Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : welke make-up is volgens jullie de beste voor een bruid???

shirien85
04-01-2007, 22:12

hoi meiden, Ik ga inshaAllah aankomende zomer in marokko trouwen maar ik wil mijn eigen make-up gebruiken, ik weet niet welke het beste is. wat raden jullie mij aan? alvast bedankt :)

ikbendeBESTE
04-01-2007, 22:17
Ik vind clinique ergmooie make-up hebben, vooral de foundation, poeders...erg naturel!! dagcreme van Biotherm is ook goed! ...verder, voor de ogen, mascara van Dior is mooi, oogschaduw kan je overal wel kopen....ligt aan de kleuren jurken die je neemt! succes!

Fatima_24
04-01-2007, 22:20
Ga naar yves rocher of douglas of ici paris en vraag welke make up het beste bij je huidskleur past.Je kan proef make up proberen.:) Check dan welke het beste bij je past.

shirien85
04-01-2007, 22:23
Ik vind clinique ergmooie make-up hebben, vooral de foundation, poeders...erg naturel!! dagcreme van Biotherm is ook goed! ...verder, voor de ogen, mascara van Dior is mooi, oogschaduw kan je overal wel kopen....ligt aan de kleuren jurken die je neemt! succes! bedankt voor je tips :) .

Milatju
04-01-2007, 22:35

dior is de beste en voor de ogen chanel

Fdiwa5
04-01-2007, 23:07
ik heb bij Douglas gewerkt en weet dus behoorlijk wat van make up merken. Ik zelf ga altijd voor Chanel of Dior. Shiseido heeft ook erg mooie kleuren. Voor foudation zou ik zeker chanel gebruiken, laat je goed adviseren bij een parfumerie welke kleur goed bij je eigen huid tint past. voor lipsicks gloss en oogshaduw is collistar (italiaans merk te koop bij ICI paris) erg aan te bevelen, zijn namelijk niet duur oogschaduw (10 euro) maar kwalitatief net zo goed als Dior en Chanel. Veel succes! X Fadoua

shirien85
04-01-2007, 23:22
ik heb bij Douglas gewerkt en weet dus behoorlijk wat van make up merken. Ik zelf ga altijd voor Chanel of Dior. Shiseido heeft ook erg mooie kleuren. Voor foudation zou ik zeker chanel gebruiken, laat je goed adviseren bij een parfumerie welke kleur goed bij je eigen huid tint past. voor lipsicks gloss en oogshaduw is collistar (italiaans merk te koop bij ICI paris) erg aan te bevelen, zijn namelijk niet duur oogschaduw (10 euro) maar kwalitatief net zo goed als Dior en Chanel. Veel succes! X Fadoua bedankt voor je tip, ik ben nu een paar dagen vrij van mijn werk, dus ik ga morgen inshaAllah langs bij douglas om te kijken.