Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse consulaat trouwen

aminaaaaa
02-01-2007, 20:47

Dag dames en heren, Zou iemand mij kunnen vertellen wat men werkelijk mee moet nemen aan papieren als je wilt trouwen in de marokk. consulaat te Amsterdam. Ik heb tot nu toe gehoord, dat ik mee moet nemen: - La carte nationale - Nederlands trouwboekje - Geboorteakte - Uitreksel bevolkingsregister - Gezondheidsverklaring (hierbij heeft mijn huisarts haar vraagtekens gezet, zij weet niet wat voor onderzoek zij hier voor moet doen) Jullie zouden me erg helpen met meer info! Alvast bedankt!

Sarahdien
02-01-2007, 21:01
marokkaanse paspoort niet vergeten. internationale trouwuitreksel. deze krijg je als je bij de gemeente bent geweest. vergeet er niet bij te zeggen dat deze internationaal moet zijn, dus ook vertaald in het frans etc. gezondheidsverklaring bij de dokter. hierin staat of jou dokter je gezond verklaard of niet. en dan zijn of haar paragraaf succes meid! en van harte gefeliciteerd

aminaaaaa
02-01-2007, 21:06
marokkaanse paspoort niet vergeten. internationale trouwuitreksel. deze krijg je als je bij de gemeente bent geweest. vergeet er niet bij te zeggen dat deze internationaal moet zijn, dus ook vertaald in het frans etc. gezondheidsverklaring bij de dokter. hierin staat of jou dokter je gezond verklaard of niet. en dan zijn of haar paragraaf succes meid! en van harte gefeliciteerd Hey bedankt! Maar stel nou je hebt een Nedrlands paspoort dan? En is het idd de bedoeling dat de dokter een onderzoek doet? THx,

dariffa
02-01-2007, 21:25
Hey bedankt! Maar stel nou je hebt een Nedrlands paspoort dan? En is het idd de bedoeling dat de dokter een onderzoek doet? THx, de dokter hoeft geen onderzoek te doen hoor, ze heeft een dossier van jou en kijkt gewoon of je gezond bent, en zet dat in een brief (vertaald in het Frans) en handtekening eronder en klaar.

Samra1981
02-01-2007, 21:28

Medisch onderzoek zal niet plaats vinden. Als er chronische ziektes bekend zijn dan dienen deze wel vermeld te worden.

Fatima_24
02-01-2007, 21:35
Moet je ook bewijs hebben dat je nog maagd bent? Dit zei laatst iemand tegen me. Het is toch niet zo of wel?:)

Sarahdien
02-01-2007, 21:39
nee niks bewijzen dat je maagd bent joh. gewoon een verklaring.

maroklady
02-01-2007, 23:10
nee niks bewijzen dat je maagd bent joh. gewoon een verklaring. :hihi:

anisanisa
02-01-2007, 23:30
dames heb even een vraagje,trouwen voor demarokaanse consulaat kan dat binnen 1 dag geregeld worden mits je alle papieren bij hebben?? of gaat er eenlange tijd overheen omdat je nog op iets moet wachten ofzo?

Sarahdien
03-01-2007, 16:34
nee kan je gewoon binnen 1 dag geregeld hebben als je al je papieren in orde hebt