Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Niet te geloven!

Pagina's : [1] 2

Vatos_Zwienos
05-01-2007, 11:32

Ik kan het nog steeds niet te geloven met wat ik hier allemaal lees. Wat is er toch met ons marokkaanse moslimas aan het gebeuren? Eentje ne.ukt droog, de andere laat haar vingeren en betasten, de andere steekt de worst in haar mond, sommigen doen het langs achter om ze3ma maagd te blijven vooraan. En wat ik ook niet snap, waarom ze al die vragen stellen of je ontmaagd bent als je je laat vingeren?? Hou gewoon je benen dicht dan gebeurt er helemaal niets en dan hoef je die belachelijke vragen ook niet te stellen!! Of je nu sext met je kleren aan of niet, dat blijft hetzelfde! Dan verschieten ze ervan dat ze zwanger geraken, ook al hebben ze gesext met kleren aan. Al de meisjes die zo'n vieze dingens doen = ontmaagd, hoe je het draait of keert. Hier hebben jullie een antwoord op alles.

Samert
05-01-2007, 11:53
Helemaal Gelijk !!!!

mis
05-01-2007, 12:07
hellemaal mee eens maar ik vraag me ook altijd af wat er met onze moslim mannen aan de hand is....... want die zijn degene die het doen bij die meiden.................................

Redouan_112
05-01-2007, 12:13
hellemaal mee eens maar ik vraag me ook altijd af wat er met onze moslim mannen aan de hand is....... want die zijn degene die het doen bij die meiden................................. Nou.. de mannen ****** alles wat maar een gat heeft, het is aan diegene die het gat bezit om daar over te beslissen, de fout zit meer bij de vrouwen dan bij de mannen. Want wij weten allemaal dat we maagd moeten blijven , degene die ontmaagd zijn die hebben dat bewust gedaan, tsja dat sommige achteraf spijt krijgen dat is geheel hun eigen verantwoordelijkheid. Want als een meid Nee zegt dan kan de jongen haar niet ******, maar als het meisje JA zegt (wat ze overigens bewust doet, want iedereen is er wel van op de hoogte dat het niet mag) en het toch doet, dan is zij degene bij wie de schuld ligt en niet andersom. Zeg als meisjeszijnde gewoon nee tegen de jongen en dan gebeurt er niks.

Hamkaatjj
05-01-2007, 12:49

Weet je wat et ook is,, als een j0ngen eenmaal h0rney is en wilt S.exx en een meisje wilt dat niejj dan dringt de j0ngen haar t0g door om wat hem te d0en en als de ze egt niej Wilt gwn (zelfrespect heeft) en laat hem 8ter dan is et ze3ma 0ver tusse die relatie 0f wat dann 0ok,,

Vatos_Zwienos
05-01-2007, 13:07
Weet je wat et ook is,, als een j0ngen eenmaal h0rney is en wilt S.exx en een meisje wilt dat niejj dan dringt de j0ngen haar t0g door om wat hem te d0en en als de ze egt niej Wilt gwn (zelfrespect heeft) en laat hem 8ter dan is et ze3ma 0ver tusse die relatie 0f wat dann 0ok,, Dat is niet helemaal waar, uiteindelijk beslist het meisje zelf of ze het wilt of niet. Je moet het niet altijd op de jongen steken; een meisje kan gewoon NEE zeggen. Die jongen moet dat maar respecteren, als hij het doet dan is het een echte man, maar als zij weet dat hij haar toch niet respecteert dan moet ze daar maar afstand van nemen ipv haar benen open te doen, dat is toch niet moeilijk? Er zijn genoeg vissen in zee, als je maar niet de verkeerde vangt, snap je?

miss_mocrolady5
05-01-2007, 13:09
Dat klopt,,,allah i3san 3awan dat is het enige wat je kunt zeggen.

Amal_B
05-01-2007, 14:43
Gelijk heb je. Maar de fout ligt niet alleen bij de meiden maar ook bij de jongens allebei dus.Blijf gewoon maagd en laat je niet betasten niemand wilt iets dat 2de hands is:moe:

Abderrahman
05-01-2007, 15:00
helemaal gelijk oellah. de meiden op straat zouden zich ook wat gepaster moeten kleden. en de mentaliteit van de marokkanen moet veranderen

Amal_B
05-01-2007, 15:11
Gair incha allah:)

leilah24
05-01-2007, 15:23
Ik kan het nog steeds niet te geloven met wat ik hier allemaal lees. Wat is er toch met ons marokkaanse moslimas aan het gebeuren? Eentje ne.ukt droog, de andere laat haar vingeren en betasten, de andere steekt de worst in haar mond, sommigen doen het langs achter om ze3ma maagd te blijven vooraan. En wat ik ook niet snap, waarom ze al die vragen stellen of je ontmaagd bent als je je laat vingeren?? Hou gewoon je benen dicht dan gebeurt er helemaal niets en dan hoef je die belachelijke vragen ook niet te stellen!! Of je nu sext met je kleren aan of niet, dat blijft hetzelfde! Dan verschieten ze ervan dat ze zwanger geraken, ook al hebben ze gesext met kleren aan. Al de meisjes die zo'n vieze dingens doen = ontmaagd, hoe je het draait of keert. Hier hebben jullie een antwoord op alles. De opvoeding, de opleiding, de omgeving waar ze vertoeven....

