Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zoenen..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Krullebol567
04-01-2007, 03:26

Wie heeft dit tijdens zijn dates weleens gedaan?

Do_You_Love_Me
04-01-2007, 05:56
wie niet zul je bedoelen

SOCIALSKILLED
04-01-2007, 09:07
Wie heeft dit tijdens zijn dates weleens gedaan? De kans dat je ongeneeslijke ziektes op loopt door speeksel uitwisseling is vele malen groter door zoenen dan met seks. Immers de gevaarlijkste ziektes kan niet via Sperma/Eisprong worden overgedragen. Mensen roepen altijd dat je bang moet zijn voor aids, maar die ziekte is al enige tijd een chronische ziekte in de westerse wereld waar je niet meer aan sterft. Aids is één van de weinige (voormalige) dodelijke ziektes die via sperma en/of bloed overgedragen kan worden en niets minder speeksel. Aangezien je niet weet waar iemand zijn mond is geweest en sommige ziektes een hoge incubatie tijd + geen duidelijke symptomen geeft (en zelfs in een paar specifieke gevallen niet zomaar in je bloed aangetoond kan worden) zou ik je suggeren dat je omwille van je gezondheid en levensduur beter onveilig kunt ****** dan oraal speeksel uit te wisselen. Ik vind het vreemd dat hier zo weinig aandacht voor is. Terwijl je wel regelmatig kunt lezen dat GGD op zoek is naar bezoekers van bepaalde kroeg omdat er iemand met open TBC of hepatitus is geweest, en deze heeft daar alleen maar staan hoesten of uit een glas gedronken en daarmee andere geïnfecteerd.

bergen24
04-01-2007, 09:56
De kans dat je ongeneeslijke ziektes op loopt door speeksel uitwisseling is vele malen groter door zoenen dan met seks. Immers de gevaarlijkste ziektes kan niet via Sperma/Eisprong worden overgedragen. Mensen roepen altijd dat je bang moet zijn voor aids, maar die ziekte is al enige tijd een chronische ziekte in de westerse wereld waar je niet meer aan sterft. Aids is één van de weinige (voormalige) dodelijke ziektes die via sperma en/of bloed overgedragen kan worden en niets minder speeksel. Aangezien je niet weet waar iemand zijn mond is geweest en sommige ziektes een hoge incubatie tijd + geen duidelijke symptomen geeft (en zelfs in een paar specifieke gevallen niet zomaar in je bloed aangetoond kan worden) zou ik je suggeren dat je omwille van je gezondheid en levensduur beter onveilig kunt ****** dan oraal speeksel uit te wisselen. Ik vind het vreemd dat hier zo weinig aandacht voor is. Terwijl je wel regelmatig kunt lezen dat GGD op zoek is naar bezoekers van bepaalde kroeg omdat er iemand met open TBC of hepatitus is geweest, en deze heeft daar alleen maar staan hoesten of uit een glas gedronken en daarmee andere geïnfecteerd. en als het meisje heel gezond is, verzorgd is, altijd haar tandjes poetst, geen alcohol drinkt of geen drugs gebruikt... Is zij dan nog steeds een risico-geval??

senseo
04-01-2007, 10:33

en als het meisje heel gezond is, verzorgd is, altijd haar tandjes poetst, geen alcohol drinkt of geen drugs gebruikt... Is zij dan nog steeds een risico-geval?? als ze gezond is dan sluit je volgens mij ziektes uit:confused:

bergen24
04-01-2007, 10:53
als ze gezond is dan sluit je volgens mij ziektes uit:confused: hoe bedoel je?

Chillex
04-01-2007, 11:21
Zoen er gewoon op los! Als je een ziekte krijgt dan heb je pech, want dood gaan we allemaal.

Abderrahman
04-01-2007, 13:16
krullebol is aan het aftasten haha, voor je het weet heb je iets anders in je mond, ik zou maar uitkijken haha

MVP
04-01-2007, 14:08
Wie heeft dit tijdens zijn dates weleens gedaan? Zoveel stelt zoenen ook weer niet voor :hihi:

bergen24
04-01-2007, 14:11
Wie van de jongens of meisjes zou het erg vinden moest haar verloofde of vriend(in) gekust hebben met een andere jongen of meisje??

Krullebol567
04-01-2007, 14:35
Wie van de jongens of meisjes zou het erg vinden moest haar verloofde of vriend(in) gekust hebben met een andere jongen of meisje?? IKKE!!

tyra_2
03-02-2007, 00:49
Allah (swt) heeft gezegd voor elke ziekte is er een medicijn behalve de dood. Aangezien de ziektes zijn neergezonden voor mensen die niet naar allah`s woorden willen luisteren, zal dat een straf zijn voor de degene die dit soort dingen doen. Alles wat buiten de huwelijk wordt gedaan mentaal of fysiek is zina. Ik geef je groot gelijk meid,ziektes zijn allemaal neergezonden door Allah(swt) om de mensen te beproeven ermee.,maar luisteren wij en leren wij ervan?nee hoor,we gaan gewoon lekker door met zina plegen en god weet met wat voor dingen nog meer,ya rabb!!:jammer: :moe: Moge Allah(SWT) ons allen naar het rechte pad leiden,en Al Firdousschenken.

missmientje
03-02-2007, 15:48
Zoen er gewoon op los! Als je een ziekte krijgt dan heb je pech, want dood gaan we allemaal. Precies!;)

leukleuk
20-02-2007, 16:39
whahahaha wollah jullie zijn echt lachen...Ik zou eerstwillen weten wat er is gebeurtt..Ik oordeel niet zoo snell..stel het is dat meisje's schuld..Dan sloop ik haar..Maar geeft hij toee dat het zijn schuldd is..dan zouik liever vrienden blijven. Kus Leukleuk

Chance
20-02-2007, 18:32

Wie van de jongens of meisjes zou het erg vinden moest haar verloofde of vriend(in) gekust hebben met een andere jongen of meisje?? Ik niet. Of hij moet Maria heten :moe:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6