Bekijk originele versie : Verstandskies
HoneyBee
03-01-2007, 14:09
Ik heb net mijn verstandskies laten trekken. :huil: Ze hebben me mishandeld. Mijn hele wang is uitelkaar getrokken en mijn lip aan de zijkant is zowat kapotgescheurd. Ik dacht dat ik daar doodging. De verstandskies zat scheef in mijn kaak en zat met de wortels onder mijn andere kies. De verdoving begint uit te werken en oh wat ik heb ik toch pijn.
Wie heeft ook die vreselijke kiezen laten trekken?
tetouania_Hamka
03-01-2007, 14:23
Dit had je niet moeten vertellen. Ik voel ook een verstandskies opkomen, mijn eerste. En nu ik dit gelezen heb, heb ik besloten om 'm niet te laten trekken:huil:
_mar0c_princes_
03-01-2007, 14:24
Dit had je niet moeten vertellen. Ik voel ook een verstandskies opkomen, mijn eerste. En nu ik dit gelezen heb, heb ik besloten om 'm niet te laten trekken:huil:
hier nog 1:eek: ben als de dood voor tandartsen ziekenhuizen enz.:(
tetouania_Hamka
03-01-2007, 14:26
hier nog 1:eek: ben als de dood voor tandartsen ziekenhuizen enz.:(
Ik ook! Vorig jaar had ik voor het eerst gaatjes en die heb ik laten vullen.
Maar ik ben daar ook met tegenzin heen gegaan. Achteraf bleek het helemaal niet zo'n pijn te doen, de verdoving.
_MoCrO_gIrL_
03-01-2007, 14:28
ik heb ook twee verstandskiezen er uit getrokken maar het deed geen pijn hoor. :D
ik heb ook twee laten trekken en ik voelde me wel misselijk na de verdoving en je wang voelt zo raar aan joh:(:(
en nu moet ik weer 9 januarie de andere 2 laten trekken en ik ben echt bang voor prikken:(:(:(
maar komt goed hoop ik.....
HoneyBee
03-01-2007, 15:02
ik heb ook twee verstandskiezen er uit getrokken maar het deed geen pijn hoor. :D
:wow:
se3datek. Ik dacht dat ik gek werd. Wollah als ik weer moet ooit een keer verstandskies trekken dat wil ik onder narcose. :(
HoneyBee
03-01-2007, 15:04
ik heb ook twee laten trekken en ik voelde me wel misselijk na de verdoving en je wang voelt zo raar aan joh:(:(
en nu moet ik weer 9 januarie de andere 2 laten trekken en ik ben echt bang voor prikken:(:(:(
maar komt goed hoop ik.....
Succes meid. Ik wil echt nooit meer. Tis maar dat ie was afgebroken anders had ik hem ook nooit laten trekken. :jammer:
Sterendemaan
03-01-2007, 16:18
ik heb er ook 4 laten trekken, tijdje geleden!
Ik weet wat je meemaakt meid, ik ging ook dood!
Ik wou die kaakchirurg echt in elkaar slaan en hem ook even laten voelen wat hij mij heeft laten voelen.
Maar als de pijn weg is en je tanden goed staan dan ben je toch blij dat je het hebt gedaan!
Komt goed! :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.