gekheid
05-01-2007, 17:08
Ik kan het nog steeds niet te geloven met wat ik hier allemaal lees. Wat is er toch met ons marokkaanse moslimas aan het gebeuren? Eentje ne.ukt droog, de andere laat haar vingeren en betasten, de andere steekt de worst in haar mond, sommigen doen het langs achter om ze3ma maagd te blijven vooraan. En wat ik ook niet snap, waarom ze al die vragen stellen of je ontmaagd bent als je je laat vingeren?? Hou gewoon je benen dicht dan gebeurt er helemaal niets en dan hoef je die belachelijke vragen ook niet te stellen!! Of je nu sext met je kleren aan of niet, dat blijft hetzelfde! Dan verschieten ze ervan dat ze zwanger geraken, ook al hebben ze gesext met kleren aan. Al de meisjes die zo'n vieze dingens doen = ontmaagd, hoe je het draait of keert. Hier hebben jullie een antwoord op alles. goed gesproken.. ik schrik ook vaak van de dingen die ik lees.. Ik vind het echt erg.. dat mensen het normaal vinden om te zoenen... ze twijfelen vaak of ze niet verder moeten gaan... Ik vind dat je zowel als man en als vrouw maagd moet blijven totaan je huwelijk... INCLUSIEF JE LIPPEN... Wat is er nou leuker dan met dat alles kennis maken met de man die ECHT van je houdt.. hij zal de rest van zn leven met je moeten zijn.. dus dan is dan toch speciaal.. Ik vind het erg zielig voor die meiden die geloven dat die kutjochies van hun houden.. Zodra een jongen zegt: oh sgat, ik houd van je.. smelten ze.. Totaal geen zelfrespect... Sommige mensen zeggen ik kon me niet inhouden.... die slaat helemaal nergens op.. denk aan Allah (swt) en de straf die je te wachten staat.. en dan zul je nog zien of je een zonde zult begaan.... En by the way.. wat je nooit geproefd hebt, kun je ook niet missen... zodra je der 1 keer aan begonnen bent.. heb je ervan geproefd.. begin er dus ook niet aan.. zoen ook niet.. want zoenen leidt tot de rest.. En voor de meiden nog 1 tip.. laat je niet betasten.. ik kan me niet voorstellen dat je je dan nog een volwaardig persoon voelt.. damn.. dat je gewoon dat doet.. zonder je schuldig te voelen... Hij houdt alleen van je.. om zijn gevoelens te bevredigen.. zodra je der niet meer bent.. denktie heus wel bij zich zelf.. wat een stom wijf... Denken jullie nou echt dat zo'n jongen jouw als vrouw zou willen... Wat ik zeg is allemaal goed bedoeld hoor.. wil niemand aanvallen ofsow.. vind het alleen erg jammer dat meiden zo naief kunnen zijn.... maar goed...

leilah24
05-01-2007, 17:21
goed gesproken.. ik schrik ook vaak van de dingen die ik lees.. Ik vind het echt erg.. dat mensen het normaal vinden om te zoenen... ze twijfelen vaak of ze niet verder moeten gaan... Ik vind dat je zowel als man en als vrouw maagd moet blijven totaan je huwelijk... INCLUSIEF JE LIPPEN... Wat is er nou leuker dan met dat alles kennis maken met de man die ECHT van je houdt.. hij zal de rest van zn leven met je moeten zijn.. dus dan is dan toch speciaal.. Ik vind het erg zielig voor die meiden die geloven dat die kutjochies van hun houden.. Zodra een jongen zegt: oh sgat, ik houd van je.. smelten ze.. Totaal geen zelfrespect... Sommige mensen zeggen ik kon me niet inhouden.... die slaat helemaal nergens op.. denk aan Allah (swt) en de straf die je te wachten staat.. en dan zul je nog zien of je een zonde zult begaan.... En by the way.. wat je nooit geproefd hebt, kun je ook niet missen... zodra je der 1 keer aan begonnen bent.. heb je ervan geproefd.. begin er dus ook niet aan.. zoen ook niet.. want zoenen leidt tot de rest.. En voor de meiden nog 1 tip.. laat je niet betasten.. ik kan me niet voorstellen dat je je dan nog een volwaardig persoon voelt.. damn.. dat je gewoon dat doet.. zonder je schuldig te voelen... Hij houdt alleen van je.. om zijn gevoelens te bevredigen.. zodra je der niet meer bent.. denktie heus wel bij zich zelf.. wat een stom wijf... Denken jullie nou echt dat zo'n jongen jouw als vrouw zou willen... Wat ik zeg is allemaal goed bedoeld hoor.. wil niemand aanvallen ofsow.. vind het alleen erg jammer dat meiden zo naief kunnen zijn.... maar goed... Dat is mooi gezegd maar de daad bij het woord voegen is ver te zoeken... Zo dacht ik er ook over totdat mijn lippen begonnen te jeuken :hihi:

gekheid
05-01-2007, 20:44
Dat is mooi gezegd maar de daad bij het woord voegen is ver te zoeken... Zo dacht ik er ook over totdat mijn lippen begonnen te jeuken :hihi: hahha gekkiejj.. ik zou al die dingen niet zeggen.. als ik ze deed... ik sta er echt achter.. en ik kan best snappen dat de verleiding moeilijk te weerstaan is.. I KNOW:D... maar ik moet wel:D

jasmina202
05-01-2007, 21:12

het gekke van zo een forum is dat je niet weet wie wie is of wat is of het uberhaupt een marokkaan(se) is of een moslim(a) die komen hier haat zaaien makkelijkste manier om stiekem je ding te doen en zeer zeker zwakste manier... helemaal mee eens ook is het zo dat mensen dit ze3ma doen om stoer te doen, hoewel ik niet snap wat er nou zo 'stoer' is aan het zeggen van woorden als ****** seksen vingeren en dingen als jain de duinen dat is lekker astagfiroellah, hoe durven we. inshallah zullen mensen een beetje re3ker, verstand krijgen en gaan na denken wa salam alaykum

Pagina's : [1] 2