Bekijk originele versie : Wie van de mannen is nog maagd?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
chumischa
05-01-2007, 02:29
Wie van jullie heren is nog maagd???
chumischa
05-01-2007, 02:37
pssst kijk is
Wajooo eentje super ik had er niet meer verwacht.
Maar echt supergoed van je, houden zo:goedzo:
Gevoeligeboy
05-01-2007, 02:55
onmaagd
farah_16
05-01-2007, 12:24
hahah tsss geloof juh het zelf dat er nog iemand maagd is ...
Vatos_Zwienos
05-01-2007, 12:31
ME
En ben jij nog maagd? Ik heb het niet alleen over (je weet wel), want tegenwoordig doen de meisjes alles (en je weet ook wat ik bedoel)!
Zwinagirl
05-01-2007, 12:43
hahah tsss geloof juh het zelf dat er nog iemand maagd is ...
Spreek je uit eigen ervaring wella ?
En waar slaat dat op 90 Procent van mijn neven, zijn nog maagd :lekkerpuh dat ze bij jou in de fammilie anders zijn kan ik niks aan doen maar spreek dan a.u.b. niet over het algemeen in het vervolg :)
En ik heb het niet alleen over neven, ook gewoon de broers van mijn vrindinnen etc. Ik ken nog veel mensen die maagd zijn alhamdoeliallah
Zwinagirl
05-01-2007, 12:44
ME
En ben jij nog maagd? Ik heb het niet alleen over (je weet wel), want tegenwoordig doen de meisjes alles (en je weet ook wat ik bedoel)!
Pff ... NIET ALLE MEIDEN ZIJN ZO :lekkerpuh
Vatos_Zwienos
05-01-2007, 12:46
Spreek je uit eigen ervaring wella ?
En waar slaat dat op 90 Procent van mijn neven, zijn nog maagd :lekkerpuh dat ze bij jou in de fammilie anders zijn kan ik niks aan doen maar spreek dan a.u.b. niet over het algemeen in het vervolg :)
En ik heb het niet alleen over neven, ook gewoon de broers van mijn vrindinnen etc. Ik ken nog veel mensen die maagd zijn alhamdoeliallah
Gelijk heb je Chumisa, maar ja, zij kan er niets aan doen dat ze zo'n rotte opmerking geeft, want sommige meisjes hebben maar 1 hersencel.
Er zijn inderdaad nog jongens die maagd zijn, en ook meisjes (of wil je zeggen dat alle meisjes nog maagd zijn)?
aboubakr
05-01-2007, 12:48
Wollah hta ik ben maagd waarom vraag je dat sommige meide vinde dat een wonder als een marokkanse jonge nog maagd is ,, terwijl het gewoon zo hoort te zijn
Vatos_Zwienos
05-01-2007, 12:48
Pff ... NIET ALLE MEIDEN ZIJN ZO :lekkerpuh
Ik had het over jouw, en niet over alle meiden.
Blijkbaar kun je me geen antwoord geven aangezien je misschien andere dingens hebt gedaan.
aboubakr
05-01-2007, 12:51
Ik heb eve een mededeling aan de jongens die dat niet zijn
EWA BLIJF GUCCI EN ARMANI DRAGE OM MEIDE TE LATE ZIEN DAT JE ZE3ma doekoe hebt en dan feeste ze3maa met nederlandersss en marokkaanse meisjes tot laat in de nacht totdat je een hebt gepakt en dan neem je weer de volgende ,,,,,,,,w8t todat je in Je graf zit dan zou je wille dat allah S.w.t jou nog een kans had gegeve maar dan is het te laat...je zult brande net als shoarma bij de turk....
Zwinagirl
05-01-2007, 12:52
Ik had het over jouw, en niet over alle meiden.
Blijkbaar kun je me geen antwoord geven aangezien je misschien andere dingens hebt gedaan.
Ik had niet door dat je de vraag aan mij stelde :ego: Ik dacht dat je het vroeg aan de topic opener.
Maar aangezien jij zo nieuwsschierig bent zal ik je antwoord geven.
Alhamdoeliallah ben ik maagd dat is iets wat zo hoort te zijn en waar je dus niet van moet opkijken :nerd: En JA ik ben maagd op elke minimeter van mijn lichaam ! :lekkerpuh
en Voor de meiden die het niet meer zijn, dat is iets tussen hun en allah
Zwinagirl
05-01-2007, 12:54
Gelijk heb je Chumisa, maar ja, zij kan er niets aan doen dat ze zo'n rotte opmerking geeft, want sommige meisjes hebben maar 1 hersencel.
Er zijn inderdaad nog jongens die maagd zijn, en ook meisjes (of wil je zeggen dat alle meisjes nog maagd zijn)?
uhhmm ik heet geen chumisa :rolleyes:
En als je bedoelt dat ik maar 1 hersencel heb :moe: :moe:
Vatos_Zwienos
05-01-2007, 12:54
Ik had niet door dat je de vraag aan mij stelde :ego: Ik dacht dat je het vroeg aan de topic opener.
Maar aangezien jij zo nieuwsschierig bent zal ik je antwoord geven.
Alhamdoeliallah ben ik maagd dat is iets wat zo hoort te zijn en waar je dus niet van moet opkijken :nerd: En JA ik ben maagd op elke minimeter van mijn lichaam ! :lekkerpuh
en Voor de meiden die het niet meer zijn, dat is iets tussen hun en allah
Ik ben blij voor jou dat je het nog bent op elke minimeter :p
En ik ben hier ook niemand aan het beoordelen, dat is mijn taak niet. Ik gaf gewoon mijn mening.
Zwinagirl
05-01-2007, 12:55
Ik heb eve een mededeling aan de jongens die dat niet zijn
EWA BLIJF GUCCI EN ARMANI DRAGE OM MEIDE TE LATE ZIEN DAT JE ZE3ma doekoe hebt en dan feeste ze3maa met nederlandersss en marokkaanse meisjes tot laat in de nacht totdat je een hebt gepakt en dan neem je weer de volgende ,,,,,,,,w8t todat je in Je graf zit dan zou je wille dat allah S.w.t jou nog een kans had gegeve maar dan is het te laat...je zult brande net als shoarma bij de turk....
:goedzo:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.