Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De hemel begint op aarde

rnaj
11-08-2003, 15:05

Behulpzame Saudiër beloond met bruid Uitgegeven: 11 augustus 2003 14:30 RIYAD - Een Saudiër is op een bijzondere manier beloond. Hij bracht een aantal mannen die bij de westelijke stad Medina een auto-ongeluk hadden gehad, naar het ziekenhuis en kreeg uit dank een vrouw aangeboden. Dat meldde Engelstalige krant Arab News maandag. De vader van de mannen bood na het ongeluk als dankbetuiging een dochter aan. De hulpvaardige man sloeg het aanbod in eerste instantie af, maar besloot later toch met de vrouw te trouwen. Hij deed dit voor zijn zoon, zo verklaarde de Saudiër. Die zal wel gedacht hebben, deze maagd pakken ze niet meer van me af :cool:

sword
11-08-2003, 15:35
Origineel gepost door rnaj Die zal wel gedacht hebben, deze maagd pakken ze niet meer van me af :cool: Een illegale marokkaan die al jaren in België woonde is op een bijzondere manier beloond. Hij bracht de politie op het spoor van een gevaarlijke pedofiel die op het punt stond een kind te ontvoeren en werd uit dank toch het land uitgezet. Dat meldde geen enkel Belgische krant alleen een inderhaast opgerichte buurtcomité maakte melding van deze feiten. De ouders van het bijna ontvoerde belgische kind boden als dankbetuiging om de gerechts-kosten te betalen. De hulpvaardige man sloeg het aanbod af en werd het land uitgezet !!! :zwaai: Sword

rnaj
11-08-2003, 15:38
Origineel gepost door sword Een illegale marokkaan die al jaren in België woonde is op een bijzondere manier beloond. Hij bracht de politie op het spoor van een gevaarlijke pedofiel die op het punt stond een kind te ontvoeren en werd uit dank toch het land uitgezet. Dat meldde geen enkel Belgische krant alleen een inderhaast opgerichte buurtcomité maakte melding van deze feiten. De ouders van het bijna ontvoerde belgische kind boden als dankbetuiging om de gerechts-kosten te betalen. De hulpvaardige man sloeg het aanbod af en werd het land uitgezet !!! :zwaai: Sword Triest, maar misschien hebben ze in Belgie te weinig maagden om dankbaarheid te kunnen tonen.

sword
11-08-2003, 15:46
Origineel gepost door rnaj Triest, maar misschien hebben ze in Belgie te weinig maagden om dankbaarheid te kunnen tonen. Wie zegt dat ie Saoudische een maagdje was? :D Sword

tonk
11-08-2003, 15:50

Origineel gepost door sword Wie zegt dat ie Saoudische een maagdje was? :D Sword Er staat inderdaad slechts 'een dochter'. Misschien was het wel die lelijke en vervelende die onuithuwbaar bleek.

rnaj
11-08-2003, 15:52
Origineel gepost door sword Wie zegt dat ie Saoudische een maagdje was? :D Sword Anders was het een hoertje, en daar loop als familie toch niet mee te koop

sword
11-08-2003, 15:55
Origineel gepost door rnaj Anders was het een hoertje, en daar loop als familie toch niet mee te koop klaarblijkelijk weten ze in jouw familie daar alles over, hmmmm !!! :zwaai: Sword

rnaj
11-08-2003, 16:01
Origineel gepost door sword klaarblijkelijk weten ze in jouw familie daar alles over, hmmmm !!! :zwaai: Sword Mijn familie heeft mij, nou dan weet je het wel :cool: