Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Shoppingbehaviour!

noona
05-01-2007, 09:49

Wat haat ik die krengen zeg! Ik ga vanavond de derde halen alweer deze maand en geheid dat ik deze ook kwijtraak! Pfff, word er hysterisch van! En ondertussen loop ik rond alsof ik in de woestijn rondloop en al daaagen niet gedronken heb. Wel gegeten, want ondertussen mag ik diëten wat ik wil, ik val NIETS af. Mijn lichaam is in protest. Hoe minder ik eet hoe meer ik aankom! Pfff ik ken mezelf niet meer en de winkel waar we onze slaapkamer hebben gekocht heeft ons een lachspiegel aangesmeerd! Vanavond ga ik dus mijn derde labello halen en gelijk even rondneuzen of er nog wat leftovers zijn aan koopjes. Het was kerstvakantie deze week, dus alle moeders konden in alle rust, zonder rekening te houden met de schooltijden snuffelen naar opruimingen. En ik, ik die de hele week doorwerkt mag weer het volle pond betalen. Het loont niet. Ik wil shopvrij kunnen nemen, ingerekend bij mijn levensloopregeling zodat ik kan inslaan als het weer zover is. Voor de afgelopen l3eid moest ik ook al rond jagen naar koopjes op koopavond. Mijn man ging natuuuuurlijk mee, zodat ik ook meer kan kopen natuurlijk want ik kan niet alles dragen. Het is verder ook heel normaal dat je op een gezellige koopavond nog even wat koelvloeistof mee sjouwt:moe: En nu, nu zit ik hier achter mijn bureau voor me uitstarend bedenkend hoe de koopjes die ik graag had gewild voor mijn neus weggegrist worden omdat ik er niet bij kan. It is soo NOT fair!

Israae
05-01-2007, 10:49
Hij is weer leuk! Kort maar krachtig en heeeeeeel herkenbaar die labellos. Pfff ik raak ze altijd kwijt!!!!

Galopea
05-01-2007, 10:57
Kort maar krachtig indeed.

noona
05-01-2007, 10:58
mijn lippen lijken nu wel van karton! ik drink de heel tijd water om ze nat te maken.:moe:

IslamicQueen
05-01-2007, 11:06

Ben gisteren gaan winkelen in HAsselt en ik echt waar die Turken hebben mij het leven zuur gemaakt ik haat shoppen met de solden :ego: als er turken aanwezig zijn die mensen hebben echt joe3 nerie ik had vorige week al kleren gekocht met eid en had me dus voorgenomen om tijdens de koopjes alleen nog een jas te kopen ik ga jullie vertellen er was geen fatsoenlijke jas te bespeuren, ik heb denk ik shi 20 winkels afgelopen en het enige wat ik tegenkwam was een megadrukte om misselijk van te worden uiteindelijk heb ik toch eentje gevonden die prachtig is:maf2: en mij super staat maar 1 ding heb ik gisteren geleerd en dat is: shoppen tijdens de solden is voor mij niet weggelegd --> ik shop liever rustig

noona
05-01-2007, 11:10
Vorig jaar rond deze tijd was ik werkloos en kon ik heeerlijk genieten van de rustige tijden en nu zit ik hier vast! Bluugghh!

IslamicQueen
05-01-2007, 11:23
Vorig jaar rond deze tijd was ik werkloos en kon ik heeerlijk genieten van de rustige tijden en nu zit ik hier vast! Bluugghh! :haha: welcome 2 the working class

_Kawtar_
05-01-2007, 11:40
Ok leuk een nieuwe colum :D