Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Beverwijk 2 Nederlandse vrouwen met hoofddoeken!!

La_Femme_Nikita
11-08-2003, 14:11

Zondag beverwijk zag 2 nederlandse vrouwen helemaal bedekt van top tot teen en een hoofddoek lopen! Ik heb daar echt bewondering voor super vond ik dat om te zien!!! ;)

Willemien
11-08-2003, 14:17
.. en het was niet zoiets ... .. of toch wel .. :D http://www-th.phys.rug.nl/~bergshoe/fotos/klederdracht.gif

La_Femme_Nikita
11-08-2003, 14:19
Origineel gepost door Willemien .. en het was niet zoiets ... .. of toch wel .. :D http://www-th.phys.rug.nl/~bergshoe/fotos/klederdracht.gif Gekke Wilma.... Nee dat was het niet hahahah...

La_Femme_Nikita
11-08-2003, 14:21
Origineel gepost door Abdelalrachman hee.die zijn mijn dochters. abed Geen inburgeringscursus gehad.... :rolleyes:

saida_marokko
11-08-2003, 14:21

Ik heb er hier ook een paar rond lopen.. tbark allah 3liekoem

La_Femme_Nikita
11-08-2003, 14:22
Origineel gepost door saida_marokko Ik heb er hier ook een paar rond lopen.. tbark allah 3liekoem Wallahiela wat ze allemaal over hebben sommige.....meestal doen ze het omdat ze een marokkaanse man/vriend hebben! Nou ik zou dus echt geen christene willen worden ofzoiets!!

saida_marokko
11-08-2003, 14:23
hahahahah wallahila ikw ou het net zeggen maar goed mijn NEDERLANDS is ook niet perfect

La_Femme_Nikita
11-08-2003, 14:24
Origineel gepost door saida_marokko hahahahah wallahila ikw ou het net zeggen maar goed mijn NEDERLANDS is ook niet perfect Je nederlands is prima agtie je hoort me niet klagen! :goedzo:

saida_marokko
11-08-2003, 14:24
Weetje la femma n ikitia ik ken hier een paar Nederlandse Moslima's en eerlijk 2 zijn er getrouwd inderdaad voor hun man moslim geworden maar later hebben ze echt helemaal ingeleefd in ons geloof.. En 2 zijn nog vrijgezel!! DIe hebben het gedaan uit interresse.. Er is nog een meisje wat ik ken ze wilt heel graag moslim worden maar ze is er nog mee bezig.. De meeste die het alleen doen voor hun man houden het niet lang vol hoor!! En dat merk je zo;)

saida_marokko
11-08-2003, 14:25
thx schatje!!

La_Femme_Nikita
11-08-2003, 14:26
Origineel gepost door saida_marokko Weetje la femma n ikitia ik ken hier een paar Nederlandse Moslima's en eerlijk 2 zijn er getrouwd inderdaad voor hun man moslim geworden maar later hebben ze echt helemaal ingeleefd in ons geloof.. En 2 zijn nog vrijgezel!! DIe hebben het gedaan uit interresse.. Er is nog een meisje wat ik ken ze wilt heel graag moslim worden maar ze is er nog mee bezig.. De meeste die het alleen doen voor hun man houden het niet lang vol hoor!! En dat merk je zo;) Pffff ik doe niks voor een niet moslim echt niks!

Willemien
11-08-2003, 14:29
Origineel gepost door La_Femme_Nikita Wallahiela wat ze allemaal over hebben sommige.....meestal doen ze het omdat ze een marokkaanse man/vriend hebben! Nou ik zou dus echt geen christene willen worden ofzoiets!! Ik heb ook een keer een europese moslimavrouw gezien die me is bijgebleven, een duitse mevrouw ingepakt van top tot teen. In Marokko. Mijn vriend die werd gevraagd door de buren of ie hun zoon van het vliegveld wilde halen met zijn busje. Dus wij erheen met de hele familie. Bleek die zoon dus een duitse streng islamitische vrouw te hebben. Nogal onderdanig onzeker tiepje, vond ik persoonlijk. Nou ja, moet kunnen, maakt mij verder niet uit. Maar wat mij wel stoorde was dat ie naar mij zat te kijken alsof ik niet deugde of zo met mijn blote beentjes en blote armpjes en marokkaanse vriendje. En wij dan zo aardig zijn om die lui op te halen .. nou ja, die buren, de ouders dus, waren wel zo aardig en beleefd om ons te bedanken gelukkig :rolleyes:

La_Femme_Nikita
11-08-2003, 14:34
Origineel gepost door Willemien Ik heb ook een keer een europese moslimavrouw gezien die me is bijgebleven, een duitse mevrouw ingepakt van top tot teen. In Marokko. Mijn vriend die werd gevraagd door de buren of ie hun zoon van het vliegveld wilde halen met zijn busje. Dus wij erheen met de hele familie. Bleek die zoon dus een duitse streng islamitische vrouw te hebben. Nogal onderdanig onzeker tiepje, vond ik persoonlijk. Nou ja, moet kunnen, maakt mij verder niet uit. Maar wat mij wel stoorde was dat ie naar mij zat te kijken alsof ik niet deugde of zo met mijn blote beentjes en blote armpjes en marokkaanse vriendje. En wij dan zo aardig zijn om die lui op te halen .. nou ja, die buren, de ouders dus, waren wel zo aardig en beleefd om ons te bedanken gelukkig :rolleyes: Sommige marokkanen moeten leren om eerst naar hun zelf te kijken alvorens ze oordelen over anderen dat is hun grootste handicap!

saida_marokko
11-08-2003, 16:03
La femma nikitia, Onze marokkanen hebben wel meerdere handicaps.. maar goed daar hebben wehet nog wel over! Weetje je hebt gelijk ik zou ook nooit iets ovre hebben voor een christen.. niet me GELOOF in ieder geval.. Voor geen ene man!! Ik ben MOSLIM en blijf MOSLIM... neem even een kijkje bij topic van israel bemoeilijkt huwelijk ofzoiets...

babyvanbelisma
11-08-2003, 17:08

Het is gewoon een feit dat moslims veel en veeeeeel minder snel hun geloof in de steek zullen laten voor wat dan ook ter wereld. Maar dat komt omdat christenen veel minder leven met en voor hun geloof. het is een bijzaak en voor eenmoslim is het een dagelijkse levensbehoefte. Dat is precies wat mij tot de islam heeft aangetrokken!!!!! Echt, jullie aangeboren moslims, jullie zijn gezegend jullie hele leven in het enige echte ware geloof door te brengen. Ik ben hard bezig en doe mijn best maar ik heb soms wel het idee dat ik een achterstand heb en nog zoveel te leren......