Bekijk originele versie : de man.....slaaf van zijn geslachtsdeel......
Salaam mensen......
ik zit in een gesprek met Aditi, mijn vriendin....over hoe kan het anders over mannen....zij zegt: mannen zijn slaaf van hun geslachtsdeel....doen niets anders dan hun l*l achterna lopen.......
waar zijn de mannen die niet zo zijn, vraag ik hardop af.....zij zegt: zeldaam... :D
nee......voorlopig geen man meer zegt ze, en ik??
ach....ik heb een vriendin wat wil ik nog meer?
beslama......Sahira..... :zwaai:
En jij wil zeggen dat vrouwen hun k.u.t. niet achterna lopen? Nou sorry hoor...
EsteeLauder01
07-07-2002, 21:23
Origineel gepost door sahira
Salaam mensen......
ik zit in een gesprek met Aditi, mijn vriendin....over hoe kan het anders over mannen....zij zegt: mannen zijn slaaf van hun geslachtsdeel....doen niets anders dan hun l*l achterna lopen.......
waar zijn de mannen die niet zo zijn, vraag ik hardop af.....zij zegt: zeldaam... :D
Haha Sahira toch...ik moet jouw vriendin bijna gelijk geven.
Hoe ouder ik word, hoe meer ik dat ga geloven...wat spijtig is uiteraard.
Het leven bestaat uit meer dan alleen hun l * l maar zo zie je maar weer hoe kortzinnig sommige mannen zijn. Gelukkig niet allemaal.
:zwaai:
Origineel gepost door sahira
Salaam mensen......
hmmm..
weet je wat..
ze motten er een touw op doen..
net als bij honden..
dan gaan ze niet altijd hun eigen weg op..
en wanneer hun dat willen.
dat voorkomt vele rampen denk ik zelf..:hihi:
Ciao Baby ;)
loubna_tetuania
07-07-2002, 22:37
Origineel gepost door Crazy_Baby
hmmm..
weet je wat..
ze motten er een touw op doen..
net als bij honden..
dan gaan ze niet altijd hun eigen weg op..
en wanneer hun dat willen.
dat voorkomt vele rampen denk ik zelf..:hihi:
Ciao Baby ;)
:giechel: :giechel: wallah die is goed....Je hebt helemaal gelijk..........
XXX
Loubna
Origineel gepost door elmarocani
en wat moeten meisjes dan doen aan hun.........?
als ze dicht naaien dan kunnen wij ook niet binnen!!!
en ze bieden die de jongens aan!!!!
maak jij je nou maar geen zorgen over die meisjes...
denk niet echt dat ze hun zelf gaan aanbieden aan jou... :D
Ciao Baby ;)
tha_lady
07-07-2002, 23:01
hahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!! ik moet ff om dat zinnetje lachen hoor de man...slaaf van zijn geslachts deel
laterZ :blauwkus:
onee?
maar jullie zeggen toch dat wij ons ......volgen??
iwa, die stoppen wij alleen maar in meisjes hoor!!!! :D
wij volgen ons......
en jullie volgen jullie................
volgens mij maakt het voor jullie geneens uit waar jullie hem stoppen..
zolang hij erin past..
zolang er een gaatje is..
dan gaat tie erin..
en dan heb ik het niet over de vrouwelijke...
trouwens jullie verichten toch uitstekende werk met jullie handen???
Ciao Baby ;)
[QUOTE]Origineel gepost door Crazy_Baby
[B]
volgens mij maakt het voor jullie geneens uit waar jullie hem stoppen..
zolang hij erin past..
zolang er een gaatje is..
dan gaat tie erin..
en dan heb ik het niet over de vrouwelijke...
trouwens jullie verichten toch uitstekende werk met jullie handen???
ahhah, nee hoor!!
als het geen vrouw is dan gaat hij nergens in!!!! :D
daaaaaaaaaamn..je weet alles van heee?? :zwaai:
hmm..
nee dat eerste geloof ik niet..
maar dat laatste is 100% totaal WAAR !
Ciao Baby ;)
CLeOpaTrA01
07-07-2002, 23:17
ik ben t helemaal met crazy baby eens...!!!!!
BIG KIZZAAAA CLEO...
Nee,
Dit komt vaak door de opvoeding.Werd thuis niet over gepraat ,omdat men dit vaak zag als een schande om te praten over zulke dingen met je kinderen.Daarentegen werden meisjes heel veel dingen verboden,en dat heeft weer omgekeerde werking gehad.
Cijfers doen mij niks,omdat ze geen individuele mening weergeven,maar iemand zien als een klein deel van een geheel.
De man is net als de vrouw slaaf van shaitan.De vrouw gaf de voorzet en de man hapt toe met dierlijke instincten en niet met gezond verstand.
Vergeet niet dat wanneer er iets is tussen man en vrouw dat de vrouw als eerste verantwoordelijk is.
En als het iemand niet beavlt wat ik zeg,jammer dan maar dat is mijn geloof.
Wa qoulie el mouminaat wa yougthouthnaa min absaarihin wa ya7fathnaa fourougihin,Wa l youthribnaa bie ghoumourihin 3alaa djouyoubihien.
Als ik niet in kroegen kom loop ik minder kans om bier te drinken,als alle vrouwen bedekt op straat lopen en hun blikken neerslaan,en als de mannen hun blikken neerslaan,zou deze topic niet eens bestaan.
Origineel gepost door hanibal
Nee,
Dit komt vaak door de opvoeding.Werd thuis niet over gepraat ,omdat men dit vaak zag als een schande om te praten over zulke dingen met je kinderen.Daarentegen werden meisjes heel veel dingen verboden,en dat heeft weer omgekeerde werking gehad.
Cijfers doen mij niks,omdat ze geen individuele mening weergeven,maar iemand zien als een klein deel van een geheel.
De man is net als de vrouw slaaf van shaitan.De vrouw gaf de voorzet en de man hapt toe met dierlijke instincten en niet met gezond verstand.
Vergeet niet dat wanneer er iets is tussen man en vrouw dat de vrouw als eerste verantwoordelijk is.
En als het iemand niet beavlt wat ik zeg,jammer dan maar dat is mijn geloof.
Wa qoulie el mouminaat wa yougthouthnaa min absaarihin wa ya7fathnaa fourougihin,Wa l youthribnaa bie ghoumourihin 3alaa djouyoubihien.
Als ik niet in kroegen kom loop ik minder kans om bier te drinken,als alle vrouwen bedekt op straat lopen en hun blikken neerslaan,en als de mannen hun blikken neerslaan,zou deze topic niet eens bestaan.
en niet moslimse mensen
we hebben het over het algemeen en niet alleen moslims
Ik heb niks gemeen met het algemeen.
Hoe kan ik nou praten over mensen die denken dat de mens het meest superieure wezen is dat er bestaat.
Ik praat hier over mijn broeders en zusters,want ik wil niet vergeleken worden met mensen die reklame maken voor condooms i.p.v. sex af te keuren(voor het huwelijk althans).
Origineel gepost door hanibal
Ik heb niks gemeen met het algemeen.
Hoe kan ik nou praten over mensen die denken dat de mens het meest superieure wezen is dat er bestaat.
Ik praat hier over mijn broeders en zusters,want ik wil niet vergeleken worden met mensen die reklame maken voor condooms i.p.v. sex af te keuren(voor het huwelijk althans).
sorry hoor
En ik hoop dat er nog een veel ergere variant van aids komt waar ze niet eens remmers voor zullen vinden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.