig moeten maken. Verklaar je eens nader. Belgisch strondhommel. Jij maakt dat ik ene hekel aan Kaskoppen hebt, want je bent al meer dan een jaar aan het veralgemenseren en aan het discrimineren. Vikker heeft naar mijn mening inderdaad soms een beetje een bord voor z'n kop, maar ja, niemand is perfect he :D .... door je frustraties ga je zelf ook veralgemeniseren en discrimineren Saimaatje. Vind ik toch eeuwig zonde, want dom ben je zeker niet.

saida_marokko
11-08-2003, 18:53
een domme domme domme domme eeh monster... een dier ben je te goed voor en mens nee verre van;)

imanexxx
11-08-2003, 18:58
Origineel gepost door vikker Tuurlijk imanexxx, het is altijd de schuld van de anderen.. Die lieverdjes zouden nooit de boel op stelten zetten. Er waren zeer veel andere mensen die zelf hebben kunnen constateren wat er gebeurd is, en de burgemeester van Sint Niklaas is zeer doortastend opgetreden. De mensen werden die relschoppers namelijk moe....en niet zonder reden. En ja......anderen zijn helaas mee het slachtoffer geworden van dat schorem. Vikker, ze zijn er zeker toe in staat om de boel op stelten te zetten, alleen de manier waarop zulke relschoppers aangepakt worden, ergert me enorm!! Het is alsof Marokkanen de enige mensen zijn die rellen schoppen!! Misschien een reden temeer om vanuit de Marokkaanse gemeenschap dit soort jongeren eens aan te pakken? Ik ben voor, maar het probleem is, wij hebben helemaal geen inspraak, onze ouders kunnen ons wel opvoeden, maar hier in Belgie kun je niets meer doen of je wordt al verdacht bevonden van kindermishandeling, als ze ons wat meer vertrouwen zouden geven, en ons het hecht in eigen handen lieten nemen dan waren die problemen er niet.....................ze zoeken er zelf achter....... :rolleyes:

imanexxx
11-08-2003, 19:38
Origineel gepost door vikker Zoals ik reeds aanhaalde....de goeden zijn mee het slachtoffer van de slechten..en dat is in vele dingen zo. Maar het valt gewoonlijk meer op omdat ze in groepen handelen wat niet onopvallend voorbij gaat. Ik had het trouwens over deze rotjongeren, niet over alle moslimjongeren Ik had het ook niet over moslimjongeren maar over Marokkanen, wie legt hier de link? :D En het handelen in groep zie je wel bij meer rassen! Nederlandse of belgische ouders moeten hun kinderen ook opvoeden....ieder kan zijn eigen kinderen opvoeden. Ik begrijp niet waar je heen wil met deze uitspraak. Tjah, je zult het ook nooit begrijpen hé.......... :rolleyes:

imanexxx
11-08-2003, 19:54
Origineel gepost door vikker O..je hebt het door...ja..ik ben dom. :D Nee hoor, je bent best wel intelligent ;) :zwaai:

saida_marokko
11-08-2003, 21:10
Rotallochtonen!! :rolleyes: ik heb het niet over alle moslimjongeren nee over deze kinderen... yeahhhhhhh right

imanexxx
11-08-2003, 22:09
Origineel gepost door Mohammed Justice Ik denk dat Siyahya geen leugens vertelt..dit komt mij bekend voor..en zal spijtig genoeg (nog) niet varanderen.. Ik zou ook moeilijk doen hoor..als ik vernederd wordt. Je lost de frustraties van de jongeren niet op..met vernedering..NOOIT zal het lukken..het zal alleen erger worden. Nee hij vertelt idd geen leugens, daar heeft hij geen reden toe! Een beetje subjectief mss, maar ik denk dat iedereen zo gereageerd zou hebben op zulke vernederingen!

Nkin
11-08-2003, 22:42
Origineel gepost door vikker http://www.knack.be/Belga/BelgaNieuws.asp?ArticleID=44004&SectionID=5 Directie Halve Maan weigert groep allochtonenjongeren Bron: Belga 11/8/2003 14:10 DIEST 11/08 (BELGA) = De directie van het provinciaal domein Halve Maan in Diest heeft maandagmorgen tijdens een vergadering met politie, personeel en de privé-bewakingsfirma die actief is in dit domein beslist een welbepaald groepje allochtone jongeren uit het Brusselse de toegang te weigeren, mochten zij in de loop van de dag of in de nabije toekomst komen opdagen. Aanleiding is een incident dat zich zondag in de vooravond voordeed. "Er doen zich sinds midden vorige week elke dag problemen voor met een groepje allochtone jongeren. Toen de redder zondag een van hen terugfloot omdat hij in het zwembad een regel overtrad, begon deze aan de hoge redderstoel te schudden en te trekken wat de redder in gevaar bracht. Een bewaker met hond greep onmiddellijk in waarna een 200-tal allochtonen samentroepte. Politie en bewakers hebben gelukkig de gemoederen kunnen bedaren. De politie heeft een persoon uit het Brusselse administratief opgepakt", aldus directrice Ria Schepmans. Omdat dergelijke problemen zich al enkele dagen voordoen en de jongeren zondag dreigend waarschuwden dat ze maandag zouden terugkeren, is besloten hen de toegang te weigeren. (DWM) Belga () Een tijd geleden was het probleem terug te vinden in Het Ster in Sint Niklaas...nu weer hier...en tevens in Antwerpen in De Molen waar een redder zelfs werd aangevallen door hen en zwaar toegtakeld Gevolg, onze openbare openluchtzwembaden moeten bescherming krijgen van de politie...tegen deze allochtonen Dit dank zij deze rotallochtonen. . Allochtonen, weten ze wel zeker dat ze hun identiteit gecontroleerd hebben, of is iedereen die niet blank is een allochtoon, ook al zijn ze in bezit van het Belgisch/Nederlands nationaliteit. Zolang dit gedachte niet verdwijnt zal er nooit wat gebeuren.

saida_marokko
11-08-2003, 23:47
KWAAD BESTRIJD JE NOOIT MET KWAAD!!! ze denken dat we een stel koeien zijn.. nee nee ezels nou nee onog erger.. met al dat gesjor en geduw van ze.. van praten hebben ze niet gehoord.... tenzij het om gruwelijke verwensels zijn en dan zeiken als je precies het zelfde doet.. en dat schijnheilige gedoe van een stel leden hier ben ik SPUUGZAT!!!

Pagina's : [1] 2