noona
05-01-2007, 09:49
Wat haat ik die krengen zeg! Ik ga vanavond de derde halen alweer deze maand en geheid dat ik deze ook kwijtraak! Pfff, word er hysterisch van! En ondertussen loop ik rond alsof ik in de woestijn rondloop en al daaagen niet gedronken heb. Wel gegeten, want ondertussen mag ik diëten wat ik wil, ik val NIETS af. Mijn lichaam is in protest. Hoe minder ik eet hoe meer ik aankom! Pfff ik ken mezelf niet meer en de winkel waar we onze slaapkamer hebben gekocht heeft ons een lachspiegel aangesmeerd! Vanavond ga ik dus mijn derde labello halen en gelijk even rondneuzen of er nog wat leftovers zijn aan koopjes. Het was kerstvakantie deze week, dus alle moeders konden in alle rust, zonder rekening te houden met de schooltijden snuffelen naar opruimingen. En ik, ik die de hele week doorwerkt mag weer het volle pond betalen. Het loont niet. Ik wil shopvrij kunnen nemen, ingerekend bij mijn levensloopregeling zodat ik kan inslaan als het weer zover is. Voor de afgelopen l3eid moest ik ook al rond jagen naar koopjes op koopavond. Mijn man ging natuuuuurlijk mee, zodat ik ook meer kan kopen natuurlijk want ik kan niet alles dragen. Het is verder ook heel normaal dat je op een gezellige koopavond nog even wat koelvloeistof mee sjouwt:moe: En nu, nu zit ik hier achter mijn bureau voor me uitstarend bedenkend hoe de koopjes die ik graag had gewild voor mijn neus weggegrist worden omdat ik er niet bij kan. It is soo NOT fair!