Bekijk originele versie : habba sawda?zwarte zaad olie
zwarte zaad olie goed tegen onregelmatige cyclus ????
wie weet er daar mee over
islam1983
05-01-2007, 14:30
selaam wa3lejkoem zuster
ik heb gehoord van een zuster dat een imam op iqra heeft gezegd dat als je zwamger wil worden dat je het dan kan eten met honing
ik weet niet of je hier wat aan hebt
ik ben ook bezig met zwanger worden en ik heb het twee keer gegeten alleen ben ik nu ermee gestopt omdat ik niet weet hoevaak ik het moet eten.
ik kan dat meisje niet meer bereiken van wie ik het gehoord heb
misschien dat andere mensen die dit lezen het wel weten
beslema
nadia2007
05-01-2007, 15:01
selaam wa3lejkoem zuster
ik heb gehoord van een zuster dat een imam op iqra heeft gezegd dat als je zwamger wil worden dat je het dan kan eten met honing
ik ben ook bezig met zwanger worden en ik heb het twee keer gegeten alleen ben ik nu ermee gestopt omdat ik niet weet hoevaak ik het moet eten.
beslema
lieve zuster,
habba sawda is heel goed voor alles maar of je daar zwanger van wordt, Allah oe a3lam.
ik heb het ook in huis en eet het regelmatig,s morgens ik wakker wordt.je kan het ook s avonds als je gaat slapen eten.succes.
Mysticalia
05-01-2007, 15:04
selaam wa3lejkoem zuster
beslema
een kennis van me heeft dit gedaan. hab sawda met honing, maar ze is ermee gestart op de eerste dag van haar ongesteldheid en moest dit denk ik 7x dagen eten. en ze is zwanger geworden alhamdouliah (ze probeerde een jaar zwanger te worden en na hab sawda is ze zwanger geworden).
Shereen23
05-01-2007, 15:06
selaam wa3lejkoem zuster
beslema
je had het van mij gehoord lieverd... je mag het inderdaad niet al te lang eten...het is voor vrouwen die zwanger willen worden inshallah
Shereen23
05-01-2007, 15:07
een kennis van me heeft dit gedaan. hab sawda met honing, maar ze is ermee gestart op de eerste dag van haar ongesteldheid en moest dit denk ik 7x dagen eten. en ze is zwanger geworden alhamdouliah (ze probeerde een jaar zwanger te worden en na hab sawda is ze zwanger geworden).
soubhannallah....:goedzo:
amandeloogje
25-02-2007, 18:57
Hallo meisjes,
Ik ben 1 jaar bezig om zwanger te worden en geen resultaat. Mijn cyclus is wel zeer onregelmatig geworden. Het komt doordat ik 2 jaar en half de pil heb genomen. Ik had daarvoor zeer regelmatige cyclus. Ik ben dus naar de gyn geweest in november nog en heb enkele tests gedaan en bleken allemaal zeer positief te zijn bij mij en bij mijn man alleen dat ik een zeer late eisprong heb.
Ze heeft me clomid voorgesteld. Ik heb het nog niet geprobeerd omdat ik dacht om eerst nog op de natuurlijke manier te proberen. Een paar weken geleden ben ik begonnen met habbat sawda. Die heb ik nog tijdens mijn laatste menstruatie ingenomen en ben er nog steeds mee bezig. Ik hoop dat er iets positiefs van komt.
Ik heb gehoord dat er iemand ook het had ingenomen toen die een onregelmatige cyclus had en daarna had ze een regelmatige cyclus. Dus ik hoop dat het een (zwanger) of ander (regelmatige cyclus) van wordt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.