Bekijk originele versie : Paus roept gelovigen op te bidden voor regen
10/08 Paus roept gelovigen op te bidden voor regen
Paus Johannes Paulus II heeft zondag de gelovigen op een plein voor zijn zomerresidentie in Castel Gandolfo opgeroepen voor regen te bidden. Hij liet voorts weten zeer bezorgd te zijn over de bosbranden in Zuid-Europa, die niet alleen veel bos vernielen maar ook mensenlevens kosten.
"Het is een zorgwekkende situatie", zei de paus. "Ik nodig allen uit zich bij mij aan te sluiten in een gebed voor de slachtoffers van de ramp, en ik roep allen op de Heer vurig te smeken ;) dat Hij de verlossing van regen mag schenken aan de dorstige aarde."
Een combinatie van wekenlange droogte en temperaturen tussen de 30 en 40 graden Celsius heeft tot grote bosbranden in het zuiden van Europa geleid, met name Portugal. Daarbij zijn tot nu toe ongeveer veertig mensen om het leven gekomen..
Origineel gepost door rnaj
Zeer aardig van hem.
Als plaatsvervanger van God op aarde (wat een schaamteloosheid t.o.v GOD om zo'n titel te hebben) had ik wel wat meer verwacht aan steun dan alleen maar een gebedje!
:zwaai: Sword
Origineel gepost door sword
Als plaatsvervanger van God op aarde (wat een schaamteloosheid t.o.v GOD om zo'n titel te hebben) had ik wel wat meer verwacht aan steun dan alleen maar een gebedje!
Volgens mij zijn wij allemaal plaatsvervangers van god.
Origineel gepost door Jupiter
Volgens mij zijn wij allemaal plaatsvervangers van god.
hahahhha Jupiter toch, dat is niet de taak die voor de mensheid is weggelegd hoor ! Wij zouden eigenlijk en moeten ook maar we zijn helaas nog niet eens goede beheerders van zijn Schepping, laten we daar eens mee beginnen i.p.v ons te plaatsen in the middle of the Universe zoals die ouwe seniele doos in Rome dat graag doet !!!
hahahhha Jupiter toch, dat is niet de taak die voor de mensheid is weggelegd hoor ! Wij zouden eigenlijk en moeten ook maar we zijn helaas nog niet eens goede beheerders van zijn Schepping, laten we daar eens mee beginnen i.p.v ons te plaatsen in the middle of the Universe zoals die ouwe seniele doos in Rome dat graag doet !!!
Misschien is dat onze taak niet. Maar ik zie opvallend veel mensen zich als god gedragen en anderen vertellen waar ze zich aan moeten houden. Dat hebben ze namelijk van god zelf gehoord.
De schepping hoeft niet beheerst te worden. Het gaat vanzelf. Het enige wat de mens moet doen is nog voordat de zon opbrandt een ander planeet vinden.
Trouwens: bidden voor regen schijnt te werken. Ze doet het ook in Marokko.
Origineel gepost door KohiNoor
Ja maar die noemen zichzelf tenminste geen PAUS.
Kwestie van tijd.
Origineel gepost door Jupiter
Misschien is dat onze taak niet. Maar ik zie opvallend veel mensen zich als god gedragen en anderen vertellen waar ze zich aan moeten houden. Dat hebben ze namelijk van god zelf gehoord.
De schepping hoeft niet beheerst te worden. Het gaat vanzelf. Het enige wat de mens moet doen is nog voordat de zon opbrandt een ander planeet vinden.
Trouwens: bidden voor regen schijnt te werken. Ze doet het ook in Marokko.
De schepping hoeft niet beheerst te worden maar wel goed beheerd, zodat ook de volgende generaties een leefbare omgeving hebben om op te groeien!
De schepping hoeft niet beheerst te worden maar wel goed beheerd, zodat ook de volgende generaties een leefbare omgeving hebben om op te groeien!
Dat klopt. Dus laten we allemaal er zuinig op zijn.
Volgens mij is de paus de plaatsvervanger van Petrus op aarde. Petrus wordt gezien als de eerste paus.
Verder denk ik dat een originele Indiaanse regendans meer effect zal hebben! :-)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.